Ultra bra alkoi ylen areenassa.
Kuuntelen läppäriltä koska kaiuttimet on paremmat kuin telkkarissa.
Kommentit (448)
Eikö äiti anna vaihtaa kanavaa, perceli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän päivän keikka tunnin viiveellä.
Eilinen keikka. Tänään on toinen. Sitten on jo 160 000 maksanutta katsojaa.
Veikkaan että Jussin kirjaa myydään vähemmän.
Ei ole noin monta maksanutta 🤦
Vierailija kirjoitti:
Mitä tännekin taas tulee nuo kommari-persu -riitelijät....
Tämä ketju on omistettu UB:n haukkumiselle!
Nykyään joka ikisessä ketjussa on nuo kommari-persu-jankkaajat
No, todellakin oli yliopistonuorten suosiossa. Tekstejä on ollut myös äidinkielen yo-kokeissa aineistona. Turha urputtaa vastaan.
90-luvulla elänyt
Vierailija kirjoitti:
No, todellakin oli yliopistonuorten suosiossa. Tekstejä on ollut myös äidinkielen yo-kokeissa aineistona. Turha urputtaa vastaan.
90-luvulla elänyt
Ainahan yliopisto on ollut vasemmalle kallellaan.
Tulee mieleen korkeushyppykisa; on sen verran komea rimanalitus!
Vierailija kirjoitti:
90-luvulla elänyt
Olet ilmeisesti elänyt kaikkien muidenkin puolesta silloin. Niidenkin, joilla on ihan eri kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä katselen tota konserttia ainoastaan sen takia, jotta jospa näkisin omat aikuiset lapseni puolisoineen kavereineen vilaukselta katsomossa. Ja sen vuoksi, että mieheni katselee isosta telkusta Suomi & Ruotsi - maaottelukisoja. Kameroivat konserttiväestä vain etukatsomon seisovia samoja naamoja. Eikö ne kamerat ole kääntyviä, että voisi muitakin kuvailla???
Etkö näe aikuisia lapsiasi muuten?
On kiva nähdä tutut telkussa. Mä katselin hiljattain Masters of rock-festaritallenteita Tsekistä, kun mun lapseni crowdsurffasi siellä.
Joitakuita kiinnostaa kurkata lapsiaan näinkin, vaikka sun vanhempia sä et kiinnosta.
Onko tää joka tulee tv1 siis tallenne eiliseltä vai suora lähetys tänäiseltä keikalta? Jos suora, miksei tv-ruudussa lue "suora"? Sehän pitäisi periaatteessa aina lukea.
Vierailija kirjoitti:
90-luvulla elänyt
Tampereen punaisen yliopiston opiskelijoiden suosiossa? Sen voin uskoa.
Vierailija kirjoitti:
90-luvulla elänyt
Jep, näiden tahtiin tuli tampattua bileet toisensa jälkeen uudella yo-talolla noin vuosina 1996-2001. Suosikkibiisi oli pikku kissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä katselen tota konserttia ainoastaan sen takia, jotta jospa näkisin omat aikuiset lapseni puolisoineen kavereineen vilaukselta katsomossa. Ja sen vuoksi, että mieheni katselee isosta telkusta Suomi & Ruotsi - maaottelukisoja. Kameroivat konserttiväestä vain etukatsomon seisovia samoja naamoja. Eikö ne kamerat ole kääntyviä, että voisi muitakin kuvailla???
On kiva nähdä tutut telkussa. Mä katselin hiljattain Masters of rock-festaritallenteita Tsekistä, kun mun lapseni crowdsurffasi siellä.
Joitakuita kiinnostaa kurkata lapsiaan näinkin, vaikka sun vanhempia sä et kiinnosta.
Nolo 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän päivän keikka tunnin viiveellä.
Eilinen keikka. Tänään on toinen. Sitten on jo 160 000 maksanutta katsojaa.
Veikkaan että Jussin kirjaa myydään vähemmän.
Ei ole noin monta maksanutta 🤦
Moniko kokoomuslaista on kaatokännissä nojaamassa artisteihin?
Itse kuuntelin Ulta Brata lapsena ja ostin levytkin silloin. Ihanan nostalgista katsoa tätä nyt!
Kuka tämän päivän ykkösesiintyjistä vetää stadionin täyteen vuonna 2050?
t. Keskustaa äänestävä UB-fani
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolo 😆
Oot kade, ressukka. Sun vanhemmat häpeää sua.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tämän päivän ykkösesiintyjistä vetää stadionin täyteen vuonna 2050?
t. Keskustaa äänestävä UB-fani
En usko että kukaan. Eihän niitä nasaalissa vinkuvia autotune-esiintyjiä erota toisistaan.
Suomalaisesta musiikista jossa on oikea orkesteri ja ei autotunea ja joka on sukupolvikokemus? Jaa.