Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit, jos eroaisit?

Vierailija
23.08.2025 |

Tulee joskus leikiteltyä tuollaisella ajatuksella, vaikka en ole eroamassa, päinvastoin elän hyvin onnellisessa liitossa. Mutta voihan puoliso silti rakastua toiseen.

Muutan elämääni siihen suuntaan kuin sen nuorena suunnittelin eli elän mökillä hyvin yksinkertaista elämää kesäisin ja muulloin asun ehkä hotellissa. Luen, tutkin, kirjoitan ja julkaisen. Painetta ansaitsemiseen ei ole, koska pian saan jo eläkettä, noin kuuden vuoden kuluttua.

Jos tulee pahoja terveysongelmia, lopetan itseni, ellei eutanasiaa siihen mennessä ole laillistettu.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaisin elää omavaraista elämää ja söisin pelkästään kasvisruokaa.

Vierailija
2/45 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ystävä erosi, hänellä on rakastaja ja aika paljon menoja. Silti vaikuttaa välillä vähän yksinäiseltä. 

Todennäköisesti elämä ei kovin paljon muuttuisi, vain ihminen viereltä puuttuisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myisin yhden yksiön ja maksaisin vaimon ulos tästä asunnosta. Muuten elämä jatkuisi kuten ennenkin. Surisin aikani ja etsisin uuden naisystävän.

Vierailija
4/45 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäsin oikein kunnon erobileet

sitten nukkuisin väsymyksen pois

söisin hyvää ruokaa joisin viiniä

ulkoilisin, kävisin kulttuuririennoissa , matkustelisin

Vierailija
5/45 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät vissiin haaveile uudesta parisuhteesta?

Vierailija
6/45 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tää elämä juurikaan varmaan muuttuisi. Ehkä hommaisin koiran, vaimo on allerginen niin ei voida ottaa koiraa.

Vierailija
7/45 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tää elämä juurikaan varmaan muuttuisi. Ehkä hommaisin koiran, vaimo on allerginen niin ei voida ottaa koiraa.

Minäkin ottaisin koiran, siitä on paljon seuraa ja tulee liikuttua. Ison ja vähän vanhemman rescue-koiran ottaisin (kuten ovat olleet edellisetkin), niiden on vaikeampi löytää kotia. Ap

Vierailija
8/45 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät vissiin haaveile uudesta parisuhteesta?

Minä en ainakaan haaveile. Olen saanut paljon rakkautta elämässäni, kyllä siinä on tarpeeksi yhdelle ihmiselle. Olisi vaikea kuvitella elävänsä kenenkään muun miehen kuin oman miehen kanssa. Sovimme niin hyvin yhteen. Ap

Vierailija
9/45 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt sattuneesta syystä paljonkin. Mutta ei siinä mitään, eron jälkeen jäisin tähän taloon asumaan, mies muuttaisi pois. Ei haittaisi vaikka jäisin työttömäksi, tässä pärjäisin.

Ja jos fyysisesti en jaksaisi enää lumitöiden ym kanssa, maksaisin naapurin apuun.

Ei ongelmia.

Vierailija
10/45 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te kaksi edellä kirjoittanutta tiedätte, että voitte jäädä taloon asumaan? Entä jos puolisokin haluaa?

Itse en tähän taloon jäisi, talo on miehen. Minulla on muita taloja ja asuntoja. Ap

Vierailija
11/45 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä te kaksi edellä kirjoittanutta tiedätte, että voitte jäädä taloon asumaan? Entä jos puolisokin haluaa?

Itse en tähän taloon jäisi, talo on miehen. Minulla on muita taloja ja asuntoja. Ap

Siitä että talo on minun ja miestä ei siihen muutenkaan kiinnostaisi jäädä. 

Koiria meilläkin on ja ne jäisi minulle kaikki. Eli jatkaisin ihan nykyistä ihanaa ja yksinkertaista elämää maaseudulla, mutta vain ilman miestä.

Vierailija
12/45 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koiria meilläkin on ja ne jäisi minulle kaikki. Eli jatkaisin ihan nykyistä ihanaa ja yksinkertaista elämää maaseudulla, mutta vain ilman miestä.

Useamman koiran kanssa maalla on helppoa. Ottaisin mielelläni lauman, mutta koska asuisin osan vuodesta kaupungissa ja luultavasti osin Saksassa, olisi  monen koiran kanssa hankalampi liikkua. Joten vain yksi :(   Ap

Vierailija
13/45 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastaisin kevyitä irtosuhteita ja muuttaisin ehkä kaupunkiin. Muuten varmaan eläisin melko samoin kuin nyt. 

Vierailija
14/45 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvässä suhteessa niin en mieti tuollaisia. 

Vierailija
15/45 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi ystävä erosi, hänellä on rakastaja ja aika paljon menoja. Silti vaikuttaa välillä vähän yksinäiseltä. 

Todennäköisesti elämä ei kovin paljon muuttuisi, vain ihminen viereltä puuttuisi.

Osa ihmisistä on todella seurallisia ja meneväisiä. Luultavasti jopa erakoituisin, jos eläisin yksin. Mies saa aina vähän houkutella lähtemään johonkin nykyään. Olen aikamoinen kotihiiri. Siksi olen melko varma, etten kärsisi yksinäisyydestä. Siinä kävisi nopeasti niin, että kokisin vieraat rasitteina kuten koen nykyäänkin. Onneksi ei ole laajaa ystäväpiiriä, jota pitäisi koko ajan kutsua kylään. Ap

Vierailija
16/45 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useamman koiran kanssa maalla on helppoa. Ottaisin mielelläni lauman, mutta koska asuisin osan vuodesta kaupungissa ja luultavasti osin Saksassa, olisi  monen koiran kanssa hankalampi liikkua. Joten vain yksi :(   Ap

Tässä olisi se harmi, jos eroaisimme, että yksin en haluaisi kolmea koiraa. Viimeisin on lisäksi miehen haluama. Mutta silti on selvää että kaikkien koirien olisi paras jäädä tähän.

Onneksi emme ole nyt eroamassa ja tuskin koskaan, vaikka tätä on tullutkin mietittyä.

Vierailija
17/45 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä olisi se harmi, jos eroaisimme, että yksin en haluaisi kolm

Miksi et haluaisi yksin kolmea koiraa? Minusta olisi turvallisempaa yksin asuessa, että koiria on useampi kuten meillä on aina ollutkin (isoja vahtikoiria ovat). Ei ole koskaan pelottanut olla yksin kotona ja kerran koirat ovat minut pelastaneetkin pulasta, kun vieras huumehörhö yritti sisälle väkisin. Koira puri miestä käteen ihan kunnolla.

Joo, ei olla eroamassa, mutta kaikkea tulee mietittyä. Ja ehkä on hyväkin miettiä, jokainen avioliittoahan päättyy joskus joko eroon tai toisen kuolemaan. Ap

Vierailija
18/45 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastaisin kevyitä irtosuhteita ja muuttaisin ehkä kaupunkiin. Muuten varmaan eläisin melko samoin kuin nyt. 

Oletko nainen vai mies? Minkä ikäinen olet? Kysyn, koska mulla on sellainen uskomus, etteivät vanhemmat naiset yleensä halua harrastaa irtosuhteita ja ne miehet, jotka haluaisivat, eivät välttämättä löydä vanhempana kevyttä seksiseuraa kovin helposti, homotkaan. Ap

Vierailija
19/45 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joisin shampanjaa

Vierailija
20/45 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee mieli pullaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi