Kuvaile itseäsi ulkopuolisin silmin esim. kauppajonossa
Levottomasti jalalta toiselle vaihtava ja kelloa jatkuvasti vilkuileva nainen, joka kuitenkin kassalle päästessään juttelee iloisesti kassaneidin kanssa. Pakatessaan heittelee elintarvikkeet ja tuotteet täysin sekaisin ja miten sattuu kauppakasseihin.
Entä te?
Kommentit (67)
Menee pikakassalle, tervehtii myyjää, skannaa ja maksaa tuotteet nopeasti. Maksaa usein lounaskortilla osan. Pakkaa ostokset hitaasti reppuun, koska kaivaa kylmäkassin repusta. Kiittää myyjää.
"Mikähän tuokin tantta on? Jaa, kyllä se ihan kohtelias onkin, kun tuolleen käyttäytyy. Laittaa kapulankin. Ei näköjään välitä kovinkaan pukeutumisesta. Varmaan nykäissyt päälleen tuolin nojalta käteen osuvat rytkyt. Tupakkaa näköjään ostaa. Olis pitänyt arvata. Ja nyt se vielä ostaa veikkauslapunkin. Saaperi, kun noita tanttoja aina saa aina odottaa. Voittais nyt jotakin, että sais edes nätimmät vaatteet ostettua. Ihme kun ei ostanut kalijaa... Muistaakseni viime viikolla osti useammankin tölkin. Ja, mitä ihmettä tuon ikäinen tantta irtokarkkeja ostaa... Ei näköjään jaksa edes pakata ennen kun käsi käy jo karkkipussissa. No, ei se ainakaan lihava ole. Menes nyt jo siitä eestä."
asianajaja, N53
Ei tuo mies varmaan peilistä itseään katsonut, kun on kauppaan lähtenyt. Rumat, epäsiistit ja nuhjuset vaatteet päällä.
Vierailija kirjoitti:
"Mikähän tuokin tantta on? Jaa, kyllä se ihan kohtelias onkin, kun tuolleen käyttäytyy. Laittaa kapulankin. Ei näköjään välitä kovinkaan pukeutumisesta. Varmaan nykäissyt päälleen tuolin nojalta käteen osuvat rytkyt. Tupakkaa näköjään ostaa. Olis pitänyt arvata. Ja nyt se vielä ostaa veikkauslapunkin. Saaperi, kun noita tanttoja aina saa aina odottaa. Voittais nyt jotakin, että sais edes nätimmät vaatteet ostettua. Ihme kun ei ostanut kalijaa... Muistaakseni viime viikolla osti useammankin tölkin. Ja, mitä ihmettä tuon ikäinen tantta irtokarkkeja ostaa... Ei näköjään jaksa edes pakata ennen kun käsi käy jo karkkipussissa. No, ei se ainakaan lihava ole. Menes nyt jo siitä eestä."
asianajaja, N53
😁
Saliäijä hihattomassa paidassa. Ostoskorissa vain punaista lihaa ja punaista maitoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo mies varmaan peilistä itseään katsonut, kun on kauppaan lähtenyt. Rumat, epäsiistit ja nuhjuset vaatteet päällä.
Melkein rakastuin sinuun. Olet varmaan symppis <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuvailisin yhtään mitään? Jos kaupan pitäjä vaatii passin lisäksi kuvailemaan itseäni, toki sen nälkäisenä sitten teen.
Poikiko eilinen haudalla yksinpuhelu aloitusa kaikkia sairaita ja pilkkaavia juttuja tänne? Kertoo muuten millaista massaa täällä palloilee.
Jos alkaa mennä vielä sairaammaksi, jätän tämän kokonaan väliin.
En viekään vanhoja kirjoja roskiin, alan lukea niitä uudelleen.
Nyt on sellainen juttu, että näihin avauksiin vastaaminen on VAPAAEHTOISTA. Jos vaikka joku kysyy, miten kuvailisit itseäsi kaupan kassajonossa, hän ei ole tehnyt sitä avausta just siksi, että SINÄ vastaisit avaukseen, vaan siksi, että siihen saavat vastata ne palstalla käyvät ihmiset, jotka haluavat siihen vastata. Aloittaja ei todennäköisesti tunne sinua, joten hän ei ole tehnyt avausta sinua ajatellen.
Turha aloitus, koska täällä kuvaillaan ihmisiä karkkihyllyssä ja kassajonoissa ostoksineen päivästä toiseen. Seurataan ihmisiä hajun perusteella ja kuvaillaan eri hajuja tänne, ihmisiä pilkaten.
Vierailija kirjoitti:
Seison jonossa valppaana liikkumaan sitä mukaan kun jono etenee. Asetan aina kapulan hihnalle seuraavaa varten. Siististi pukeutunut, tervehdin myyjää hymyillen ja kiitän lopuksi.
Olen opettaja :)
Et kuitenkaan ymmärrä, että tuolla tavalla et kuvaile itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen lippalakkipäinen tukevahko, silmälasipäinen, kalju ja huonoryhtinen setämies.
Itseasiassa, minäkin olen opettaja.
Itse olen sairaanhoitaja. Ei se kuitenkaan kuvaa minua millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helposti lähestyttävän oloinen, avoin ja hymyilevä. Voisi helposti rupatella niitä näitä tuon kanssa. Meikitön keski-ikäinen nainen, mutta melko persoonallinen tyyli. Vaikuttaa myös rauhalliselta ja kohteliaalta.
Joutuu käyttämään vaippoja liiallisuuksiin menneen b-rappuilun takia
Satuuko toi? Voiko siihen ihminen tottua? Et on noin tyhymä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuvailisin yhtään mitään? Jos kaupan pitäjä vaatii passin lisäksi kuvailemaan itseäni, toki sen nälkäisenä sitten teen.
Poikiko eilinen haudalla yksinpuhelu aloitusa kaikkia sairaita ja pilkkaavia juttuja tänne? Kertoo muuten millaista massaa täällä palloilee.
Jos alkaa mennä vielä sairaammaksi, jätän tämän kokonaan väliin.
En viekään vanhoja kirjoja roskiin, alan lukea niitä uudelleen.
Nyt on sellainen juttu, että näihin avauksiin vastaaminen on VAPAAEHTOISTA. Jos vaikka joku kysyy, miten kuvailisit itseäsi kaupan kassajonossa, hän ei ole tehnyt sitä avausta just siksi, että SINÄ vastaisit avaukseen, vaan siksi, että siihen saavat vastata ne palstalla käyvät ihmiset, jotka haluavat siihen vastata. Aloittaja ei todennäköisesti tunne sinua, joten hän ei ole tehn
Turha aloitus, koska täällä kuvaillaan ihmisiä karkkihyllyssä ja kassajonoissa ostoksineen päivästä toiseen. Seurataan ihmisiä hajun perusteella ja kuvaillaan eri hajuja tänne, ihmisiä pilkaten.
Niin, mutta tässä aloituksessa pyydettiin ihmisiä kertomaan itsestään. He ovat kertoneet, ihan vapaaehtoisesti. Tällä palstalla käyminen perustuu muutenkin vapaaehtoisuuteen. Sinun ei ole pakko käydä täällä, sinun ei ole pakko lukea avauksia eikä vastata niihin. Ihmiset täällä eivät tiedä, kuka sinä olet, koska (lähes) kaikki kirjoittavat täällä nimettömänä. Siksikään he eivät tee avauksia juuri sinua varten.
Toi on se tehokas tyyppi, joka kerää ja skannaa tavaransa, on pakannut ne huolellisesti kestokasseihin, maksaa ja häipyy vähin ääni.
Vierailija kirjoitti:
Seison jonossa valppaana liikkumaan sitä mukaan kun jono etenee. Asetan aina kapulan hihnalle seuraavaa varten. Siististi pukeutunut, tervehdin myyjää hymyillen ja kiitän lopuksi.
Olen opettaja :)
Minä en liiku edellisen kantapäille heti kun jono vähänkin etenee, enkä laita kapulaa, seuraava laittakoon. Olen kyllä siististi pukeutunut ja tervehdin kassaa sekä kiitän lopuksi. En kuitenkaan ole opettaja, olen parempaa.
Tuo lyhyt tukeva harmaatukkainen täti on aina miehensä kanssa kaupassa. Mies laittaa kapulat ennen ja jälkeen ostosten.
Täti maksaa ja mies näköjään aina pakkaa. Punalaputettuja on usein hihnalla ja habituksesta päätellen vähävarainen eläkeläinen.
Usein sanoo jotakin ystävällistä kassalle.
Väsynyt kotiäiti lappaa kassalle ostoksia mahdollisimman nopeasti ja tehokkaasti koska haluaa vain päästä kaupasta pois. Tervehtii myyjää ja pakkaa samalla tuotteet kassiin kun myyjä piippaa niitä. Lähtiessä sanoo kiitos hei ja poistuu nopeasti takavasemmalle. Ei jää kenenkään mieleen. Fortumin myyjät hyökkää ovella kimppuun mutta juoksen nopeasti ohi.
Vierailija kirjoitti:
Toi on se tehokas tyyppi, joka kerää ja skannaa tavaransa, on pakannut ne huolellisesti kestokasseihin, maksaa ja häipyy vähin ääni.
Minä pakkaan tavarat jo ennen kassaa ja häivyn vähin äänin, näin en ole kenenkään tiellä ;)
Nelikymppinen nainen, vähän sellainen resting bitch face, mutta hymyilee aina kassalla, katsoo silmiin ja kiittää. Parhaat vuotensa ohittanut, mutta ihan ok säilynyt. Varmaan vaihdevuosissa, syö suht. terveellisesti ja pitää huolen itsestään. Sellainen aika tusina keskiluokkainen nainen.
Läski, lyhyt ja ruma mies. Hikoilee kumman paljon ja ostoksista päätellen luovuttanut elämässä - mahdollinen alkoholisti. Ulkoisesti kuitenkin siisti ja käytökseltään kohtelias. Outo hyypiö.
Joutuu käyttämään vaippoja liiallisuuksiin menneen b-rappuilun takia