Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskotteko " Karman lakiin" tai siihen että

Vierailija
05.04.2007 |

karman

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
30.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hunsvotti kun elää niin kuin hunsvotti, niin kyllä se kintuille ennen pitkää kusee.

Vierailija
2/67 |
02.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihminen niittää sitä mitä kylvää, mutta pahojoa asioita tapahtuu myos hyville ihmisille.

toisaalta hyviä ihmisiä ei ole. Olemme kaikki langenneita olentoja ja kukaan ei ole pyhimys.

en tuomitse kärsivä. Sitähän se karman laki kärjistyneenä opettaa. Ja en odota että minä en koskaan kärsisi sen takia että autan sitä tai tätä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
16.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai jos ei anna niin jää ilman

Vierailija
4/67 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä toisille teet-löydät sen edestäs?

Vierailija
5/67 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon ollut elämäni aikana sellasten tilanteiden edessä,missä todellaki oon joutunut " Niin makaa kun petaa" -tilanteisiin-ja ei mitään kivoja mutta opettavaisia kylläki-Nykyään tosiaan miettii tarkemmin,kuinka toisia kohtelee,mitä tekee toisille,mitä jättää tekemättä jne

Vierailija
6/67 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon. Kyllähän sitä huomaa että näin on, kun katselee elämäänsä taaksepäin. Uskon myös jälleensyntymiseen, ja siihen että hyvät ja pahat teot seuraavat myös seuraavaan elämään.

Vierailija
7/67 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli: " Kohtele muita niin kuin haluat itseäsi kohdeltavan" , " sen minkä taakseen jättää, edestänsä löytää" , " niin metsä vastaa kuin sinne huutaa" , " sen saa mitä tilaa" jne. Kaikilla niillä on vankka todellisuuspohja.

Vierailija
8/67 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen todella usein saanut " näpäytyksiä" omasta käytöksestäni (esim. jos olen ollut vahingoniloinen toiselle niin itselleni on mitä pikimmiten käynyt samoin).

Niin pikkujutuissa kuin suuremmissakin. Nykyään yritän hoitaa aina mieltä painavat asiat pois ja toimia oikein, ettei tulevaisuudessa tulisi kauheasti näitä huonoja taakse jääneitä juttuja :D

Vältän myöskin kantamasta kaunaa muille ja koitan ajatella, että paha saa palkkansa.

Vierailija
9/67 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ainakin toivon, etten ole niin skeida ihminen, että olisin kaikki isoimmat murheet ansainnut.

Vierailija
10/67 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavana, joka teki viisi aborttia muutama vuosi takaperin naureskellen, sai nyt keskenmenon 5.kuukaudella ja häneltä poistettiin samalla kohtu pakosta. Hänen surunsa oli pohjaton, mutta niin vain oli itse kohtalonsa pedannut.

Vierailija
11/67 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomannut et todellaki asioita ei karkuun pääse,vaan ne kyllä tulee vastaan

Vierailija
12/67 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei tatakaan voi yksinkertaistaa liian pitkalle, silla kaikki ihmiset EIVAT kylla ansaitse heita kohtaavia onnettomuuksia. Esim. auto-onnettomuuksia tai muita joihin ei itse pysty vaikuttamaan (tsunami-uhrit). Mutta uskon etta jos on ollut jollekin paha niin on vaikeaa kokea taydellista onnea ennenkuin se paha on sovitettu.

Vierailija
13/67 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon myös buddhalaisuuteen ja kohtaloon, mutta en noihin paha saa palkkansa yms.

Vierailija
14/67 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse uskon karmaan. Siihen, että jos tekee pahojaan, niin saa maksaa sen takaisin. Jos ei tässä elämässä, niin viimeistään jossain tulevassa elämässä.

Vierailija
15/67 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itse uskon karmaan. Siihen, että jos tekee pahojaan, niin saa maksaa sen takaisin. Jos ei tässä elämässä, niin viimeistään jossain tulevassa elämässä.

Vierailija
16/67 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Samoin! Siinä on just näin! Täytis elää aina parhain päin!

Uskon myös uudestisyntymiseen!

Aivanko huuhaa?

Vierailija
17/67 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei paha saa palkkaansa yhden elämän aikana. Uskon siis myös jälleensyntymään ja siihen, että kaikki korjataan aikanaan. Tästähän raamattukin puhuu yhä uudelleen ja uudelleen.

Vierailija
18/67 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen jälkeen taivaaseen pelastuminen Jeesuksen kautta tai vaihtoehtona helvetti. Tässä on raaka totuus!!!!

Vierailija
19/67 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoilla teoilla satutat ennen kaikkea itseäsi - saastutat sielusi. Vain tekemällä hyvää saa pahan mitätöityä.

Vierailija
20/67 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamattu sanoo että kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla. Synnin palkka on kuolema mutta Jumalan lahja on ikuinen elämä meidän herramme Jeesuksen Kristuksen sovituksen kautta. Siellä sanotaan myös että JOKAINEN JOKA HUUTAA AVUKSEEN HERRAN NIMEÄ, PELASTUU.

jos sinä haluaisit nyt juuri tällä hetkellä saada Jumalalta lahjan joka hänellä on sinulle - toisin sanoen ottaa Jeesus Kristus herraksesi ja pelastajaksesi ja tietää että olet menossa taivaaseen sano tämä ääneen jonka tähän kirjoitan:

" Rakas Herra Jeesus tule sydämeeni. Anna minulle minun syntini anteeksi. Pese minut ja puhdista minut. Vapauta minut. Kiitos että kuolit puolestani ristillä. Uskon että nousit kuolleista ja että tulet takaisin uudestaan. Anna minulle nälkä Jumalan asioiden puoleen . Olen pelastunut. Olen uudestisyntynyt enkä ole koskaan enää sama kuin ennen. Jeesuksen nimessä. Kiitos Jeesus!"

.