Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskotteko " Karman lakiin" tai siihen että

Vierailija
05.04.2007 |

karman

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

höpötyksiin. En oo huomannu mitään aiempien kommentoijien kaltaisia asioita elämässäni. Ainahan niitä " selityksiä" löytyy, juuuuu...

Vierailija
22/67 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kuoli isä, sitten äiti, sitten koira ja sitten vielä keskenmeno rv 18. Ja kaikki vuoden sisään. Ihmettelen mitä näin kamalaa olen voinut tehdä että olen tämän ansainnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue kaikki Jeesuksen opetukset ja mieti, ajattele ihan itse. Lue myös erittäin tarkasti mm. sananlaskut. Mieti mitä siellä tarkoitetaan viisaudella ja tyhmyydellä. Etsi käsiisi Nag Hammadin kätketty viisaus-kirja ja lue sekin huolella.

Sitten rukoile, että Taivaan Isä ohjaa sinut oikealle tielle. Vähitellen silmäsi avautuvat ja korvasi alkavat kuulla. Sinun ei tarvitse pyytää muuta, Isäsi pitää huolen lopusta.

Vierailija
24/67 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos teet toisille pahaa-kohtelet huonosti ym niin oon itse kokenut et oon joutunut samoihin tilanteisiin ..

Vierailija
25/67 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En niin, että pahaa tekevälle sattuisi onnettomuuksia. Vaan niin, että ihminen on rakennettu siten, että onnelliseksi voi tulla vain elämällä rehellisesti, välittämällä, huomioonottaen. En ole vielä tavannut kateellisia, väkivaltaisia, omaa etuaan ajavia tms. ja samalla onnellisia ihmisiä.

Vierailija
26/67 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. itsekkäät ihmiset saavat ennemmin tai myöhemmin potut pottuina-

jäävät yksin ja ilman apua viimeistään vanhuksina-

---

esim. isäni hautajaisissa äskettäin oli koskettavaa huomata, ettei isälleni jäänyt yhtään vihamiestä-

hän oli kaikille ystävällinen-

erityisesti lapsille.

Vierailija
27/67 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun käsittääkseni esimerkiksi buddhalaisuudessa karma vaikuttaa myös elämän aikana, sen lisäksi että sen katsotaan vaikuttavan " jälleensyntymään" .

Vierailija
28/67 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niittää" ym. ym. kansanviisaudet ovat totuuden jäljillä.

En siis usko, että onnettomuudet tai vastaavat ovat rangaistuksia pahoista teoista, mutta uskon erittäin vakaasti siihen, että muilla ihmisillä on taipumus kohdella meitä pääsääntöisesti siten, kuin me kohtelemme heitä. Olen myös itse kokenut, että kun olen ollut toisille pyyteettömästi ystävä ja apuna, niin on sieltä tullut samaa takaisin päin, kun tarvetta on ollut.

Totta on tosin sekin, että " shit happens" , mutta siitä huolimatta ihminen omalla asenteellaan ja teoillaan usein valitsee elämänsä perussävyn, vaikka tietysti on paljon myös ihmisiä, joille ei ole alunperinkään annettu oikeastaan mitään mahdollisuuksia vaikuttaa elämäänsä millään tavalla. Mutta suurin osa ihmisistä pystyy kuitenkin jotenkin vaikuttamaan ja uskon kyllä, että se palkitsee, jos on itse ihmisiksi muita kohtaan.

Vierailija
29/67 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole uskovainen.

Vierailija
30/67 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei ole sitä että saamme ansiomme mukaan tässä elämässä, vaan sitä että tekomme tässä elämässä vaikuttavat siihen mitä olet seuraavassa elämässä. Eli uskoakseen Karman lakiin pitää uskoa jälleensyntymään ja sielunvaellukseen. Oikeastiko joku uskoo sellaiseen höpinään?

Sitten naureskellaan että miten se jeesus muka veden päällä käveli, ei tieteellistä pohjaa...

Kumpikohan lie edes uskottavampaa???

Mä en usko kumpaankaan, ne on ihmisen omaksi lohdukseen keksimiä juttuja. Onhan se tosi lohdullista tietysti kuvitella että eletyn elämän jälkeen seuraa uusi, kun ei tunnu kivalta ajatella että se oli tässä.

On täällä palstalla aika paljon hinduja ja buddhalaisia, ei voi kuin ihmetellä.

Vierailija
31/67 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuutta voi etsiä ilman, että sitoutuu uskontoihin.

Vierailija
32/67 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eipä ole uskonnoilla taikka uskonnollisuudella välttämättä mitään tekemistä tämän(kään) asian kanssa.

Karman laki ja esim. jälleensyntymä ja universaali rakkauden energia on asioita jotka nyt vaan ovat valtaamassa ihmisten mielet. New ages on ja tulee, tahtoi tai ei, mutta sitä ei tarvitse toisten kenellekkään toitottaa. Jokainen nääs löytää sen itsestään joskus :)

Vierailija
33/67 |
06.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta järkyttävää huomata, että täällä sinisilmäisesti uskotaan, että jos teet toiselle pahaa, niin se jotenkin itsellesi kostautuu. Huh, huh mitä höppänöitä on palsta tänään täynnä.

Vierailija
34/67 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen on oman onnensa seppä.

Vierailija
35/67 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toivon todella että näin on. Minun ei tarvitse itse " kostaa" tai antaa tai " antaa takaisin" koska tiedän että kyseiset ihmiset tulevat vielä kärsimään tekemisistään.

Vierailija
36/67 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen vastoinkäyminen, kiusaus ja potentiaalinen suuttumisen paikka ovat mahdollisuuksia valita. voit valita sen " mihin minulla on oikeus" tai sen jonka sisimmässäsi tunnet oikeaksi. vastoinkäymisen kohdatessasi voit valita suhtautumistapasi siihen.

vasta silloin kun alkaa yrittämään elää niin kun on hyvää, kaunista ja oikein, huomaa miten keskeneräinen sitä onkaan

Vierailija
37/67 |
02.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen kyllä uskon, että tässä elämässä sitä niittää mitä kylvää.

Vierailija
38/67 |
26.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivoissani tässä yks päivä toivoin että kumpa miehen ex katkaisis kätensä vaikka, niin paljon hän on hankaloittanut meidän arkea viime aikoina. Kas kummaa, eilen sitten käsi katkesi. Nyt tässä vaan odottelen, että koskakohan omat raajani katkeavat =(

Vierailija
39/67 |
12.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senpä takia en tunne vihaa ketään kohtaan enkä tunne tarvetta kostaa kokemiani vääryyksiä. Jokainen saa ansionsa mukaan hyvässä ja pahassa elämänsä aikana, niin myös minäkin. Uskon myös jälleensyntymiseen.

Vierailija
40/67 |
23.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

minkä toisille teet-löydät sen edestäs?