Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten on sunnuntai lähtenyt käyntiin?

Vierailija
24.08.2025 |

Itse olen käynyt jo salilla ja kaupassa ostamassa lapsille aamiaista.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vielä noi kirkonkellot soittaa 50 m päässä. Ihana aamu ;D. Krapulapaskaa ja kirkonkelloja.

Vierailija
22/34 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein tässä ensi viikon ruoat perheelle valmiiksi aamusta ja seuraavaksi alan siivoilemaan. Sitten pitää varmaan ottaa päivälepo, että jaksaa valvoa iltaan asti. 

Mitä ruokia teit? Jos saisi itsellekin vinkkiä..

Tein kanawokkia ja jauhelihakiusausta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt vielä noi kirkonkellot soittaa 50 m päässä. Ihana aamu ;D. Krapulapaskaa ja kirkonkelloja.

Korkkaa Mythos

Vierailija
24/34 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanasti, mökillä. Hyvät yöunet takana. Aamukahvit juotu. Katselen järvelle, kiva kuulas ilma.  

N53

Vierailija
25/34 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vasta yritin tehdä tuossa niitä lapsia, nyt aamukahvilla

Vierailija
26/34 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse vasta yritin tehdä tuossa niitä lapsia, nyt aamukahvilla

Mun lapset on jo 22,24 ja 26 v.

Vierailija
27/34 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

odotan uskovien ylöstempausta 22.-23.9 rosh hashanan juhlaksi eli enää 28 päivää siihen

Jos ylöstempaukseen olisi aikaa 2028-2048 (eikä tapahdukaan Rosh Hashanana 22-23.9 2025) , tässähän voisi mennä Japaniin ja Kiinaan vielä lähetystyöhön ja Jerusalemiin tai Tel Aviviin ulpaaniin eli kielikouluun taas uudestaan, jotenkin tekisi mieli taas tehdä jotain älykästäkin ja fyysistä treeniä päälle + evankelointia Jumalan voimalla. Trakujen jakamiseen en jaksa uskoa.

https://www.sarshalom.us/reso/scripture/asv/html/john.html

Jesus said unto her, I am the resurrection, and the life: he that believeth on me, though he die, yet shall he live; and whosoever liveth and believeth on me shall never die. Believest thou this?

25 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut.

ilmiannettu huuhaa spämminä

Vierailija
28/34 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tosi mahtavasti. Mies veti eilen illalla lärvät ja toi katumuksen osoituksena mulle kahvit sänkyyn. Kädet vaan tärisi sen verran että kahvi kaatui tarjottimelle roiskuen samalla viereisiin valkoisiin painviin pellaverhoihin, jotka näyttävät nyt siltä, että joku olisi yrittänyt makuuhuoneessa murhaa kahvilla.

Ihan v% hienoa. Pitkää pinnaa ja verhot pesuun. Jospa tää päivä jatkuisi paremmin.

Vierailija
29/34 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tosi mahtavasti. Mies veti eilen illalla lärvät ja toi katumuksen osoituksena mulle kahvit sänkyyn. Kädet vaan tärisi sen verran että kahvi kaatui tarjottimelle roiskuen samalla viereisiin valkoisiin painviin pellaverhoihin, jotka näyttävät nyt siltä, että joku olisi yrittänyt makuuhuoneessa murhaa kahvilla.

Ihan v% hienoa. Pitkää pinnaa ja verhot pesuun. Jospa tää päivä jatkuisi paremmin.

Ei sentään panon jälkeen mulkkuaan pyyhkinyt verhoihin, niin ku naapurin Martti teki.

Vierailija
30/34 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti

Ei sentään panon jälkeen mulkkuaan pyyhkinyt verhoihin, niin ku naapurin Martti teki.

No ei. Olen tässä vanhemmalla iällä oppinut olemaan huutamatta kun oikein ottaa päästä. Olen vaan hiljaa. En tosin tiedä kumpi on parempi. V-+*"##;! niin ettei veri kierrä. Äijä lähtee omiin menoihinsa. Minun tehtäväkseni jää miettiä, mihin ja  saan painavat ja isot verhot kuivumaan.

Vierailija
31/34 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin satukirjaa lukisi, nämä vauvojen aamujutut. 😁

Vierailija
32/34 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuin satukirjaa lukisi, nämä vauvojen aamujutut. 😁

Kiva lukea miten muilla menee 😀

Vierailija
33/34 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti purkaa terassi koska puu kaatui siihen päälle kovalla tuulella ja terassi hajosi. en ole jaksanut alkaa remontoimaan. Eilen join oluttakin joten laiskottelen vaan.

Vierailija
34/34 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just ennen kasia tulin kotiin. Kapakkailta venähti sitten yöhoidoksi, vaikkei ollut tarkoitus. No, ihan hyvä olo, vähän väsynyt. Nyt suihkuun ja parin tunnin torkut. Puolilta päivin pitää mennä isoäidin aidin luo, täyttää "lähes sata" vuotta.

Viikon päästä puolilta päivin sitten tautitesteihin🤘

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän