Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cuckold-miehet

Vierailija
23.08.2025 |

Miehelläni on tämä fantasia. Usein seksin aikana puhutaan siitä, miten joku isokaluinen mies nussii minua ja mieheni katselee. Lopuksi mies siivoaa kielellään toisen miehen mällit pois. Tämä kiihottaa meitä molempia. Kuitenkin mies sanoo, ettei halua asiaa oikeasti toteuttaa enkä minäkään. Se on vain fantasia.

Onko monilla tällaisia suhteita, joissa miehellä tämä fetissi? Oletteko toteuttaneet? Mikä tässä miehiä eniten kiihottaa? Miten voisin kiihottaa miestäni vielä lisää asian tiimoilta, mikä miehistä tässä on kaikista kiihottavinta? Kaipaisin vinkkejä ja kokemuksia. Meillä on muutenkin seksissä bdsm-elementtejä, piiskausta, sidontaa ym. 

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkoltiaiset ovat aikamme sankareita.

Vierailija
42/62 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt panemassa yhtä peruspariskuntaa, molempia!

-Alfa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä huomannut olevani hyvin avoin tälle toiminnalle.. jos löytäisin niin seksuaalisesti aktiivisen naisen joka haluaisi vapauden toisiin miehiin vain seksiä varten niin kyllä se kävisi jos on ihmisenä hyvä.

Ymmärrän jos nainen haluaa nauttia naisellisuudestaan ja saada huomiota myös muilta miehiltä ja saada tuntea se himo.

Vierailija
44/62 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä huomannut olevani hyvin avoin tälle toiminnalle.. jos löytäisin niin seksuaalisesti aktiivisen naisen joka haluaisi vapauden toisiin miehiin vain seksiä varten niin kyllä se kävisi jos on ihmisenä hyvä.

Ymmärrän jos nainen haluaa nauttia naisellisuudestaan ja saada huomiota myös muilta miehiltä ja saada tuntea se himo.

Täällä olevista keskusteluista päätellen asiat lähtevät miehen tarpeesta. Mies ei 'suostu' tai 'myönny' siihen, että nainen haluaa seksiä muiden miesten kanssa, vaan mies nimenomaan haluaa, että vieras panee miehen naista, johpn nainen sitten myönty6 ja suistuu enemmän tai vähemmän halukkaasti. Halu saada vierasta ei ole kovin vahvasti kirjoitettu naisen genomiin. Usein nainen saattaa olla pikemmin väline, joka mahdollistaa miehen fetissin toteutumisen. Tämä poissulje sitä, että on varmaan myös naisia, jotka ilomielin käyttävät hyväkseen tilaisuuden ns. syödä ja såästää kakku. Ja myös niitä jotka suorastaan fetissinomaisesti nauttivat siitä, että omaa miestä tilanteessa nöyryytetään jne.

Vierailija
45/62 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meitä on miehiä, jotka nai kaveriporukalla aina yhden miehen naista. Ei nuolla toisten spermoja, ei käpistellä toisten kulleja, eikä runkkailla tuolilla kun muut nai naista.

Ihan perinteistä mmf, mmmf tai mmmmf ryhmäseksiä, ei homoa, ei aisankannatusta, ei pervoa. Ihan normaalia elämää

Onko kavereilla myös naiset, joita naitte kimpassa? Jos kavereilla on naiset, niin miten naiset suostuvat siihen, että vuorollaan panette kimpassa vain yhtä naista? 

Vierailija
46/62 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meitä on miehiä, jotka nai kaveriporukalla aina yhden miehen naista. Ei nuolla toisten spermoja, ei käpistellä toisten kulleja, eikä runkkailla tuolilla kun muut nai naista.

Ihan perinteistä mmf, mmmf tai mmmmf ryhmäseksiä, ei homoa, ei aisankannatusta, ei pervoa. Ihan normaalia elämää

Onko kavereilla myös naiset, joita naitte kimpassa? Jos kavereilla on naiset, niin miten naiset suostuvat siihen, että vuorollaan panette kimpassa vain yhtä naista? 

Mielikuvitustahan tuo on.

Vierailija
47/62 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielikuvitustahan tuo on.

Jos tarkoitti, että on porukka, joka nai aina erään miehen vaimoa, niin menee uskottavuuden rajoihin, ehkä.

Vierailija
48/62 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveripariskunnan kanssa me harrastettiin parin vaihtoa jonkin aikaa. Kehitettiin sitä, voisko sanoa naismyönteiseen suuntaa ja nykyisin kolmenkimppaa, naidaa vaimoja vuoronperään omissa makuuhuoneissa. Vaimot tykkää tästä järjestelystä, kun ei ole säätöä niin paljon ja saa kunnolla. 

Vierailija
49/62 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toteutin tuon fantasian ja vieras mies pääsi kopeloimaan  riettaasti vaimoani, en ollut paikalla mutta järjestelin asian heille.  Nyt tuntuu pahalta  että käytinköhän tuota miestä hyväksi oman seksuaalifantasiani toteuttamisessa. Naiseni kertoi että mies oli kyllä tyytyväinen mutta homma jäi vähän kesken ja haluaisi joskus lisää kivaa.

Vierailija
50/62 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miehet"

Buhahahaa buhahahaa. Oikea mies hoitelee itse naisensa, eikä tilaile mitään kiilapoikia makuuhuoneeseen.

Vierailija
51/62 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toteutin tuon fantasian ja vieras mies pääsi kopeloimaan  riettaasti vaimoani, en ollut paikalla mutta järjestelin asian heille.  Nyt tuntuu pahalta  että käytinköhän tuota miestä hyväksi oman seksuaalifantasiani toteuttamisessa. Naiseni kertoi että mies oli kyllä tyytyväinen mutta homma jäi vähän kesken ja haluaisi joskus lisää kivaa.

Kumpi haluaa lisää kivaa?

Vierailija
52/62 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta fantasiasta tai genrestä on monta eri versiota. Aisankannatukseen voi liittyä alistaminen tai vaihtoehtoisesti valta-asema. Itse nautin valta-asemasta. Annan luvan ja myös ohjaan toimintaa. Mahdollisuuksien  mukaan valitsen sopivan härän vaimolle. Vaimo alistuu ottamaan vastaan ja kerron bullille koko ajan mitä kuluu tehdä. Mutta  loppujen lopuksi vaimon nautinto ja orgasmit ovat se tärkein maali. Tässä mallissa vaimo siis alistuu ottamaan vastaan kaiken mitä minä haluan toisen miehen suorittamana. Tavallaan bull on meidän elävä meidän tarpeiin valjastettu kiihotin ja dildo. Toki lopuksi on mahtavaa päästä liukkaille. Kenenkään mällejä en kyllä nuoie. Tämä vaan on harvalle  bullille se  mieleisin genre joten vähän on hankala löytää sopuvaa tyyppiä leikkiin. Muutaman kerran on toteutettu . Siis hakusessa olisi mies joka kykenisi käskytettynä hieromaan, nuilemaan ja eritavoin nussimaan noin 50 kymppistä vaimoani.Taakse poistu! 

Vierailija
53/62 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta fantasiasta tai genrestä on monta eri versiota. Aisankannatukseen voi liittyä alistaminen tai vaihtoehtoisesti valta-asema. Itse nautin valta-asemasta. Annan luvan ja myös ohjaan toimintaa. Mahdollisuuksien  mukaan valitsen sopivan härän vaimolle. Vaimo alistuu ottamaan vastaan ja kerron bullille koko ajan mitä kuluu tehdä. Mutta  loppujen lopuksi vaimon nautinto ja orgasmit ovat se tärkein maali. Tässä mallissa vaimo siis alistuu ottamaan vastaan kaiken mitä minä haluan toisen miehen suorittamana. Tavallaan bull on meidän elävä meidän tarpeiin valjastettu kiihotin ja dildo. Toki lopuksi on mahtavaa päästä liukkaille. Kenenkään mällejä en kyllä nuoie. Tämä vaan on harvalle  bullille se  mieleisin genre joten vähän on hankala löytää sopuvaa tyyppiä leikkiin. Muutaman kerran on toteutettu . Siis hakusessa olisi mies joka kykenisi käskytettynä hieromaan, nuilemaan ja eritavoin nussimaan noin 50 kymppistä vaimoani.Taakse poistu! 

Riippuu ihan kuinka hyvin säilynyt tämä vaimosi on. Jos on reippaasti ylipainoa ja 35v tupakoinut niin moni mies jättää välistä

Vierailija
54/62 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo on tuttavapiirissä se jota muut aviomiehet pääsevät aina joskus naimaan ja kaikki tuttavapiirissä (myös miesten vaimot) ovat siitä tietoisia. Asiasta ei pahemmin puhuta, mutta sellaista tapahtuu aina joskus, tosin melko  harvoin ja aina humalassa. Minua tuo kiihottaa jotenkin selittämättömällä tavalla, kun siveä vaimoni näin hairahtuu ja saa vierasta, tavallaan luvan kanssa, koska aina on asia sovittu ja ollut ns. sovintoseksiä pitkään tapahtuneen jälkeen. Itsekin olen joskus saanut vierasta pillua em. miesten vaimoilta, mutta paljon harvemmin. Epäsuhta ei minua haittaa.

Vierailija
55/62 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miehet"

Buhahahaa buhahahaa. Oikea mies hoitelee itse naisensa, eikä tilaile mitään kiilapoikia makuuhuoneeseen.

Ei kaikilla erektio toimi tai kalun koko riitä tyydyttämään naista . Pitää vaan katsoa vierestä kun oikea bull nai vaimoa.

Vierailija
56/62 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaset täällä kommentoi, Kuten tuossa on kirjoitettu monella ei ole kanttia toimia toisen käskyttämänä ja silmien alla, vaikka olis kuinka kuuma herkkuperse saatavilla.  Sitäpaitsi monesti 45-60 vuotiaina naiset ovat parhaimillaan. Vapatuneita ja itsevarmoja. Pystyvät  antautumaan leikkiin. No sellainenhan poikasia pelottaa. 

Vierailija
57/62 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se  on minusta parhaimillaan, mutta tuo toisen miehen tai miehen ja vaimon ohjailu on hankala rasti.  

Vierailija
58/62 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikaset täällä kommentoi, Kuten tuossa on kirjoitettu monella ei ole kanttia toimia toisen käskyttämänä ja silmien alla, vaikka olis kuinka kuuma herkkuperse saatavilla.  Sitäpaitsi monesti 45-60 vuotiaina naiset ovat parhaimillaan. Vapatuneita ja itsevarmoja. Pystyvät  antautumaan leikkiin. No sellainenhan poikasia pelottaa. 

Just joo. Ja sä olet mummojen nussija.

Vierailija
59/62 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä vaimo on tuttavapiirissä se jota muut aviomiehet pääsevät aina joskus naimaan ja kaikki tuttavapiirissä (myös miesten vaimot) ovat siitä tietoisia. Asiasta ei pahemmin puhuta, mutta sellaista tapahtuu aina joskus, tosin melko  harvoin ja aina humalassa. Minua tuo kiihottaa jotenkin selittämättömällä tavalla, kun siveä vaimoni näin hairahtuu ja saa vierasta, tavallaan luvan kanssa, koska aina on asia sovittu ja ollut ns. sovintoseksiä pitkään tapahtuneen jälkeen. Itsekin olen joskus saanut vierasta pillua em. miesten vaimoilta, mutta paljon harvemmin. Epäsuhta ei minua haittaa.

Hieman erikoiselta ja lennokkaalta kuulostava tuttavapiiri, jossa ristiin naiskennellaan noin. Ihan mielenkiinnosta: Puhutaanko minkäikäisistä ihmisistä, ollaanko pitkäaikaisissa parisuhteissa ja lapsiakin, enemmistö tukevasti työelämässä ilman päihde- tai muita elämänhallinnan ongelmia?

Vierailija
60/62 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja se, mitä reaalimaailmassa konkreettisesti ja fyysisesti tapahtuu ulkopuolisen silmin nähtynä ja/tai kuultuna ja tulkintansa siitä on yksi näkökulma ja selitys. Jokaisella osallistujalla voi olla oma sisäinen fantasia ja kokemuksensa: Vieras ajattelee olevansa alfa ja kinginä tahtipuikoissa, joka saa naisen pauloihinsa ja alistaa cuckmiestä. Cuckmies voi kokea, että hän tässä heiluttaa tahtipuikkoa ja sallii asioiden tapahtua tai jäädä tapahtumatta eli on todellinen boss tilanteessa. Nainen voi eläytyä fantasiaan, että hän alistetaan ja esineellistetään ja liki pakotetaan tilanteeseen. Tai, että hän naisena määrää ja manipuloi cuckmiestään toimittamaan 'lihaa' tarinan valtiattarelle ja että vieras on vain elävä, muuten arvoton seksilelu, joka lähinnä armosta on hyväksytty mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi