Pesin lapsen kaikki legot fairyllä.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä sitten pesuainetta lapsen suuhun vaan, kunhan vaan on kaikki steriiliä. Onhan astma- ja syöpälääkkeet keksitty, niin mitäs noista.
Huom ! Fairy, huuhtoutuu hyvin muovista
Joo jos ne varmasti kunnolla huuhtoo.
Astinpesukoneen ja pyykinpesukoneen pesuaineesta jää taatusti jäämiä ellei jynssää harjalla ja vedellä lopuksi.
Vierailija kirjoitti:
Legot hapertuu ajan mittaan jos niitä pestään astianpesukoneessa. Niistä häviää joustavuus ja väritkin samenee.
Yleensä sen pesuohjelman pystyy valitsemaan. Ei tarvitse ottaa mitään tehopesua. Voi myös pestä vaikka vain kuumalla vedellä ilman pesuainetta tai jollain vaihtoehtoisella pesuaineella. Keinoja on monia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä sitten pesuainetta lapsen suuhun vaan, kunhan vaan on kaikki steriiliä. Onhan astma- ja syöpälääkkeet keksitty, niin mitäs noista.
Astinpesukoneen ja pyykinpesukoneen pesuaineesta jää taatusti jäämiä ellei jynssää harjalla ja vedellä lopuksi.
Et voi käyttää tiskikoeesta tulevia astioita kun niissä on pesuainejäämiä? Eikai kukaan lapsi joka legoja käyttää enää niitä suuhun laita? Nyt ei puhuttu duploista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin sait nuo kuivumaan? Meillä on niin iso määrä legoja, ettei niitä saa mihinkään aseteltua kuivumaan
Pyyhkeiden päällä saunan lauteilla olen joskus kuivattanut. Aikaa se vie ja palikoita pitää välillä pöyhiä kun vettä on kertynyt koloihin.
Saunassa ei ikinä saa kuivattaa mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitatko ikinä haarukkaa tai lusikkaa suuhusi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin sait nuo kuivumaan? Meillä on niin iso määrä legoja, ettei niitä saa mihinkään aseteltua kuivumaan
Pyyhkeiden päällä saunan lauteilla olen joskus kuivattanut. Aikaa se vie ja palikoita pitää välillä pöyhiä kun vettä on kertynyt koloihin.
Sinäkö sen määräät? 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinäkö sen määräät? 😀
-pelastuslaitoksella töissä. Teen palotarkastuksia ja kyllä, siellä ei saa kuivattaa mitään.
Kesällä kuivuisi varmasti hyvin auringossa. Kaataisi nurmikolle levitetyn lakanan päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinäkö sen määräät? 😀
-pelastuslaitoksella töissä. Teen palotarkastuksia ja kyllä, siellä ei saa kuivattaa mitään.
Ime meisseliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinäkö sen määräät? 😀
Kuivaan omassa saunassa mitä haluan. Mitä siihen saniot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinäkö sen määräät? 😀
Höpsis. lauteille saa laittaa, kun ei ripusta henkariin kiukaan luokse😁
Kyllä. Astioihin jää myös pesuainejäämiä. Kyse on siitä että altistatte lapsen jatkuvasti pesuaineille pöpökammollanne. Jos pesette legot, niin pesette taatusti myös kaikkia muitakin leluja ja seinät ja lattiat pesuaineilla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Astioihin jää myös pesuainejäämiä. Kyse on siitä että altistatte lapsen jatkuvasti pesuaineille pöpökammollanne. Jos pesette legot, niin pesette taatusti myös kaikkia muitakin leluja ja seinät ja lattiat pesuaineilla.
Taatusti pesen kirpparilta ostetut legot/lelut ennen kuin annan lapselle. En pese niitä mitenkään neuroottisesti mutta 4 lasta niin nuo on ollut vuosia käytössä ja pyörinyt lattialla, flunssaisilla käsillä leikitty yms. en pese joka vuosi. Välillä kuitenkin.
-neljän äiti
Itse olen käyttänyt motoxin tehopesua. Hyvin tulee puhdasta!
Vierailija kirjoitti:
Legot hapertuu ajan mittaan jos niitä pestään astianpesukoneessa. Niistä häviää joustavuus ja väritkin samenee.
Eihän niiden tarvitse ikuisuuksia kestää? Ja meillä on tiskikoneessa 40 asteen ohjelma ja sinne voi laittaa pesuaineeksi vaikka vähän sitruunahappoa tai ruokasoodaa ja jopa etikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muksut kasvaa ja legot jää tarpeettomiksi joka tapauksessa.
Legot voi antaa pois tai myydä kun omat lapset ei niillä enää leiki. Tosin meillä leikitään jo kolmannessa polvessa samoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinäkö sen määräät? 😀
Minulla menee siellä katonrajassa jopa pyykkinarut. No sauna ei ole päällä. Eikä edes sen sulake.
En tiedä mitä Legoille oli tehty, mutta saatiin töihin lahjoitus perhepäivähoitajalta. Legot ei pysy toisissaan kiinni ja ne on ihan kivikovia. Olisi mielenkiintoista tietää mistä johtuu. Väritkin oli haalistuneet. Oliko pesty astianpesukoneessa liian kuumalla ohjelmalla vai mitä lie. Vai aiheuttaako joku kemikaali muovin kovettumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinäkö sen määräät? 😀
Kuivaan omassa saunassa mitä haluan. Mitä siihen saniot?
Hyvä. Siitä vaan. Voi tulla vaan koko loppuelämän lasku, jos satut käräyttään puolet taloyhtiöstä. Maksat itse kaikki omasta pussistasi ja palon syttymisen syy saadaan selville jokaisessa tällaisessa tapauksessa.
Itse käytän hammastahnaa