Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**♥**ELOISAT PÄÄSIÄISENÄ**♥**

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän pikkupoikien jutut on niin hauskoja!

Vierailija
2/45 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä osaat hersyvästi kirjoittaa. Minuun osui ja upposi tuo anoppi pers pystyssä liinan kanssa lattialla konttaamassa -juttu. Ihan kuin meidän anoppilassa. Viimeksi ostivat sitterin liki 8 kk vanhoille kaksosille, etteivät lattialla kylmety. No jää kyllä ihan käyttämättömäksi anoppilaan, tulevia lapsenlapsia odottelemaan, sillä sen verran ikiliikkujia nämä meidän eloiset ovat.

Poikakaksonen mennä huristaa kävelytuolilla ja itku tulee jos ei pääse kyhnyksen yli vaikka kuinka hyppii. Molemmat handlaavat nyt istumisen. Yöt nukutaan hyvin, tyty nukkunut jo 3 viikkoa yöt läpeensä, poika vielä kerran yössä herää siihen, että hän on kääntymnyt mahalleen. Muistan tän vaiheen varsin hyvin esikoisesta, joka aina kampesi mahalleen ja lopulta yloös ja lopulta kaatui itkien pinnojen päälle. Silloin siirsimme tytön matkasänkyyn, jotta hän ei satuta itseään kaatuessaan unissaan. Meillä nämä lapset tuntuvat treenaavan öisin taitojaan.

Kiinteät uppoaa niin hyvin, etten muuta teekään kuin raahaa kaupasta syötävää. Just kävin täydentää mämmivarastoa, sillä tänä pääsiäisenä Mies innostui ensi kertaa sitten yläasteen maistamaan mämmiä, ja ylläri ylläri, söi kokotuokkosen loppuun.

Pääsiäismunat ovat neiti Kaksveen mieleen, mukava katsoa kuinka riemuissaan hän on munista. Tyttö ei puhukaan muuta kuin munista, jopa yöllä pitää olla keltainen yllärikotelo (munasta tullut) vieressä.

Opemamman pääsiäismenuu kuulosti huippuhyvältä, tää luukasa jäi haaveilemaan moisesta herkusta (en osaa kokata eikä oikein mieskään)

Myös Papunalle on osunut kokkaustaitoinen mies, ihanaa.

Paranemisia sairastelijoille, aika hirvee flunssa vuosi on ollut. Tuntuu että sairastelut olisi lisääntynyt ilmastonmuutoksen myötä, vai kuvittelenko vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kanssa pääsiäinen ollut melko erilainen mitä olin suunnitellut, nimittäin neljän seinän sisällä suurimmaksi osaksi on kökitty, 2,5 v. kipeenä ollu keskiviikkoillasta lähtien:( Jep, tänään käytettiin kaupungissa päivystyksessä kun kuumetta ollut ke illasta lähtien ja suu niin kipeä ettei ruokaa syöny, saatikka suklaamunia, pariin päivään oikeestaan yhtään. Rakkuloita suupielissä, kielessä ja ikenet aivan turvonneet ja arat, se oli viruksen aiheuttama herpes sitte ja kuurina määräs zoviraxia (ei kirjoteta varmaan näin) ja tulehduskipulääkettä. Sormet ja varpaat ristissä täällä ettei tulis kohta poikaankin tuo....:/Nimittäin to aamuna epähuomiossa otti aamulla tytön suussa juur olleen tutin ja laitto omaansa, niinhän se kaiketi justiinsa tarttuu. No, onneksi saatiin lääkkeet ni eiköhän se ala tytölläkin kohta helpottamaan, tänään jo söi sentään pehmeää leipää ja kananmunaa jonkun verran, jeee. Oon sitte pessy uunin, pesuhuoneen, keittiön roskiskaapin (oli mieskin osassa niistä mukana;) eilen tiistaina kun saapuvat anoppi ja appi, heitä silmälläpitäen lähinnä. Kohokohtia ovat olleet tänä pääsiäisenä karitsan paistin onnistuminen, mämmi kermalla ja eilinen sauvakävely:O

Pumpulin teksti se sai hymyn kareilemaan tässäkin naamassa, sen vois lisätä tohon edelliseen listaan:D ja kiitos kysymästä, vieroituksen osalta viime yö oli tähän asti paras, kaksi tutitusta eikä KERTAAKAAN syönyt, joten iiiisot aallot sille!! Tyttö heräili senkin edestä, joten ei piristänyt kuitenkaan ei...Aamuun heräs puol seiska ja sitte annoin aamutissin, mutta ei enää nukahtanut uudestaan, joten nousimme siis.

Tästä nyt tuli tämmönen valivali-juttu ja oma-napa juttukin eikös juu, mutta kaikille sairastavien vanhemmille paljon voimia ja paranemisia toivottelen, ja olen samaa mieltä kun joku teistä kirjotteli että nyt on ollu hirveesti kaikkia pöpöjä liikkeellä tänä talvena/kevättalvena, meillä se pitää täysin paikkansa. Mutta kaippa nämäkin ilmojen lämmetessä vähenee, toivossa on hyvä elää sano lapamato.

pitemmittä puheitta, moro vaan

Emppusimppu ja iskän kanssa riehuva Elmeri ja kipeä Emppu-tyttö

Vierailija
4/45 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

säät on hellineet Lontoota koko pääsiäisen, tänään 20 asteen paremmalla puolella ja joka päivä ollaan saatu olla puistossa piknikillä ja huilia viltillä.

Onneksi ei tehty suunnitelmia vaan ollaan saatu viettää kauan kaivattua family timea ihan rauhassa. Mä olen saanut nukkua kahtena aamuna peräkkäin pitkään ja Poikanen on lopettanut yöheräilyt.Aamut tosin ovat varhentuneet joten jo 6 jälkeen alkaa heräily ja enä' ä ei saa tutilla tainnutettua.Mutta onneksi yöt nukkuu 20 alkaen.

Eilen kavereilla uimassa ja grillaamassa, ja käytiin katsomassa Oxford-Cambridge soudut. Tunnelmaa kun vappuna :)

Opemamman miehen herkuista intoutuneena käyn kohti keittiötä...

p.s tervehtymistä Emppusimpun perheelle ja kaikkien muidenkin sairastuville!

p.p.s k.h.p, onneksi se lomakin päättyy ja suku lähtee kotiin ;)

Vierailija
5/45 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tulee niin hyvälle mielelle kun lukee näitä juttuja, KIITOS PUMPULI taasen loistavista nauruista;)) Huh. Mieskin huuteli tuolta olkkarista että mitä tapahtu, joko taas joku rutkuttelee jossain...

Noi on kyllä loistavia noi lasten suusta jutut, meilläkin toi esikko väläyttelee päivittäin tosi naurettavia juttuja, paras vähään aikaan oli tässä yks päivä kun ensin oli aamulla kattelemassa kun isä ajo partaansa partahöylällä. Illalla sitte iltapesulla ollessamme katteli kun mä ajoin omalla " höylälläni" bikinirajoja niin totes, että äitillä onkin tommonen pyllyhöylä...niinpä, sehän on kiva kertoo naapurintädille;)

Olipa ihanan herkun kuuloista Opemamman antimet, oliko hyvää??

Pumpuli ja Elo - mun anoppi on täysin teidän anopin vastakohta. Niillä on " sata" koiraa ja kuraa ja p:tä lattiat täys varsinkin syksyisin. Sinne pitäis sitte lapsi laittaa nuoltavaksi, että tottuu sekä koiriin että pöpöihin. Jep jep. Pöpökammoisia kuulemma olemme kun ei anneta koiran nuolla vauvan suuta...

Emppusimpulle paranemisia, sympatiat on todella teidän puolella! Ei oo herkkua ei tää sairastaminen. No, onneks ne unohtuu kummiski aika pian!

Mukavaa toista pääsiäispäivää kaikille myös, vielä 1 päivä aikaa syödä, kunnes taas tapahtuu ruotuunpalaaminen...toivottavasti!

Nyt kutsuu Selviytyjät nauhalta.

Papuna

Vierailija
6/45 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

VALVOMISESTA; Moni on täällä palstalla puhunut siitä, että vauva valvoo tai heräilee kamalan aikasin. Onko nyt joku ihme juttu -kevättä rinnassa tai jotain- vauvoilla, kun meilläkin valvoskellaan eikä syytä tiedä. Herännyt poju on viime öinä tyytyväisenä jokeltelemaan, ihan mihi aikaa tahansa yöstä ja aamuyöstä jää ihan hereillekin tajuttoman aikasin. Ei nuku kuin muutaman tunnin unet yöllä?! Viimein nukahtaa kyllä valvottuaan joitain pätkiä. Nämä valvomispätkät tekee hulluks, koska nykyisin tyyli on HUUTAA omat jutut sängystä, että varmasti isi ja äiti kuulee. Neljän aikaan aamuyöstä on huumori hukassa kun alkaa KOVAAN ÄÄNEEN keskustelu sängystä pupun tai nallen kanssa.. Toivottavasti tämä on pian ohi menevä vaihe.. :o/

PUMPULI; Olipas hauskoja juttuja sun pojat touhunneet ja puhuneet.. ;) Hauskinta tuo, ku menet ite jotain sanomaa äänee ni laps toistaa perässä tietysti. Mitäs menit väittää, ettet haluu yhtään munaa koko iltana.. hehe.. ;) Nuo pitää oikeesti sun kirjottaa ylös ni voit sitte heille teini-iässä kertoa! ;D Odotan innolla, että meidän poju osaa puhua..

MAINITSEN IIISOILLA KIRJAIMILLA TOISTAMISEEN niin tulee varmasti huomattua, et JUMBOTAPAAMISPINOSSA OIS NYT viimein AIKAEHDOTUS, käykää ILMOITTAUTUMASSA!

Ensimmäistä kertaa MUNATONTA pääsiäistä viettävä; Villa (imetysdieetti estää kaikenlaisten makeiden ja suolaisten munien syönnin valitettavasti)

Vierailija
7/45 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos taas hyvistä nauruista, ääneen rätkättelin kun luin Pumpulin pojista ja muistakin jutuista, mm. noista aamu-unisista miehistä. Tosiaan, meilläkin tuo mies vetelee hirsiä makkarissa paraikaa. Zzzz.

Sairaille kovasti paranemisia!

Meillä on Elisa edelleen kröhässä, on jatkunut jo monta viikkoa ja käyty kerran lääkärilläkin muutama viikko sitten, ei korvissa mitään. Täytyy käydä näyttämässä tulevalla viikolla jos ei mene ohitse. Mulla myös flunssa jatkunut kohta kuukauden, miehellä myös muutaman viikon. Blaah, sais jo loppua.

Räkätauti ei ole menoa haitannut. Laskin juuri pinnasängyn pohjan ihan alas kun tyttö keksi nousta siellä seisomaan. Voi että kun ois vielä odottanut, minä olen ihan sydän syrjällään kun huojuu milloin missäkin ja välillä tulee alas niin että kopsahtaa. Ei meinaa saada tehdyksi mitään kun pitää paikantaa pikkuisen sijaintia koko ajan. Nyt on myös eroahdistusta, ei saa äiti lähteä vessaan tai oikein mihinkään ellei siskot ole ' harhauttamassa' . Muuten on alahuuli pitkällään ja mielenosoitus käynnissä. Ja niin se oli siellä pinnasängyn pohjallakin. Kalisutteli pinnoja kuin kaltereita ja protestoi ankarasti.

No juu, YÖHERÄÄMISISTÄ sen verran että meillä edelleen heräillään öisin tissittelemään kun ei tuo tutti eikä pullo kelpaa. Yritän nyt lisätä kiinteiden määrää jos auttaisi vauvelin yöuniin. Onneksi maistuu kiinteät ihan hyvin. Samoin allekirjoittaneelle maistuneet kiinteät oikein erinomaisesti tänä pääsiäisenä. Tarttis jotain tehdä...

Nyt ei enempiä. Rauhallista pääsiäispäivän jatkoa kaikille!

t.tuuli ja Elsukka

Vierailija
8/45 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miniK: Aivan kadehdittaa tuo Lontoon ilmasto tällä hetkellä +20 :)

emppusimpullako oli sairastamista. Jaksuja! Pahoja nämä flunssat ja muut tosiaan kun kestävät niin kauan ja tulee vielä niitä jälkitauteja helposti.

Me kokeiltiin sellaista " lapsenkantorinkkaa" eilen metsäretkellä ja oli hyvä. Sitten istuttiin kaikki mättäällä syömässä eväitä. Ei muuta kuin uimaretkiä odotellessa...Niin evääthän on tärkeintä retkellä ;)

Nyt sitten onkin viimeinen pääsiäispäivä eli kiire syödä kaikki sulkaat pois kaapeista.

elo ja opemamma: Mäkin eilen ihmettelin että mikä se tuossa kyljessä tuntuu niin omituisesti ulkonevilta: no eihän siinä muuta kuin kylkiluita. Eli täälläkin tosiaan on tämä i-dieetti alkanut pahasti varmaan tehoamaan. Löysää nahkaa vaan ei vie harmin paikka mennessään. Mutta jos tuo pyöräily vaikka vähän jelppaisi kun senkin kaivoin tuolta varastosta jo esiin.

Pia

Vierailija
9/45 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leon aloitti tämä aamuna laulamisen sängyssä 5.20.....onneksi sain tutilla tainnutettua vielä tunniksi. En tiedä mistä ja keneltä on moiset geenit saanut, multa ei ainakaan! Tosin mun äiti yritti jotain ihme valhetta kertoa että mä olen itse herännyt 5.45 joka aamu aina 3-vuotiaaksi saakka.....hirveää valehtelua tai saitten se selittää miksi mua edelleen nukuttaa, vuosien aikana kerääntynyttä univelkaa siis.

Leon osaa jo istua itse, joskus saatta kaatua taaksepäin joten tyynyä pidän varoilla. Naamalleen ei enää tuiskahda sen jälkeen kun piknikillä kynti nurmikkoa nenällään. Naapurivilttiläiset luuli varmaan että mä pahoinpitelen lasta huudosta päätellen.Mutta enää ei siis kun joskus kellahda taaksepäin. Seisoa osaa jos käsistä pidetään ja askelia tapailee. Mutta siis ei ole koskaan ryöminyt tai kontannut. Ja edelleen inhoaa mahallaan oloa. Onko kukaan kuullut koskaan lapsesta joka ei olisi koskaan ryöminyt tai kontannut?

Samoin kun Papunalle ja Tuulille on mullekin kiinteät maistuneet taas vallan mainiosti näin pääsiäisenä.....grrrrr. Huomenna alkaa tappokuuri ja nämä viimeiset 4 kiloa LÄHTEVÄT vaikka väkisin!!!!Kaappi täynnä kesämekkoja ja farkkuja joihin mä aion mahtua kesäksi. Vaikka sitten itkien niin nyt se loppulaihtumisen on tapahduttava. Mä ihan kadehdin Opemammaa ja Pia joilla imetys on vienyt kaiken. Mulla ei koskaan, ikuna tai mitenkään ole paino vahingossa pudonnut.

No, tästä puheenvuorosta väsähtäneenä lähden tarkastamaan suklaamuna tilanteen.....

hauskaa loppupääsiäistä itse kullekin!

Vierailija
10/45 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin keskussairaalan seinien sisäpuolella. Limaan meinas tyttö tukehtua, kuume nousi ja itku meni kumeaksi. Yöpäivystyksessä oli aivan ihana lastenlääkäri joka hoiti tyttöämme huolella. Akuutti kurkunpääntulehdus ja toisessa korvassa tulehdus. Spiralla ollaan saatu nyt lääkettä useampaan otteeseen ja limaa ovat osastolla imeneet. Valvottu ollaan ja tyttö on itkenyt enemmän kuin koko elinaikanaan. Tänään jo kuume laskenut, antibioottikuurilla ollaan ja kovalla kipulääkkeellä kurkkukipukin talttuu.

Onneksi älysin avata pinon ja näin tuon Pumpulin kirjoituksen, oikea auringonsäde :). Eelillekin hyvää nimipäivää !

Hyvää 2. pääsiäispäivää kaikille ja paranemisia kaikista ikävistä taudeista.

t. Hanhikki ja tyttö 8 kk tänään

Vierailija
11/45 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kurjalta kuulosti, paranemisia teille!

meille tulossa päivällisvieraita kolmen hujakoissa ja tyttö edelleen nuhainen ja lämpöinen mutta ei mitenkään kauhean kipeän oloinen. annoin kuitenkin varmuudeksi supon puolikkaan jos helpottais kitinää.

katsotaan sujuuko syömingit rauhaisissa merkeissä...

tervehtymisterveisin,

tuuli

Vierailija
12/45 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan vaan kaikille!

Huh, onpas Hanhikin vauveli ollutkin kipeänä. Tuli niin mieleen omat muistot parin kuukauden takaa, kun Pepin kanssa sairaalassa makoiltiin. No, onneksi oli asianosaava lekuri teillä päivystyksessä ja laittoi osastolle. Se niin huojentaa omaa mieltä kun tietää, ettei tarvii ite miettiä, että kuinkas tässä käy. Paraneekin potilas ehkä hiukan nopsempaan kun saadaan limaa kunnolla imettyä pois.

Meillä räkärumba tältä erää takanapäin. KOPKOPKOPKOP!!! Hiukan molemmat pienet viel rohistaa välillä hengitellessä eli jotain limajämiä siellä vielä menee ees taas. Tarvii olla varovainen ettei enää pukkaa takas päälle. Kun nää kelit nyt tästä vaan kunnolla lämpenis!!Loppuviikoks ainakin tänne meille päin lupaili jo yli 10 astetta - ilmatieteenlaitoksen sivuilta käyn aina tsekkaileen:)

Pumpuli pisti taas porukan hymyileen:DDD Hauskoja juttuja ei voi muuta sanoa.

Meillä täällä on pääsiäinen sujunut ihan leppoisasti. Paljon olen kotosalla pikkusten kanssa ollut, mutta ovat molemmat olleet aikas säyseitä tapauksia eli mukavasti on mennyt. Ja mikä ihaninta, nää päiväunet on menny tosi hyvin yksiin eli oon saanu ihan huiliaikaakin. Aamusella typy kyllä heräilee kans jo ihan kukonlaulun aikaan:/ Edelleen pohdin että eikö niitä kelloja voisi taas siirtää.

Peppi on oppinut istumaan melkos tukevasti. Nyt uskaltaa jo jättää istuskelemaan ilman vartiointia. Jos ja kun kellahtaa kumoon niin osaa mennä silleen pehmeesti ettei satuta itteensä. Ryömimisvauhti alkaa kanssa kasvamaan päivä päivältä. Hiukan laiskanpulskee vaan on aika ajoin pimu eli ei koko aikaa suhaa ees taas. Eilen oli ihana kun oltiin tytön kanssa kyläilemässä kavereilla joilla 3vkoa Peppiä vanhempi poika. Siinä ne kaks mittarimatoa suhas rintarinnan ja tutki toisiaan antaumuksella. Jopa niin antaumuksella. että neidin meinas välillä palaa käämit kun hänen tuttiinsa koskettiin tai hänen vaatteistaan otettiin kiinni:)

RUOKAMÄÄRISTÄ: Eli meillä tyttö syö aamulla puuroa (n. 1-1 1/2 dl) ja tissiä päälle huikat (ei malta/jaksa kauaa imutella). Puolenpäivän aikaan syö keskimäärin yhden pikkupurkillisen joko omaa tai kaupan sosetta ja tissiä ennen päiväunia. Herää yleensä vasta joskus neljän maissa jolloin meillä syödään jo iltaruoka porukalla niin olen sit Pepillekin antanut toisen kiinteen sillon. Taas se sama yks pikkupurkillinen ja tissiä jos malttaa. Sit meneekin pitkä pätkä tonne iltaseiskaan asti melkein ilman ruokaa. Välillä saatan hed. sosetta antaa siin iltasella. Puol kasin aikaan olen nyt antanut velliä pikkupullollisen ja tissit päälle (suunnilleen ainoo aika päivästä kun tissi kelpaa oikein kunnolla). Siinä meiän ruokasaldo " lyhykäisyydessään" . Tuntuu jotenkin vähäiseltä omaan korvaan, KUIS MUILLA?? Toisaalta tyttö on väliajat tooosi tyytyväinen yleensä eli ei kai sillä sit nälkäkään ole?

Jepjep, mutta nyt poistun pakkaileen kummitytön synttärilahjaa. Ollaan menossa juhliin iltasella. Toivottavasti siellä ei vaan liiku mitään uutta flunssapöppeliä:/

Vieteri

Vierailija
13/45 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo esikoisen tauti kuulosti minusta enterorokolta, jonka esikoisemme ja vauvat sairastivat syyskuussa. Suussa ja suun ympärillä rakkuloita. Mutta ilmeisesti teidän lekuri totesi sen toiseksi taudiksi.

Vierailija
14/45 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsiäinenkin vetelee viimesiään. Niin on kovasti ollut menoa ja meininkiä, etten oo paljon koneelle ehtinytkään. Mut nyt heti aiheisiin:

MÄMMIG: Täällä ei syödä mämmiä ollenkaan. Inhoan sitä, eikä se ole miehenikään suurta herkkua, joten ei osteta ollenkaan.

RUOKAMÄÄRÄT: Vieteriköhän tästä kyseli.. Meillä aika lailla samanlailla kun teillä. Aamulla puuroa,(klo 8.00) n. 1-1,5 dl hedelmäsosesilmällä ja ennen aamuunia (klo 9.30) 120 ml maitoa, lounas (klo 11.30) reilun desin verran kasvis-lihasosetta ja ennen päikkyjä (13.00) 120 ml maitoa, päivällinen (klo 16.30) vihannessosetta reilu desi. Klo 18.00 maitoa 120 ml. klo 20.30 iltapalana hedelmäsosetta purkillinen ja iltamaito 180 ml klo 22.00. Näin meillä. Lisäks syö vielä yöllä yhen kerran 2 dl maitoa. Oon aatellut että vois antaa illallakin puuroa, pitäis varmaan nälkää parenmmin ppis, ja pääsis tosta yösyötösträ, mutta en oo vielä yhtenäkään iltana saanut aikaiseksi alkaa puuronkeittoon. Sitä ku päivän seisoo tossa hellan ääressä, niin jää iltapuurot keittämättä.. Noh, huomenna kun arki alkaa, niin lupaan reipastua tässä asiassa.

Tämä galluppia on jo aikaisemminkin ollutr jo täällä, mutta laitan sen pystyyn nyt uusiksi, ku alkaa nuo vauvat olemaan jo vanhempia.. Eli MITEN PALJON TEILLÄ NUKUTAAN PÄIKKYJÄ? Meillä nimittäin vieläkin kolmet päiväunet, yhteensä päiväunia nukutaan noin 5 h:n verran, joskus jopa 6,5 h. Yöunet meillä on 8-9 h. Luin yhestä kaksplussasta kerrattain, että puolivuotias selviää jo kaksilla päiväunilla. No tuo meidän poitsu ei ainakaan selviä. Ja tuo rytmi on niin hyvä meille, etten oo jaksanut alkaa sitä muutteleen ja yrittään päästä kaksiin päiväuniin.

Pikaisia paranemisia HANHIKIN, EMPPUSIMPUN, TUULIN porukoille ja jos oli vielä muitakin, niin niille myös.

Oli kyllä hauska tuo PUMPULIn kertoma juttu! On siinä teineiullä ollut hauskaa varmaankin =)

En jaksa muistaa mitä muita juttuja oli... Taidan lähtee tässä välissä pesulle, kun taas illalla on tulossa vieraita... Alkais jo arki..!!!

Ikarus. (en kyllä mäkään halua enää tälle pääsiäiselle yhtään munaa! Alkaa olla suklaa kiintiö täyttynyt ja sen kyllä näkee jo naamastakin!!)

Vierailija
15/45 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekaks kaikille sairastuville paranemis säteitä..

sit syönnist oli jotakin eli meillä näin: puol 8-8.00 puuroa 1-1,5dl + maitoa

11.00 lihasose + maito

14.00 hed.sose + maito tai sit pelkkää maitoo

17.00-17.30 toinen lihasose (yleensä oma sekotus kanaa,kasviksia ja kaupan peruna-maissisosetta)+maitoa

20.00 iltapuuro (kaupan valmis ku siinä vitamiineja) +maitoa

sit päikkiG: meillä mennään kolmilla unilla vielä (yöunet 10,5-11h)

herätään 7.00-7.30 sitten ysin pintaan ekat 30-45min.

12.00--> 1,5h-2h

16.00-16.30--> 30-45min.

sit pumpulin juttu kieltämättä pisti naurattaan :D

siinä kait kaikki tällä erää..nyt ulkoilemaan...

k.h.p ja iida 7kk

Vierailija
16/45 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuivat meinaan tepsivän: viime yönä likka heräsi vain kaksi kertaa ja vasta kuudelta halusi tyttö tissiä! Jeee!! Ja syykin näihin heräilyihin taisi olla niinkin yksinkertainen kuin nälkä. Likka on meinaan lisänny syömisiään ihan mielettömästi! Vetäsee aamuin illoin hirmu satsit puuroa hedelmäsoseen kera, puoliltapäivin lihasoseen ja maidon, iltapäivällä neljän aikaan hedelmäsoseen ja maidon, kuuden maissa kasvissosetta ja seiskalta maitoa ja kasilta vielä tosiaan se hirvee satsi puuroa. Ja maitoa vielä lisäksi.

Ite on silti edelleen ihan nakit ja muussi.... Tuntuu kun olisi kokovartalopuudutus päällä kokajan, hyvä kun sormet näppiksellä pysyy....

Taas tätä omaa (.).

Laiskamato oinasmamma

Vierailija
17/45 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

*HIHIHIHIHII* Pääsinpäs minäkin aloittamaan pinoa =)

Kiva OPE kun tulit takas! Kyllä täti aina tädin rinnalleen kaipaa ;)

Vieteri tais kysyä tuosta pojan koosta vrs. puvun koko. Meillä oli viimeks 6kk iässä pituutta 71 cm(23.2). Nyt poika on reilu 7kk pitkä ja todellisesta pituudesta ei tietoa. 74 vaatteet menee mut on vähän lyhkäsiä. Se taas on varmaan suurilta osin kuivausrummun syytä. Mut ei ole kangas samaa kuin siinä Reiman puvussa joka on esim siinä Lorumaan tarjous-kupongissa. Pitäis olla ihan vedenkestävä. Kattelin ite kaupas et päälle 60 euron oli vastaavat isommat koot joissa malli hieman eri mut kangas sama.

Nyt tuli oikosulku.. johonkim muuhun piti kommentoida. Käynpä taas kurkkaamaasssa ja tuun takas jos muistan!

Peeveli ja TOivo 270806

Vierailija
18/45 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka sormi: AIR, jos noita parin tunnin välien heräilyjä on jatkunu pitkään niin voisko olla vauvelin masussa jotain? Jos joku hänen saamansa ruoka ei sopiskaan ja aiheuttaa noita vatsanväänteitä?

toka sormi:antibiooteista, taas täytyy vaan ihmetellä et miks puhutaan siitä et suurin osa korvatulehduksista ei tarvi antibioottia mut silti niitä aina vaan tarjotaan? Pia74 tytöllä oli korvatulehdus ja toivottavasti jo helpottaa. Mut kiinnostais tietää et kysyikö lääkäri et onko kipulääkkeet auttaneet (säännöllisesti otettuna) ja mainitsiko edes sitä et vois mennä ohi ilman lääkitystä?

kolmas sormi:........tyhjää lyö..........................................................

palataan taas :/

Vierailija
19/45 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmas sormi: PIERU huumori :) Meillä kans hyvin tunnettua. Eloinen poika ei tätä vielä tunnista mut kaikki muut sisarukset kyllä. 2v kailottaa heti pierun " vahingossa" päästettyään lähimmän vierustoverin nimen. Eikä auta vaikka kuinka sanois et " eikö se ollu XXX" , päänpyritystä vaan ja sama syyttely jatkuu, naama peruslukemilla. Ja kamala rätkätys jos joku muu " vahingossa" samanlaisen päästää. Ei ole meidän lapsista käyttäytymiskoulun malleiksi...

Vierailija
20/45 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää pääsiäistä täältäkin kaikille!!