Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hesarissa oli juttu että kokeista on huutava pula,nyt työtön siinä on sinun mahdollisuutesi työllistyä.

Vierailija
22.08.2025 |

Vai tietystihän sinulla on jokin tekosyy että ei kokkihommat kiinosta ja kelasta saapi helpot rahat.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi näitä sekopääaloittajia! Siitä vaan kaikki työttömät kokeiksi. Ensin tietysti poimitaan metsät tyhjiksi marjoista, kalastetaan pakastimet täyteen särkiä ja kerätään  kuormakaupalla risuja. Näin ne kunnon työttömät toimivat.

Vierailija
42/49 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin tulla keittämään kananmunia kyllä. Hernekeiton lämmityskin onnistuu. Perunat ja kastike on bravuurini, suorituskykyni ylärajaa. 

M55

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, minusta taas kokeita on ihan liikaakin 

Joo, mälsiä varsinkin pistarit. 

Vierailija
44/49 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Haluat että työtön, jolla ei mahdollisesti ole alan koulutusta/hygienia passia yms yms. tekemään ruokaasi?Jees onnea vain valitsemallasi tiellä.

Vierailija
45/49 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo! Mies on kehunutkin mun makaronilaatikkoa. Eiköhä sillä pärjäis jossain fine dining ravintolan gordonramseyn käskytettävänä ja raadeltavana.

Vierailija
46/49 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kokiksi aikovan pidä ensin hankkia alan koulutus?

Ei, jos mä koen et mullon tarpeeks kompetenssii, se riittää. Mä osaan keittää vettä ja lämmittää mikrossa kalapuikkoja ja niit snadei pitsoi. mä tuun oleen vielä mastergef ohjelmissa, saatte nähä!!

-Mestarikokki - Teh Winner!!! 

Vierailija
47/49 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilla on surkeat palkat ja kammottavat työolot. Mieluummin vielä pienemmällä rahalla työttömänä kuin siinä kidutuksessa. Ite otin loparit asiakaspalvelutyöstä kun en kerta kaikkiaan jaksanu enää niitä kusipääasiakkaita. Vähemmän rahaa vaikka ei siinäkään paljoo tienannut mutta parempi olla.

Vierailija
48/49 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon yrittänyt hakea ravintolaankin mutta ei ne halua kotikokkeja vaan kokiksi kouluttautuneita. Kyllä mä uskon että teen parempaa japanilaista ruokaa kuin moni sushiravintola ja parempaa safkaa kuin jotkut Rossot. Tarjoavat palkkaa joka ei ammattikokille kelpaa, niin miksei sitten kelpaa edes se mistä ovat valmiita maksamaan, vähän niinkuin kokki? :D

Vierailija
49/49 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö just valitettu kuinka ravintoloita menee ennätysmäärä nurin? Koettaisitte nyt jo päättää kuinka sen asian kanssa oikeasti on

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä