Rinnat kokoa 80 j- k, ongelma pukeutumisesessa
Mulla on jättirinnat kokoa 80 j tai k kokoa. Olen 162 pitkä joten kehoon suhteutteuna rinnat ovat valtavat. Olen myös ylipainoinen mutta rinnat ovat olleet vain yhtä kuppikokoa pienemmät hoikempana. Rintatauhasta on paljon, suvun naisilla on kaikilla isot rinnat.
Tämä on aivan perseestä ja nämä haittaavat elämää. Ei ole varaa kunnon liiveihin ja kaikki kaupan liivit ovat sellaiset että ympärys on liian iso ja kuppi pieni. Esim. Change ja toisessa liivikaupassa löytyi yhdet liivit oikeaa kokoa vaikka pitäisi olla erikoiskauppoja. Minulla on yhdet liivit jotka on 4 v vanhat ja venyneet. Pesen niitä.
En pääse leikkaukseen ylipainon takia ja ylipainoa on vaikea pudottaa kun reipas liikkuminen on rintojen takia vaikeaa. Vaatteiden osto tuskaa kun rinnat eivät mahdu takkeihin ja huppareihin. Suurin osa vaatteista roikkuu päällä olkapäistä kun pitää ottaa xxl koko rintojen takia ja vy on hoikka. Rahaa ei juuri vaatteisiin ole joten ostan kirppuksiltä miesten takkeja.
Mistä olette isotintaiset löytäneet halvalla max 30 e tukevia liivejä? Ja mistä vaatteita ja millaisia?
Ja haukklujille: laittakaa jalka- tai koripallot paidan alle tai vesimelonit ja yrittäkää juosta tai kävellä reippaasti. Näillä hinkeillä on jo painoakin monta kiloa.
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
75A eikä yhtään ongelmia.
Niin? Hyvä sinulle. Vaihtaisin jos olisi mahdollista.
T: ap
Ehkä alan tekemään Only fanssia ainakin instan puolella on videoita missä kuvataan vain rintoja eikä naamaa edes näy.
Olisiko kysyntää?
T: ap
Vierailija kirjoitti:
Korvien välissä sulla selvästi on ongelmia.
Olen itse laihduttanut 15 kg kesän aikana ilman yhtään liikuntaa ihan vaan pitämällä päivittäiset kalorit alle tuhannen. Tärkeää olisi, että pääsisit tuohon leikkaukseen ihan oman mukavuutesi vuoksikin. En tiedä paljonko sinun pitää pudottaa painoa jotta pääset leikkaukseen mutta onnistuu tosiaan ihan helposti noinkin, liikkumatta - eikä itselläni ole ollut ehkä vajaan viikon jälkeen enää nälkäkään.
Tsemppiä sinne ja toivottavasti pääset sinne leikkaukseen pian!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korvien välissä sulla selvästi on ongelmia.
Täydellisyyshän on mahdotonta.
Laihduttaminen on täysin mahdollista ilman liikuntaakin, vaikka ei tietty suositeltavaa. Paljon isompi merkitys laihtumisen kannalta on sillä mitä sinne suuhunsa laittaa kuin liikunnan määrällä.
Mitä liiveihin tulee, oletko katsonut lumingerien valikoiman? Paljon vaihtoehtoja koossasi, osa suht edullisestikin alle 50€:lla.
Painonpudotuksessa suurin merkitys on ruokavaliolla.
On Mullakin ylipainoa ja isot rinnat ja silti pystyn pudottamaan painoa ja liikkumaankin. En ymmärrä miten isot rinnat estää mm. uimisen, pyöräilyn, kävelyn, kuntopyöräilyn, jumppaamisen, kahvakuulailun.
Taitaa iso maha olla se ongelma, laihduta.
Oletko etsinyt Miss Marylta, Lumingerielta ja muiltakin? Ongelmani on sama, ja olen vielä lyhempi. Minulle monet liivit ovat liian "korkeita", vai miten sen ilmaisisi, että liivejä riittää vyötäröltä kainaloon. Kaaria ei voi olla, koska painavat suunnasta ja toisesta, eikä mitään muutakaan tukea. Minulle on löytynyt Roycen imetysliiveistä vähimmällä tuunaamisella sopivat. Voit ottaa isomman koon ja pienentää sitä jollakin tavalla, mutta pienemmän muuten hyvin sopivan suurentaminen ei helppoa muuten kuin ympärysmittaa jatkopaloilla isontamalla. 80K/L voisi muotoutua sopivaksi . Halvalla niitä ei saa mistään.
Valmistajilla tuntuu olevan mahdotonta saada isot kupit sopimaan pieneen ympärysmittaan. Muuten kivat liivit olivat siitä hassut, että yksi kuppi oli 1/3 ympärysmitasta, toinen samoin ja takaosa myös 1/3. Ei olleet ihan istuvat, kun isotkin rinnat ovat yleensä kantajansa etupuolella.
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin kukaan yrittää mahaa rintaliiveihin tunkea, tuskin aloittajakaan. J-kuppiin sopiva maha ei olisi edes iso.
Laihduttaessa ei rinnat aina pienene. Voi olla, että jonkun verran rupsahtavat, mutta kuppikoko ei paljon muutu. Ympärysmitta ehkä vähän.
Vierailija kirjoitti:
75B eikä minkäänlaista ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin kukaan yrittää mahaa rintaliiveihin tunkea, tuskin aloittajakaan. J-kuppiin sopiva maha ei olisi edes iso.
Laihduttaessa ei rinnat aina pienene. Voi olla, että jonkun verran rupsahtavat, mutta kuppikoko ei paljon muutu. Ympärysmitta ehkä vähän.
Mitä tarkoitat että j-kuppiin sopiva maha ei olisi iso?
Vierailija kirjoitti:
On sulla ainakin kusta päässä. Jonkunlainen ongelma sekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun ympärysmitta on pienempi ja kuppikoko edelleen valtava, on entistä vaikeampi löytää liivejä. Parempi olisi lihottaa itsensä, 90-105 ympäryksellä löytyy paremmin isoja kuppikokoja. T. 80H jota sentään Lindex myy parissa liivimallissa
Maksa vaan suosiolla niistä liiveistä, ja mene liiviliikkeeseen. Minun kokoni on 75G, ja aina niihin menee noin 100 euroa. Joskus alennuskorista voi joitain löytyä halvemmalla, mutta harvemmin. Aivan ehdottomasti tarvitset kunnolliset urheiluliivit. Minä lenkkeilin aikoinaan niin että oli kahden urheiluliivit päällekkäin. Rinnat oli panssaroitu lyttyyn.
Itselleni vaatteet eivät ole niin iso ongelma, kun olen pitkä. Mutta joskus pitää ottaa koko isompi vaate, jotta rinnat mahtuu, eikä kaikki mallit istu yhtään. Laatikkomalliset vaatteet näyttävät minun päälläni teltalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun ympärysmitta on pienempi ja kuppikoko edelleen valtava, on entistä vaikeampi löytää liivejä. Parempi olisi lihottaa itsensä, 90-105 ympäryksellä löytyy paremmin isoja kuppikokoja. T. 80H jota sentään Lindex myy parissa liivimallissa
Mä käytän Dorinaa (Zalando), pari-kolme kymppiä liiveistä. Uusin parin vuoden välein, koska peen kuudessakympissä. 80H