Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asuisitko asunnossa,jossa joku on kuollut?

Vierailija
23.08.2025 |

Itse en.

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs tiedät varmasti, ettei jossain tietyssä asunnossa olla kuoltu?

Vierailija
2/68 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuolema sinänsä aika normaali asia, mutta jos olisi väkivaltaisesti murhattu niin en kyllä haluaisi. Uskon energioihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän ei voi tietää onko asunnossa joku kuollut jos et osta täysin uutta asuntoa.

Vierailija
4/68 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut niin monessa paikkassa, että mistä sen voisi tietää. Yksikin vanha talo oli 1800-luvulla rakennettu ja museoviraston suojelema.

Vierailija
5/68 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunnossani on kuollut ihmisiä. Asun entisessä vanhainkodissa. 

Vierailija
6/68 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitähän ei voi tietää onko asunnossa joku kuollut jos et osta täysin uutta asuntoa.

Eikä silloinkaan. Onhan rakennusvaiheessa joku raksarane voinut saada sinne sydänkohtauksen. Ainoastaan rakentamalla asuntonsa itse voi olla varma ettei siinä asunnossa ole kuoltu. Sillä PAIKALLA taasen on voinut joku kuolla joskus historiassa. 

Vierailija
7/68 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 120 sitten rakennettu torppa. On hyvin todennäköistä, että siellä on joku kuollutkin, ennen tavattiin kuolla kotona.

Vierailija
8/68 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä kämpässä aiempi asukas oli ampunut itseltään aivot pihalle.

En tosin tiennyt tätä kun muutin, pari vuotta sen jälkeen vasta. Ei siitä silleen häiriötä ollut. Joskus ihmettelin, kun yöllä keittiön hana alkoi tiputtelemaan ja televisio käynnistyili itsestään. Oli kuulema ampunut itsensä siinä nurkassa mihin olin television laittanut.

Vierailija
9/68 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä silloinkaan. Onhan rakennusvaiheessa joku raksarane voinut saada sinne sydänkohtauksen. Ainoastaan rakentamalla asuntonsa itse voi olla varma ettei siinä asunnossa ole kuoltu. Sillä PAIKALLA taasen on voinut joku kuolla joskus historiassa. 

Tai sit se voi olla jonkun hautausmaan tai hautapaikan päällä.

Vierailija
10/68 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veli sai ensimmäiseksi asunnokseen asunnon josta edellinen asukas oli hypännyt parvekkeelta. 

Vierailija
11/68 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuisin. Olisi kuitenkni bonus jos saisin ostettua sen halvemmalla tuollaisten pelkojen takia. Minua kiinnostaa vain onko siitä jäänyt jotain hajuhaittoja yms.

Vierailija
12/68 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun makuuhuoneessa on syntynyt ainakin 3 vauvaa ja kuollut ainakin 5 vanhusta. Tai no yksi ei ollut vanhus, vasta 58v, hän kuoli keuhkotautiin.

Vierailija
13/68 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kerto naapuri että asunnossani on ollut joskus 15 vuotta sitten joku rappioalkoholisti 3 viikkoa kuolleena.No rehellisesti sanoen en kyllä olisi edes halunnut tietää.

Vierailija
14/68 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun entisen asunnon ostanut henkilö kuoli siihen asuntoon.

Vierailija
15/68 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellakin. Kuolema on osa elämää ja siellä sunkin asunnossa on raatoja tälläkin hetkellä, kaiken maailman ötököitä hokit ojossa.

Ei edes se pelota, jos joku olisi tapettu. Lähinnä jos ajattelisin, että on odotettavissa, että joku palaa kostamaan jotain tms. ja joudun sijaiskärsijäksi, niin sitä ehkä miettisin. Muuten - ihan sama. Ihmisiä kuolee ja jokainen meistä sen joskus kohtaa. Ongelma on ennemminkin se, että osalle ihmisistä tämä asia on sellainen kauhu, että estää elämästä.

Vierailija
16/68 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap pelkäät ?

Vierailija
17/68 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kyllä muuttaa sellaiseen asuntoon..

T: nekromantian ja mustan noituuden harrastelija 

Vierailija
18/68 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko tämä, että asun kerrostalossa, jossa eräs toinen asukas kuoli tänä vuonna? Ei siis siinä asunnossa, missä minä asun, vaan eräässä toisessa asunnossa. Mutta minun asuessani täällä täällä on kuollut ihminen.

Vierailija
19/68 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni kuoli kotiin kun olin vielä nuori. Olisiko pitänyt muuttaa ? Absurdi pelko. 

Mistä sen tietää että kirpputorilla ei myydä kuolleen ihmisen vaatteita, pelottaako ?

Vierailija
20/68 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen joka on asunut satavuotiaassa talossa on asunut, ennenhän kuoltiin kotona. Puolisoni isä kuoli siihen huoneeseen, joka oli makuuhuoneemme.