Oletko koskaan langettanut kenellekään karman loitsua?
Eli kostoloitsua, sellaista jossa kohde kokee oikeudenmukaisen karman.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karma on sanskritin sana, joka tarkoittaa tekoa tai toimintaa. Se on universaali syyn ja seurauksen laki, joka esiintyy uskonnoissa kuten buddhalaisuudessa, hindulaisuudessa ja jainalaisuudessa. Käytännössä karma tarkoittaa sitä, että jokainen teko ja ajatus aiheuttaa vastineen, eli seurauksen, ja nämä seuraukset määrittävät henkilön tulevia kokemuksia tai elämänkohtaloa.
Joten AV-mammojen mielisairauksien, köyhyyden ja kurjuuden täyteinen elämä on ihan omaa syytä, koska elivät edellisen elämänsä huonosti. Eli olkaapa vain nöyrästi, niin seuraavassa elämässä menee ehkä paremmin.
Ovat ehkä sekoittaneet menneisyyden ja menneen elämän. Saahan siitä menneisyydestä puhua edellisenä elämänä kuitenkin jos haluaa. Ei kannata kuitenkaan tehdä siitä uutta totuutta jota opettaa taas eteenpäin.
En.
Uskon hyvyyteen, hyvyys tulee vastaan hyvyytenä. Aina.
Vierailija kirjoitti:
En.
Ei pidä paikkaansa tässä maailmassa
Monille hyville ihmisille tapahtuu hirveitä asioita. Ja monet pahat porskuttavat hyvin.
Siitoimen opein mennään ja sen on moni eteeni makuulle käynyt saada huomata ja tuntea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En.
Ei pidä paikkaansa tässä maailmassa
Monille hyville ihmisille tapahtuu hirveitä asioita. Ja monet pahat porskuttavat hyvin.
Kyllä, täysin totta. Pitäydyn silti hyväntahtoisuudessa ja oikeudenmukaisuudessa. En lähde pahantekoon mukaan, ei sellainen kiinnosta minua. Oikeudesta jo saa toimia riittävällä tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Karmaa ei tarvitse loitsia, se hoitaa hommansa ihan itse. Huomattu on moneen kertaan.
Minulla samoja kokemuksia. Mitään loitsuja ei tarvita. Tiesitkö muuten, että ilkeät loitsut palautuvat aina lähettäjälleen ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karmaa ei tarvitse loitsia, se hoitaa hommansa ihan itse. Huomattu on moneen kertaan.
Minulla samoja kokemuksia. Mitään loitsuja ei tarvita. Tiesitkö muuten, että ilkeät loitsut palautuvat aina lähettäjälleen ?
Ilkeä loitsu voi palata ajatuksiin ja siitä voi tuntea pahaa oloa. Ei tarkoita että se tapahtuu itselle. Näkijä
Karmaa ei tarvitse loitsuja. Se toimii ilmankin ja erittäin hyvin.