Kuinka kauan suklaalevy säilyy kaapissasi? Syötkö heti pois vai pikkuhiljaa?
Minä söin ennen heti pois, kerralla koko levyn, nyt olen oppinut säännöstelemään ja voi olla viikonkin kaapissa.
Kommentit (9)
Ja vielä salassa niin maistuu parhaimmalta!!
Välillä ärsyttää, että minä, hoikka ja hyväkuntoinen vaimo en voi herkutella ikinä niin, ettei plösö mieheni ole heti apajilla... Eikä aina kehtaa sille siitä huomautella, että vois kai se maha pienempikin olla, jos ei söis kaikkia mun herkkujani.
Minä siis syön korkeintaan rivin, ja jätän odottamaan myöhempää herkkuhetkeä. Säilyisi viikkoja mun tahdilla, mutta siihen harvemmin päästään :)
Mieheni ja poikani eivät syö suklaata ollenkaan. Minä olen syöppö mutta en suklaasyöppö. Ennen liittymistäni painonvartijoihin söin 1-3 palaa kerralla, nyt syön korkeintaan palan ja kerran-pari viikossa.
Ärsyttävää näin pääsiäisaikaan, kun lapsi saa suklaamunia ja niitä kuoria on iso kipollinen, joka kestää minulla varmaan juhannukseen.
Meillä on joulusuklaatkin vielä kaapissa, pääsiäissuklaita on juhannuksena...
En tykkää suklaasta.
Jos tuntuu siltä, että herkut tai karkit houkuttelevat kaapissa, niin viskaan ne roskiin tai vien työpaikalle. En osta varastoja, mutta lastenkemuista ym. juhlista jää yli. Herkuttelen kerran viikossa, mutta muuten olen totaalikieltäytyjä. Hoikkana pysyminen vaatii todella itsekuria koko loppuelämän.
koko perhe tykkää suklaasta. Syön yleensä 2-4 palaa kerralla.
Joulusuklaita on vieläkin kaapissa.
Mutta jos olen avannut, niin siitä on niin helppo ottaa aina lisää. Avattu levy kestää 2-3 päivää, kerralla en levyllistä pysty syömään.
En ole suklaan suurkuluttaja