On normaalia että exä ällöttää?
Tapasimme pitkästä aikaa ja siinä tapahtui yhtä ja toista. Seksi oli nykyisin aika mitäänsanomatonta, perus ok. Hänestä tullut todella ylimielinen ihminen. Kehuessani häntä, en edes tiedä miksi kehuin. Kai se oli tapa. Nyt pian kuukausi on mennyt ja mua on alkanut kuvottamaan tuo ihmisiä. Tätä ei ole juurikaan ennen käynyt.
Kommentit (25)
On normaalia. Se on luonnon tapa ohjata sinua etsimään uutta tikanpoikaa koloosi.
Tätähän tapahtuu myös pitkissä parisuhteissa ilman riitojakin. Täysin luonnollista.
Eikö nyt aika monella ex ole se kenen kanssa ei edes halua harrastaa seksiä?
Miksi ihmeessä seksiä exän kanssa? Entiset ovat entisiä ja syystä.
Vierailija kirjoitti:
On normaalia. Se on luonnon tapa ohjata sinua etsimään uutta tikanpoikaa koloosi.
Tätähän tapahtuu myös pitkissä parisuhteissa ilman riitojakin. Täysin luonnollista.
Niin ajattelinkin, tunne on vain uusi ja se kai syy miksi sitä jäin nyt pohtimaan. Muistan exän erilaisena, nyt tajusin kuinka ylimielinen on ja tavallinen. Mustavalkoinen. Olen yrittänyt nyt viimeisten viikkojen ajan löytää jotain hyvää hänestä, mutta en löydä enää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä seksiä exän kanssa? Entiset ovat entisiä ja syystä.
Muistin hänet erilaisena ja sitä ihmistä kaipasin. Olen myös kiinnostunut toisesta ja halusin kai tietää onko tunne vielä aito.
Olen aloittamassa työt uudessa paikassa ja en tiedä haluanko kun ala tuo exän mieleen. En oikeasti ymmärrä onko tämä normaalia? Voiko kuvottava tunne olla näin vahva?
Ai sinäkö sen päätät että "on normaalia".
Vierailija kirjoitti:
En minä mitään päätä. Jokainen tuntee kuinka tuntee, mutta olisi kiva tietää onko tällainen yleistä? Minulle ei ole koskaan käynyt näin. Vaikka on muitakin ihmisiä, niin tuo tietty exä aiheuttaa näin voimakkaan kuvottavan fiiliksen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ap sitä päätä, vaan minä. Mulla on siihen koulutus ja diplomi ja psykologilta varas... saadut normaalin paperit.
-eri
Kiitos vastanneille. On lohduttavaa kuulla että tämä on yleistä.
Itse olen ihan horny eksän seurassa🤭
Itseä ällöttää ihan jokainen exä. Nuorempana traumaoireilevana tuli hankittua huonoja kumppaneita, jotka kohteli huonosti. Sama juttu ystävissä. Kun sain tehtyä traumatyöni, nuo ihmiset ovat kuvottaneet.
Ajattele sitä, että joskus pidit exää hyvänä valintana. Vika on sinussa itsessäsi, ei pelkästään siinä exässä.
Vierailija kirjoitti:
Itseä ällöttää ihan jokainen exä. Nuorempana traumaoireilevana tuli hankittua huonoja kumppaneita, jotka kohteli huonosti. Sama juttu ystävissä. Kun sain tehtyä traumatyöni, nuo ihmiset ovat kuvottaneet.
Mua ällöttää yksi ja silloinen itseni. Onneksi on historiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ällöttää yksi ja silloinen itseni. Onneksi on historiaa.
Joo, ei se traumaoireileva oma itsekään näytä nätiltä, kun katsoo menneisyyteen. Mutta ole armollinen itsellesi menneisyyden minuuttasi miettiessä, toimit silloin traumoista käsin.
On, ja ällötys on vielä aika mieto tunne joihinkin omiini verrattuna exää kohtaan.