Minun verorahoilla kustannetaan rikkaiden veroalennus!
Häkämies joka tienaa yli 400 000 e sai 4000 - 6000 e veroalen myös minun verorahoista.
Kommentit (129)
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus ei saa ikinä anteeksi että äänesti oppositiossa vasemmistohallituksen kanssa persuja vastaan, tukirahojen lähettämisen puolesta, Italiaan ja Espanjaan.
Kokoomus hyväksyi ja mahdollisti 6 mrd (6000 milj) tukirahojen lähettämisen etelän vetelille. Ilman kokoomuksen hyväksyntää rahoja ei olisi lähetetty. Nyt me maksamme veroissamme nimissämme otettua 6 mrd velkaa.
Kokoomus haluaa esiintyä veroja vihaavana puolueena, mutta totuus paljastui onneksi. Kokoomus on irvikuva oikeistolaisesta puolueesta.
Kansainvälisillä mittareilla Kokoomus on sosiaalidemokraattinen puolue.
Kohta lähden töihin että rikkaat voivat mietiskellä mihin verohelpotuksiaan oikein sijoittaa. Ostaako Teslan vai Mersun? Siinäpä ongelma.
Itsellä näyttää tulot pienenevän työttömyysvakuutusmaksun noustessa.
Pienpalkkaisten palkat laskevat osittain siksi, että halpatyövoimaa halutaan tuoda ulkomailta. Tämä on näiden yritysten hyväksi ja sitä käsittääkseni elinkeinoelämän keskusliittokin haluaa.
Se, että veroja alennetaan, on vain hyvä. Palkansaajien verotus Suomessa on yksi Europan korkeimmista. Kannustaa paremmin työntekoon. Työssäkäyvien verotus on ollut liian korkea. Enemmän tienaava on itse ansainnut rahansa ja osallistuu muutenkin tämän yhteiskunnan ylläpitoon enemmän verovaroin kuin vähemmän tienaava.
Tämä on pöyristyttävin ja epäreilun hallitus miesmuistiin. T. Koti-isä
Mitä tarkoitat rikkailla? Suurituloinen eli yli 150 000 euroa vuodessa tienaava maksaa palkastaan puolet veroja ja muita maksuja. Mikään ei tunnu riittävän yhteiskunnan tukien varassa eläville saatanoille. Menisitte töihin niin saisitte enemmän rahaa kuin sossutukien varassa lomailemalla.