Poikaystävä vastaa hitaasti viesteihin
On siis kännykkä lähellä jatkuvasti ja ollut online, mutta silti menee yleensä vuorokausi, enennkuin vastaa :( enkä spämmää vaikka mieli tekis, eilen laitoin yhen kysymyksen liittyen meidän suunnitelmaan x, eikä oo vastannut vaikka on ollut monta kertaa online
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oonko säälittävä jos kysyn miksi hän vastaa hitaasti?
Ei sillä väliä. Kysy, jos haluat. Tuo suhde nyt vaan vaikuttaa siltä, että olette liian erilaisia tai epäsopivia toisillenne. Asiat pitäisi tapahtua luontevasti ja teillä näin ei tapahdu.
Kaikki on luontevaa ja ihanaa kun ollaan yhdessä, mutta viestittely takkuaa :(
No älä viestittele. Keskity niihin tapaamisiin.
Kaukosuhde :( ois kiva pysyä kontaktissa muulloinkin
Koita kestää. Jos et kestä, hanki lähisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun ei tarvitse kysyä sitä häneltä, koska voin kertoa sen sulle tässä, että häntä ei kiinnosta. Teepä kuitenkin koe, eli hiljenet täysin. Mikäli hänellä on tunteita sua kohtaan, niin hän taatusti kysyy, että mikä on hätänä.
Eli kun hän lopulta vastaa, en vastaa siihen itse enää yhtään mitään? Onko tää järkevää vai passiivis-aggressiivista?
Ei, vaan se on fiksun tytön käytöstä, joka haluaa selvittää, onko jätkällä tunteita vaiko ei.
Vastaus kestää, jos ei tiedä vastausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä väliä. Kysy, jos haluat. Tuo suhde nyt vaan vaikuttaa siltä, että olette liian erilaisia tai epäsopivia toisillenne. Asiat pitäisi tapahtua luontevasti ja teillä näin ei tapahdu.
Kaikki on luontevaa ja ihanaa kun ollaan yhdessä, mutta viestittely takkuaa :(
No älä viestittele. Keskity niihin tapaamisiin.
Kaukosuhde :( ois kiva pysyä kontaktissa muulloinkin
Koita kestää. Jos et kestä, hanki lähisuhde.
Suunnitelmissa on lähisuhde ton kanssa tulevaisuudessa
Se ei oikeasti tykkää susta. Haluaa vain seksiä tms.
Vierailija kirjoitti:
Sun ehkä kannattaisi kertoa, miltä se tuntuu ja kysyä miksi tekee niin.
Tosin veikkaan, että ei sitä kiinnosta vastata siihenkään tai ärsyyntyy. Siitä voit päätellä jotain.
Kysy siltä suoraan, ja puhutte asiasta Ti ala tehdä samalla tavalla hänelle. Eli vastaat vasta seuraavana päivänä. Ehkä se ei ole hänestäkään mukavaa, ja sen myötä älyää muuttaa toimintaansa.
hän on mun luona homostelemassa, älä huoli
Jos aiemmin ollut nopea vastaamaan voi kertoa ettei ole kovin sitoutunut. Toki jos vaan surffailee eikä niin kiinnosta muu viestittely?
Ei välitä sinusta, ei nyt heti tarvitse aina viesteihin vastata, mutta vuorokausi vastaukseen on liian pitkä aika. Unohda koko tyyppi, jos joku on sinusta kiinnostunut, niin haluaa aika pian vastata sinun viesteihin.
Miehellä saa olla omaa aikaa joten lopeta ahdistelu.
Oman kokemuksen mukaan on aina tarkoittanut sitä että mies ei ole kiinnostunut. Jos miestä kiinnostaa, lajittelee viestiä itse koska haluaa muistutella itsestään.
No sain vastauksen ja 4 muuta viestiä kahden vuorokauden kuluttua, tosin hän tykkäs mun lähettämästä reelsistä vuorokauden kohdalla (en lähetä paljon reelsejä)
Oon nyt 6h ollut vastaamatta :( en tiiä onko tässä mitään järkeä, tykkään hänestä todella paljon ja haluan olla hänen kanssa ja olla ihan lähisuhteessa.
Mulla loppui suhde noin. Myös etäsuhteessa, harvoin nähtiin mutta viestiteltiin/soiteltiin joka päivä pitkän ajan. Ennen vastasi aina melkein heti ja sitten kun jätti vastaamatta yhtenä päivänä ja vastasi vasta seuraavana päivänä. Tiesin ettei halunnut jatkaa enää. Ghostasi vaan. On rankkaa toipua tuosta, koska mulla on tunteita ja luulin että toisellakin oli. En väkisin roiku, mulla on ylpeyteni. Jos kiinnostusta viestiä ei ole niin minkäs sille voi. Ei ole meitä silloin yhteen tarkoitettu. Itse haluan pitää läheiseen ihmiseen yhteyttä ja olisin ymmärtänyt tauonkin mutta ilman selityksiä häipymistä en ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla loppui suhde noin. Myös etäsuhteessa, harvoin nähtiin mutta viestiteltiin/soiteltiin joka päivä pitkän ajan. Ennen vastasi aina melkein heti ja sitten kun jätti vastaamatta yhtenä päivänä ja vastasi vasta seuraavana päivänä. Tiesin ettei halunnut jatkaa enää. Ghostasi vaan. On rankkaa toipua tuosta, koska mulla on tunteita ja luulin että toisellakin oli. En väkisin roiku, mulla on ylpeyteni. Jos kiinnostusta viestiä ei ole niin minkäs sille voi. Ei ole meitä silloin yhteen tarkoitettu. Itse haluan pitää läheiseen ihmiseen yhteyttä ja olisin ymmärtänyt tauonkin mutta ilman selityksiä häipymistä en ymmärrä.
En halua vaikuttaa "säälittävältä" ja kysellä, tykkääkö mies musta vielä. Suunnitellaan jo seuraavaa tapaamista, eli kyl se ainakin vähän musta tykkää. Tää tuntuu kyl tyhmältä, et yritän "kostaa" hänelle ja vastaan hitaasti.
Noin erilainen kommunikointityyli tarkoittaisi mulle että ei olla sopiva pari. Mun rakkauden kieli on sanat ja myös se miten kommunikoi toisen kanssa, merkitsee mulle paljon. Aina ei tietenkään tarvitse olla tavoitettavissa mutta jos noin kauan kestää vastata niin hän on näköjään valmis ottamaan sen riskin että pahoitat mielesi tai pahimmassa tapauksessa etsit jonkun toisen tyypin vierellesi. Toki keskustelisin miehen kanssa ensin tästä asiasta ennenkuin tekisin mitään päätöksiä suhteen jatkon kannalta. Mutta kyllä toi latistaisi fiilistä isosti jos ei tuon halutumpaa seuraa näyttäisi poikkikselle olevan. N33
Vierailija kirjoitti:
Noin erilainen kommunikointityyli tarkoittaisi mulle että ei olla sopiva pari. Mun rakkauden kieli on sanat ja myös se miten kommunikoi toisen kanssa, merkitsee mulle paljon. Aina ei tietenkään tarvitse olla tavoitettavissa mutta jos noin kauan kestää vastata niin hän on näköjään valmis ottamaan sen riskin että pahoitat mielesi tai pahimmassa tapauksessa etsit jonkun toisen tyypin vierellesi. Toki keskustelisin miehen kanssa ensin tästä asiasta ennenkuin tekisin mitään päätöksiä suhteen jatkon kannalta. Mutta kyllä toi latistaisi fiilistä isosti jos ei tuon halutumpaa seuraa näyttäisi poikkikselle olevan. N33
Livenä kommumikoi hyvin ja livenä kaikki on oikeesti lähes täydellistä. Vielä ei oo mahis muuttaa lähemmäs mut ehkä vuoden päästä on. Mut ei oo kivaa, kun vastaa aina hitaasti :-(
En minäkään vastaa viesteihin tuon nopeammin. Jos on kiire asiaa niin soita äläkä viestittele.
Ihmiset on nykyään 24/7 se luuri kourassa. Viestit ei mene ohi, vaan ne ohitetaan.
Ja jos se roikkuu viestimissä niin kai se jollekin juttelee?
Eikö muuten tyttöystävälle tarvitse jutella jos ei ole vaan tärkeää asiaa?