Cuckold-miehet
Miehelläni on tämä fantasia. Usein seksin aikana puhutaan siitä, miten joku isokaluinen mies nussii minua ja mieheni katselee. Lopuksi mies siivoaa kielellään toisen miehen mällit pois. Tämä kiihottaa meitä molempia. Kuitenkin mies sanoo, ettei halua asiaa oikeasti toteuttaa enkä minäkään. Se on vain fantasia.
Onko monilla tällaisia suhteita, joissa miehellä tämä fetissi? Oletteko toteuttaneet? Mikä tässä miehiä eniten kiihottaa? Miten voisin kiihottaa miestäni vielä lisää asian tiimoilta, mikä miehistä tässä on kaikista kiihottavinta? Kaipaisin vinkkejä ja kokemuksia. Meillä on muutenkin seksissä bdsm-elementtejä, piiskausta, sidontaa ym.
Kommentit (24)
Miehesi taitaa olla biseksuaali tai homo jos haluaa nuolla toisen miehen spermoja.
Miksei saman tien itse ime munaa? Selkeästi haluaa kuitenkin mällätyksi.
Itse tykkään imeä kyrpäää mikä on juuri otettu vaimon vaginasta ulos , siinä vielä tuoksuu vaimon tuoksu , lisäksi on kiihoittavaa ojentaa paksua tummaa meisseliä vaimon vaginan porteille ja suudella vaimoa samalla , vaimo yli 50joten mällit saa nuolla valuvana huulilta , toiset tykkää toiset ihmettelee.
Homoa tässä on vain se että vaimoni kiihoittuu myös siitä kovin kun katsomme lesboseksiä töllöttömestä kahdestaan.
Se joka tätä ihmettelee , ihmettelen mitä täällä tarinoita luet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuli mahdollisuus mennä panemaan vierasta naista, kun mies katselee vieressä. Asia oli jo sovittu ja vannotin, että kakki tapahtuu ihan heteropohjalla. Asia sovittiin. Kysyin kuitenkin lopuksi, mikä siinä kiihottaa aisuria kaikkein eniten? Mies kertoi sen olevan parasta, että saa ottaa kullistani kiinni ja ohjata sen perille. Jätin väliin.
Piilohomoja ne kaikki vaan on. Väittävät kyllä muuta.
Monien ihmisten seksuaalisuus ei ole yksiselitteisesti hetero- tai homoseksuaalista. Piilohomoleimojen heittely ei ainakaan tee keskustelusta mielenkiintoisempaa ja haisee kauas homofobialta.
Tätä on tullut harrastettua niin exän kuin nyxän kanssa. Exän kanssa kuvio meni useimmiten siten, että hän kävi kavereiden kanssa ulkona tai laivalla ja samalla sitten paneskeli menemään, tuoden minulle aina hyvin nussitun pillun kotiin joskus (harvemmin) tuore lasti sisällä tai ainakin hyvä kertomus millainen kokemus tällä kerralla oli. Ennen eroamista hän oli ainakin paneskellut ainakin 50 miehen kanssa ja joitakin kertoja siten, että olin itsekin puuhassa mukana. Muutama kertoja oli myös toinen nainen mukana ja sain katsella heidän touhuja keskenään.
Nyksän kanssa puolestaan ollaan harrastettu gangbangejä, joko meillä kotona tai sitten seksiklubeilla. Ja onhan siinä melkoista kiihotusta katsella kun vähintään kolme miestä panee häntä vuorotellen tai yhtäaikaa. Hän ei ole juurikaan harrastanut irtosuhteita reissuillansa, vaan kaikki kerrat ovat tapahtuneet siten että olen ollut itse paikalla.
Tunnustan olevani erittäin ryhmäseksimyönteinen. Minusta on ollut vain hienoa, kun exäni tuli keskellä yötä kotiin ja läväytti juuri naidun pillunsa kasvoilleni vaatien nuolemista. Ja olen mielelläni katsonut myös nyksää, kun hänellä on ollut isohko muna pillussa, anaalissa ja suussa. Molemmat naiset ovat nauttineet ihan oikeasti, ei sellaista voihkinaa ja kiimaa pysty näyttelemään.