Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit, jos eroaisit?

Vierailija
23.08.2025 |

Tulee joskus leikiteltyä tuollaisella ajatuksella, vaikka en ole eroamassa, päinvastoin elän hyvin onnellisessa liitossa. Mutta voihan puoliso silti rakastua toiseen.

Muutan elämääni siihen suuntaan kuin sen nuorena suunnittelin eli elän mökillä hyvin yksinkertaista elämää kesäisin ja muulloin asun ehkä hotellissa. Luen, tutkin, kirjoitan ja julkaisen. Painetta ansaitsemiseen ei ole, koska pian saan jo eläkettä, noin kuuden vuoden kuluttua.

Jos tulee pahoja terveysongelmia, lopetan itseni, ellei eutanasiaa siihen mennessä ole laillistettu.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Exällä on uusi nainen. En ole missään tekemisissä exän kanssa. Lapsilla muodolliset välit isäänsä ja ex on juurikin tehnyt ohareita lapsillemme. Ei onnistu yhteiset perhejuhlat meiltä, mutta järjestän itse juhlia lapsille. Minulla ja lapsilla on erittäin läheiset välit."

Arvelinkin kertomasi perusteella, että saattaisi olla tuon tyyppinen mies. Tosi ikävä juttu. Mutta ehkä jossain vaiheessa tilanne paranee niin että samoissa tiloissa juhliminen onnistuu. Nyt ei kuitenkaan ole vielä kovin kauan aikaa erosta. Ap

Vierailija
42/45 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaisin elää omavaraista elämää ja söisin pelkästään kasvisruokaa.

Hah hah hah hah....:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tää nykyaika kummallista.   Ilman syytä erotaan .    Haetaan vapautta uudelleen  , kun perhe on perustettu.    Hajotetaan kaikki.    Käy sääliksi lapsia .  Eipä ole mikään ihme,  kun  mielenterv.häiriöt lisääntyneet  lapsilla ja nuorilla.   Mies jää aina heikommalle erossa,  kaikin puolin,  että näin !   

Kuten jo aiemmin kirjoitin, omassa tuttavapiirissäni ei ole ollut turhia eroja. Syyt ovat olleet hyvin vakavia ja lapset ovat olleet teinejä tai nuoria aikuisia. Olisi kannattanut erota aikaisemmin, ovat olleet jälkeenpäin sitä mieltä. 

Luulen, että ne miehet, joilla on heikko sosioekonominen asema ja elämänhallintaongelmia, jäävät eron jälkeen herkästi yksin. Omassa tuttavapiirissa uusi puoliso on löytynyt useimmille miehille, niille hankalille persoonille myös. Ap

Vierailija
44/45 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Mitä tekisit, jos eroaisit?

Ihmettelisin kovasti kuinka olisin tahtomattani päätynyt parisuhteeseen!? 🤔🤔🤔

Vierailija
45/45 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastaisin kevyitä irtosuhteita ja muuttaisin ehkä kaupunkiin. Muuten varmaan eläisin melko samoin kuin nyt. 

Oletko nainen vai mies? Minkä ikäinen olet? Kysyn, koska mulla on sellainen uskomus, etteivät vanhemmat naiset yleensä halua harrastaa irtosuhteita ja ne miehet, jotka haluaisivat, eivät välttämättä löydä vanhempana kevyttä seksiseuraa kovin helposti, homotkaan. Ap

Nelikymppinen nainen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan