Siinä puhkesi taas yksi kupla jonka kumoon Ylekin lankesi muiden loviensa lomassa
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011445806.html
Tämä on aina kiehtovaa kun kuplat joita tietyt piirit silmät ympyrkäisinä ihailee ja palvoo poksahtaa.
Kommentit (75)
Auton renkaiden valmistaja antoi yhden tähden.
Veikkaan että rahat tuli aivan muista bisneksistä.
Tietyt piirit tosiaan tunkivat tätä tyyppiä mediaan, pidettiin kunkkuna?
Vierailija kirjoitti:
Niin mitähän työntekijöiden piti salata. Toivottavasti kertovat lisää.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on monen muunkin kohdalla. Odotan vain niitä poksahteluja.
Vierailija kirjoitti:
Hän pitää itseään kuninkaana ja yhtä sekaisin olevat toimittajat nostivät hänet esiin, vaikka järkevä toimittaja olisi vain hymähtänyt eikä kirjoittanut hänestä sanaakaan.
Enpä usko että pelkällä sapuskan laitolla hankki tulonsa.
Vierailija kirjoitti:
Jännä että minä olin lähes out tästä tyypistä. No en katsonut linnan jatkojakaan.
Hesarin uutisia saa lukea maksutta viikonlopun. Ja niitäkin isompia artikkeleita.
Tulee mieleen vanha sanonta, "iso ego, pieni mies".
Narsistilta ja egoistilta vaikuttaa: "Rakastan itseäni, omaa seuraani, mä olen itseni paras ystävä."
Näkeehän tosta ulkonäöstä ja olemuksestakin nyt kilometrien päähän että täysin feikki tyyppi kyseessä. Ihan kuin jokin robotti.
No onpa outoa että asiakkaat ruokailun lisäksi joutuneet kuuntelemaan hänen vuodatuksiaan. Kuka nyt menee uudestaan toista kertaa tuollaiseen.
Melkein sairaalta kuulostaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän keittiössä aina erilaisia jauhoja on.
Vierailija kirjoitti:
Hesarin uutisia saa lukea maksutta viikonlopun. Ja niitäkin isompia artikkeleita.
HyysärinSanomien lukemisesta pitäisi maksaa. Voin ottaa ilmaislehden jos tarvitsen sytykkeitä mökillä.
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen vanha sanonta, "iso ego, pieni mies".
Narsistilta ja egoistilta vaikuttaa: "Rakastan itseäni, omaa seuraani, mä olen itseni paras ystävä."
Tyypillinen narsisti joka lumoaa kuulijansa.
Kaikki ruokalajit kertoivat hänestä itsestään ja asiakkaiden oli pakko kuunnella hänen tarinaansa siitä miten on kohdannut rasismia.
Niin oliko tää joku sateenkaarityyppikin.
Vierailija kirjoitti:
No onpa outoa että asiakkaat ruokailun lisäksi joutuneet kuuntelemaan hänen vuodatuksiaan. Kuka nyt menee uudestaan toista kertaa tuollaiseen.
Melkein sairaalta kuulostaa.
Todellakin kuulostaa. Maksat että saat kuulla kuinka rasisti olet.
Oikein Michelin tähti