Hesarissa oli juttu että kokeista on huutava pula,nyt työtön siinä on sinun mahdollisuutesi työllistyä.
Vai tietystihän sinulla on jokin tekosyy että ei kokkihommat kiinosta ja kelasta saapi helpot rahat.
Kommentit (49)
Mä voisin tulla keittämään kananmunia kyllä. Hernekeiton lämmityskin onnistuu. Perunat ja kastike on bravuurini, suorituskykyni ylärajaa.
M55
Vierailija kirjoitti:
Ai, minusta taas kokeita on ihan liikaakin
Joo, mälsiä varsinkin pistarit.
Niin. Haluat että työtön, jolla ei mahdollisesti ole alan koulutusta/hygienia passia yms yms. tekemään ruokaasi?Jees onnea vain valitsemallasi tiellä.
Joo! Mies on kehunutkin mun makaronilaatikkoa. Eiköhä sillä pärjäis jossain fine dining ravintolan gordonramseyn käskytettävänä ja raadeltavana.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kokiksi aikovan pidä ensin hankkia alan koulutus?
Ei, jos mä koen et mullon tarpeeks kompetenssii, se riittää. Mä osaan keittää vettä ja lämmittää mikrossa kalapuikkoja ja niit snadei pitsoi. mä tuun oleen vielä mastergef ohjelmissa, saatte nähä!!
-Mestarikokki - Teh Winner!!!
Kokeilla on surkeat palkat ja kammottavat työolot. Mieluummin vielä pienemmällä rahalla työttömänä kuin siinä kidutuksessa. Ite otin loparit asiakaspalvelutyöstä kun en kerta kaikkiaan jaksanu enää niitä kusipääasiakkaita. Vähemmän rahaa vaikka ei siinäkään paljoo tienannut mutta parempi olla.
Oon yrittänyt hakea ravintolaankin mutta ei ne halua kotikokkeja vaan kokiksi kouluttautuneita. Kyllä mä uskon että teen parempaa japanilaista ruokaa kuin moni sushiravintola ja parempaa safkaa kuin jotkut Rossot. Tarjoavat palkkaa joka ei ammattikokille kelpaa, niin miksei sitten kelpaa edes se mistä ovat valmiita maksamaan, vähän niinkuin kokki? :D
Eikö just valitettu kuinka ravintoloita menee ennätysmäärä nurin? Koettaisitte nyt jo päättää kuinka sen asian kanssa oikeasti on
Voi näitä sekopääaloittajia! Siitä vaan kaikki työttömät kokeiksi. Ensin tietysti poimitaan metsät tyhjiksi marjoista, kalastetaan pakastimet täyteen särkiä ja kerätään kuormakaupalla risuja. Näin ne kunnon työttömät toimivat.