Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhdekriisiä pukkaa

Vierailija
05.04.2007 |

Olen naimisissa oleva(häistä aikaa alle puoli vuotta). Olen ennenkin tämän parisuhteen aikana ollut ihastunut ja nyt taas. Mies on 16 vuotta vanhempi ja työkuvioista tuttu. Oma mies hyvä, mutta parisuhteemme on hieman tylsä. olemme olleet yhdessä 7 vuotta. Yhteistä aikaa ja puhuttavaa on aika vähän. odotamme lapsettomuushoitoja(vika miehessä).

Ajatukseni on pistänyt ihan sekaisin tämä toinen mies. Ajattelen, että mitä elämä voisi oll a hänen kanssaan. Onhan näitä ajatuksia ollut ennenkin aikaisemmissa ihastuksiassa ja ajan kanssa ne on menneet ohi.

Mutta jos lasta ei kuulu tähän nykyiseen suhteeseen olen tilanteessa, että mitä tehdä. Tällä hetkellä en ole tyytyväinen suhteeseemme. Lapsi ei ikinä korjaa huonoa suhdetta, eikä meillä vielä huono suhde ole, mut jotain puuttuu. Jos lasta ei hoidoist huolimatta tule niin on mietinnän aika, ett mitä sitten.

Onko kukaan tehnyt semmoist päätöstä suhteessa, että jättänyt päällisin puolin hyvän suhteen ja jättänyt kaiken entisen taakseen?

Mul omatunto soimaa, ett voinko tehdä hyvälle miehelle näin?

Enkä tiedä tekisinkö todellisuudess ikinä näin, mut nyt pyörii kaikenlaiset ajatukset päässä...

Kommentteja kiitos!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit tosin lohduttautua sillä, että olet hyvin tyypillinen keskivertoihminen.

Noin käy aika monillekin siinä 7 vuoden tienoilla. Mutta menee kyllä ohi, jos et ole niin typerä että oikeasti tekisit ihastuksen eteen jotain IRL. Ihastele tätä toista miestä mielessäsi ihan rauhassa ja vapaasti, se menee kyllä ohi.

Kriisejä tulisi aikanaan myös uuteen suhteeseen, siitä ei pääse mihinkään. Ehkä sun kannattaisi ajatella asiaa vaikka siltä kantilta, käytkö elämään kuuluvan ja kasvattavan parisuhdekriisin läpi yhdessä hyvän puolisosi kanssa vai sitten joskus kenties jonkun täydeksi torveloksi paljastuvan vieraan kanssa...

Vierailija
2/3 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut viime keväänä mulla oli 30-kriisi jolloin mulla oli ihan samoja tunteita mut eri miestä kohtaan. kait minä olen sitten vain ihan toivoton flirtti ;o)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinusta tuntuu että jotain puuttuu niin silloin jotain puuttuu. Suurin osa ihmisistä jää epätyydyttävään suhteeseen arkuuttaan: on mieluimmin jossain suhteessa kuin yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi