Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On normaalia että exä ällöttää?

Vierailija
23.08.2025 |

Tapasimme pitkästä aikaa ja siinä tapahtui yhtä ja toista. Seksi oli nykyisin aika mitäänsanomatonta, perus ok. Hänestä tullut todella ylimielinen ihminen. Kehuessani häntä, en edes tiedä miksi kehuin. Kai se oli tapa. Nyt pian kuukausi on mennyt ja mua on alkanut kuvottamaan tuo ihmisiä. Tätä ei ole juurikaan ennen käynyt.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, ja ällötys on vielä aika mieto tunne joihinkin omiini verrattuna exää kohtaan.

Vierailija
2/25 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
4/25 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia. Se on luonnon tapa ohjata sinua etsimään uutta tikanpoikaa koloosi.

Tätähän tapahtuu myös pitkissä parisuhteissa ilman riitojakin. Täysin luonnollista.

Vierailija
5/25 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimielinen on paha.

Vierailija
6/25 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lähteä tapailemaan exää?

Vierailija
7/25 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nyt aika monella ex ole se kenen kanssa ei edes halua harrastaa seksiä? 

Vierailija
8/25 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä seksiä exän kanssa? Entiset ovat entisiä ja syystä. 

Vierailija
9/25 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On normaalia. Se on luonnon tapa ohjata sinua etsimään uutta tikanpoikaa koloosi.

Tätähän tapahtuu myös pitkissä parisuhteissa ilman riitojakin. Täysin luonnollista.

Niin ajattelinkin, tunne on vain uusi ja se kai syy miksi sitä jäin nyt pohtimaan. Muistan exän erilaisena, nyt tajusin kuinka ylimielinen on ja tavallinen. Mustavalkoinen. Olen yrittänyt nyt viimeisten viikkojen ajan löytää jotain hyvää hänestä, mutta en löydä enää.  

Vierailija
10/25 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä seksiä exän kanssa? Entiset ovat entisiä ja syystä. 

Muistin hänet erilaisena ja sitä ihmistä kaipasin. Olen myös kiinnostunut toisesta ja halusin kai tietää onko tunne vielä aito. 

Vierailija
11/25 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aloittamassa työt uudessa paikassa ja en tiedä haluanko kun ala tuo exän mieleen. En oikeasti ymmärrä onko tämä normaalia? Voiko kuvottava tunne olla näin vahva?

Vierailija
12/25 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sinäkö sen päätät että "on normaalia".

Vierailija
13/25 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä mitään päätä. Jokainen tuntee kuinka tuntee, mutta olisi kiva tietää onko tällainen yleistä? Minulle ei ole koskaan käynyt näin. Vaikka on muitakin ihmisiä, niin tuo tietty exä aiheuttaa näin voimakkaan kuvottavan fiiliksen.

Vierailija
14/25 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ap sitä päätä, vaan minä. Mulla on siihen koulutus ja diplomi ja psykologilta varas... saadut normaalin paperit.

-eri

Vierailija
15/25 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastanneille. On lohduttavaa kuulla että tämä on yleistä.

Vierailija
16/25 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ihan horny eksän seurassa🤭

Vierailija
17/25 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä ällöttää ihan jokainen exä. Nuorempana traumaoireilevana tuli hankittua huonoja kumppaneita, jotka kohteli huonosti. Sama juttu ystävissä. Kun sain tehtyä traumatyöni, nuo ihmiset ovat kuvottaneet.

Vierailija
18/25 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele sitä, että joskus pidit exää hyvänä valintana. Vika on sinussa itsessäsi, ei pelkästään siinä exässä.

Vierailija
19/25 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseä ällöttää ihan jokainen exä. Nuorempana traumaoireilevana tuli hankittua huonoja kumppaneita, jotka kohteli huonosti. Sama juttu ystävissä. Kun sain tehtyä traumatyöni, nuo ihmiset ovat kuvottaneet.

Mua ällöttää yksi ja silloinen itseni. Onneksi on historiaa. 

Vierailija
20/25 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ällöttää yksi ja silloinen itseni. Onneksi on historiaa. 

Joo, ei se traumaoireileva oma itsekään näytä nätiltä, kun katsoo menneisyyteen. Mutta ole armollinen itsellesi menneisyyden minuuttasi miettiessä, toimit silloin traumoista käsin.