Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minun verorahoilla kustannetaan rikkaiden veroalennus!

Vierailija
23.08.2025 |

Häkämies joka tienaa yli 400 000 e sai 4000 - 6000 e veroalen myös minun verorahoista. 

Kommentit (129)

Vierailija
41/129 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän se menee. Lopetetaan kokonaan tulonsiirrot valtiolle ja valtiolta. Katsotaan sitten kuinka valtio tulee toimeen. Sopii minulle erinomaisesti. Maksakoot jokainen omasta pussistaan menonsa niin loppuu narina ja persut ovat onnellisia.

MIkä saa sut lutkuttamaan rikkaiden munaa noin suurella innolla, vielä maksutta

Vierailija
42/129 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa Häkämies maksaa sinunkin elämäsi saatanan rotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/129 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä parempaa muiden rahoilla elämistä

Miten niin "muiden rahoilla elämistä". EK;n jäsenmaksun suuruuden määrittelee JÄSENET ITSE vuosittain vuosikokouksessaan ja jos eivät ole toimintaan tyytyväisiä voivat erota EK;sta halutessaan, jolloin pääsevät koko jäsenmaksusta eroon.

Niin, eli elää muiden rahoilla

Vierailija
44/129 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän se menee. Lopetetaan kokonaan tulonsiirrot valtiolle ja valtiolta. Katsotaan sitten kuinka valtio tulee toimeen. Sopii minulle erinomaisesti. Maksakoot jokainen omasta pussistaan menonsa niin loppuu narina ja persut ovat onnellisia.

Sarkasmi ei sovi vähemmän hoksaaville. 

Vierailija
45/129 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuossa oli sarkasmia? Mikä saa sut olemaan tuollainen aisankannattaja että haluat vaan antaa lisää ja lisää rikkaille

Vierailija
46/129 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuossa oli sarkasmia? 

Vierailija
47/129 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa Häkämies maksaa sinunkin elämäsi saatanan rotta.

Ai niin kun maksaa pikkasen veroja jossain ravintolassa käydessään?

Samalla tavalla se ns. rotta maksaa veroja aina kun jotain ostaa

Vierailija
48/129 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin "muiden rahoilla elämistä". EK;n jäsenmaksun suuruuden määrittelee JÄSENET ITSE vuosittain vuosikokouksessaan ja jos eivät ole toimintaan tyytyväisiä voivat erota EK;sta halutessaan, jolloin pääsevät koko jäsenmaksusta eroon.

Itsekö hänen pitäisi itselleen palkkaa maksaa. Toisin kuin sinun toimeentulosi häntä elättää yksityinen sektori.

Vierailija
49/129 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on vaan sitä parempaa muiden rahoilla elämistä

Vierailija
50/129 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekö hänen pitäisi itselleen palkkaa maksaa. Toisin kuin sinun toimeentulosi häntä elättää yksityinen sektori.

Eikös jokaisen pitäis itse ansaita rahansa? Lahjuksilla eläminen ei vaikuta omasta mielestä kovin ansiokkaalta tavalta tienata miljoonia

Vierailija
51/129 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuossa oli sarkasmia? Mikä saa sut olemaan tuollainen aisankannattaja että haluat vaan antaa lisää ja lisää rikkaille

Miten niin ANTAA? Se, että OTETAAN vähemmän ei ole antamista. Edelleen, niin kauan kuin maksat sekä euromääräisesti että prosentuaalisesti vähemmän veroja kuin suurituloiset, OLE HILJAA.

Vierailija
52/129 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ANTAA? Se, että OTETAAN vähemmän ei ole antamista. Edelleen, niin kauan kuin maksat sekä euromääräisesti että prosentuaalisesti vähemmän veroja kuin suurituloiset, OLE

Mitä helvettiä oikeen selität. Rikkaat ottaa kokoajan vaan enemmän ja enemmän

Vierailija
53/129 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös jokaisen pitäis itse ansaita rahansa? Lahjuksilla eläminen ei vaikuta omasta mielestä kovin ansiokkaalta tavalta tienata miljoonia

Voisitko kertoa täällä enemmän näistä lahjuksista? Ai niin, et voi.

Vierailija
54/129 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko kertoa täällä enemmän näistä lahjuksista? Ai niin, et voi.

Sano sinä se "työ" mitä häkämies oikeasti tekee. Pelkillä lobbareiden rahoilla elää

Vierailija
55/129 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NIMENOMAAN hän ansaitsee rahansa. Jos JÄSENET eivät ole tyytyväisiä HÄNEN työpanokseensa, hän lentää ulos kuin leppäkeihäs. Ja jos YKSITTÄISET jäsenet eivät ole tyytyväisiä, he voivat erota ja näin LOPETTAA MAKSAMISEN. Se on täysin vapaaehtoista näille jäsenille maksavatko EK:lle vaiko eivät. Ja yleensä vaativat jotain vastinetta rahoilleen, ja ilmeisesti ovat saaneet kun yhä maksavat. 

Vierailija
56/129 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se enemmän maksa veroja kuin sinä

Häkämies on valtiolla töissä. Valtio maksaa Häkämiehelle huomattavasti enemmän mitä Häkämies maksaa veroja 

Niin, harvoin veroprosentti on yli 100.

Vaikka vasemmisto isotuloisille niin haluaisikin.

Laitappa linkkiä tähän mihin väitteesi perustuu vai puhutko vaan pelkkää paskaa kuten aina?

Vierailija
57/129 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi liitonrahoista lähti 20% 2kk jälkeen

Vierailija
58/129 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NIMENOMAAN hän ansaitsee rahansa. Jos JÄSENET eivät ole tyytyväisiä HÄNEN työpanokseensa, hän lentää ulos kuin leppäkeihäs. Ja jos YKSITTÄISET jäsenet eivät ole tyytyväisiä, he voivat erota ja näin LOPETTAA MAKSAMISEN. Se on täysin vapaaehtoista näille jäsenille maksavatko EK:lle vaiko eivät. Ja yleensä vaativat jotain vastinetta rahoilleen, ja ilmeisesti ovat saaneet kun yhä maksavat. 

no kylläpäs sussa nyt herättää vakavaa kiukkua kun sun lempi pullapoikaa vähänkään kritisoidaan. ei pitäis rikkaita kritisoida, ovat suhteilla työnsä ja rahansa saaneet ja kaiken ansainneet

Vierailija
59/129 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun verorahoilla kustannetaan myös Ä H L Ä M I E N elämä täällä, merkkivaatteet, iphonet, autot.

Vierailija
60/129 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun verorahoilla kustannetaan myös Ä H L Ä M I E N elämä täällä, merkkivaatteet, iphonet, autot.

:D ei helevetti. no nyt meni jo surullisen puolelle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi