Miten on sunnuntai lähtenyt käyntiin?
Itse olen käynyt jo salilla ja kaupassa ostamassa lapsille aamiaista.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein tässä ensi viikon ruoat perheelle valmiiksi aamusta ja seuraavaksi alan siivoilemaan. Sitten pitää varmaan ottaa päivälepo, että jaksaa valvoa iltaan asti.
Mitä ruokia teit? Jos saisi itsellekin vinkkiä..
Tein kanawokkia ja jauhelihakiusausta.
Vierailija kirjoitti:
Nyt vielä noi kirkonkellot soittaa 50 m päässä. Ihana aamu ;D. Krapulapaskaa ja kirkonkelloja.
Korkkaa Mythos
Ihanasti, mökillä. Hyvät yöunet takana. Aamukahvit juotu. Katselen järvelle, kiva kuulas ilma.
N53
Itse vasta yritin tehdä tuossa niitä lapsia, nyt aamukahvilla
Vierailija kirjoitti:
Itse vasta yritin tehdä tuossa niitä lapsia, nyt aamukahvilla
Mun lapset on jo 22,24 ja 26 v.
Vierailija kirjoitti:
odotan uskovien ylöstempausta 22.-23.9 rosh hashanan juhlaksi eli enää 28 päivää siihen
Jos ylöstempaukseen olisi aikaa 2028-2048 (eikä tapahdukaan Rosh Hashanana 22-23.9 2025) , tässähän voisi mennä Japaniin ja Kiinaan vielä lähetystyöhön ja Jerusalemiin tai Tel Aviviin ulpaaniin eli kielikouluun taas uudestaan, jotenkin tekisi mieli taas tehdä jotain älykästäkin ja fyysistä treeniä päälle + evankelointia Jumalan voimalla. Trakujen jakamiseen en jaksa uskoa.
https://www.sarshalom.us/reso/scripture/asv/html/john.html
Jesus said unto her, I am the resurrection, and the life: he that believeth on me, though he die, yet shall he live; and whosoever liveth and believeth on me shall never die. Believest thou this?
25 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut.
ilmiannettu huuhaa spämminä
Ihan tosi mahtavasti. Mies veti eilen illalla lärvät ja toi katumuksen osoituksena mulle kahvit sänkyyn. Kädet vaan tärisi sen verran että kahvi kaatui tarjottimelle roiskuen samalla viereisiin valkoisiin painviin pellaverhoihin, jotka näyttävät nyt siltä, että joku olisi yrittänyt makuuhuoneessa murhaa kahvilla.
Ihan v% hienoa. Pitkää pinnaa ja verhot pesuun. Jospa tää päivä jatkuisi paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan tosi mahtavasti. Mies veti eilen illalla lärvät ja toi katumuksen osoituksena mulle kahvit sänkyyn. Kädet vaan tärisi sen verran että kahvi kaatui tarjottimelle roiskuen samalla viereisiin valkoisiin painviin pellaverhoihin, jotka näyttävät nyt siltä, että joku olisi yrittänyt makuuhuoneessa murhaa kahvilla.
Ihan v% hienoa. Pitkää pinnaa ja verhot pesuun. Jospa tää päivä jatkuisi paremmin.
Ei sentään panon jälkeen mulkkuaan pyyhkinyt verhoihin, niin ku naapurin Martti teki.
Vierailija kirjoitti
Ei sentään panon jälkeen mulkkuaan pyyhkinyt verhoihin, niin ku naapurin Martti teki.
No ei. Olen tässä vanhemmalla iällä oppinut olemaan huutamatta kun oikein ottaa päästä. Olen vaan hiljaa. En tosin tiedä kumpi on parempi. V-+*"##;! niin ettei veri kierrä. Äijä lähtee omiin menoihinsa. Minun tehtäväkseni jää miettiä, mihin ja saan painavat ja isot verhot kuivumaan.
Kuin satukirjaa lukisi, nämä vauvojen aamujutut. 😁
Vierailija kirjoitti:
Kuin satukirjaa lukisi, nämä vauvojen aamujutut. 😁
Kiva lukea miten muilla menee 😀
Piti purkaa terassi koska puu kaatui siihen päälle kovalla tuulella ja terassi hajosi. en ole jaksanut alkaa remontoimaan. Eilen join oluttakin joten laiskottelen vaan.
Vierailija kirjoitti:
Just ennen kasia tulin kotiin. Kapakkailta venähti sitten yöhoidoksi, vaikkei ollut tarkoitus. No, ihan hyvä olo, vähän väsynyt. Nyt suihkuun ja parin tunnin torkut. Puolilta päivin pitää mennä isoäidin aidin luo, täyttää "lähes sata" vuotta.
Viikon päästä puolilta päivin sitten tautitesteihin🤘
Nyt vielä noi kirkonkellot soittaa 50 m päässä. Ihana aamu ;D. Krapulapaskaa ja kirkonkelloja.