Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raja tuli vastaan vai olenko tiukkis . Anoppi ja kissa meille, teini ajoi salaa, ja miehellä salatili

Vierailija
23.08.2025 |

Viikon saldo. Maanantaina mies ilmoitti lounaalla että hänen äitinsä muuttaa meille 6 viikoksi lonkkaleikkauksesta toipumaan. Meidän työhuone menee siihen. Anopilla on sisäkissa. Meidän 12 v on allerginen ja astmaatikko. Miehen ratkaisu oli että kissa pysyy makkarissa ja minä voin tehdä Teamsit keittiöstä. Kun ehdotin kotihoitoa tai lyhytaikaista palveluasumista, vastaus oli että perheessä pitää joustaa.

Keskiviikon vastaisena yönä ovikellon kamerassa vilahti 01.32. 16 v poika kävi kaverin kanssa "hakemassa evästä". Oma automaatti, ei korttia. Penkki työnnetty eteen, tankista puuttui bensaa. Kun otin puheeksi, selitys oli että kaikki muutkin treenaa ja ex sanoi puhelimessa että pojat on poikia. Otin avaimet talteen ja laitoin wifin yöajastukselle. Nyt olen kuulemma kontrolloiva.

Perjantaina löysin miehen erillisen tilin. 300 e kuussa kaverikassaan. Sieltä on mennyt padelmailat, e-pyörän huolto ja mökkireissun varaus. Me peruttiin keväällä 9 v kesäleiri koska rahat ei kuulemma riittäneet. Kun kysyin miksi salaa, vastaus oli että jokaisella pitää olla omaa. On, mutta miksi lapsen kustannuksella.

Taloyhtiöltä tuli vielä viesti yörauhasta. Naapuri kuuli myöhäiset ovet ja käynnit. Minulta pyydettiin muistuttamaan perhettä.

Mies ei ole mikään hirviö. Laittaa ruokaa, on lasten kanssa lämmin ja hoitaa paljon käytäntöä. Siksi olen jumissa. Missä kohtaa minun pitää joustaa ja missä vedän rajan.

Kommentit (101)

Vierailija
101/101 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä muiden kanssa siitä, että mies hoitakoon äitiänsä äidin kotona, ei teillä. 

Jos anoppi kuitenkin tulee teille, niin eihän sille nyt herranjestas sinun työhuonettasi anneta. Täysin kohtuutonta koko homma. Meillä on kaikilta muilta pääsy kielletty työhuoneeseeni. Muuta sinä siksi aikaa kokonaan työhuoneeseen ja ottakoot mies sen äitinsä sitten viereensä makuuhuoneeseen. Kissa muualle hoitoon. Ehdotapa näin päin miehelle, että kun hän on kerran hoitopaikan luvannut, niin tuo on ainoa mahdollisuus, koska sinä tarvitset työhuoneesi. Katsotaan, onko sitten miehen mielestä enää kohtuullista. 

Niin ja muista painottaa, että anopin hoito on täysin miehen vastuulla. Hanki myös jotkut vastamelukuulokkeet, ettet kuule, kun yrittävät hyppyyttää sinua. 

Kumma juttu että mun akateeminen mies pärjää ilman työhuonetta. Hoitaa palsut ja työt. Että jotain rajaa tolle sun herranjestas. Työpöytä ei vie paljon tilaa. Meilläkin on perhe ja lemmikkejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän