Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten katkaista pitkä kuiva kausi?

Vierailija
22.08.2025 |

Älkää pliis haukkuko provoksi ja väittäkö, että nainen saa aina, sillä asia ei ole ollenkaan niin yksinkertainen.

Eli käytännön vinkkejä siihen, miten nelikymppinen nainen saa kuivan kautensa katkaistua? Itsetunto on pohjamudissa, en uskalla lähestyä ketään, tindereihin ja vastaaviin lihatiskeihin en lähde. Kuppiloihin yksin meneminenkin on jotenkin ankeaa, enkä absolutistina halua mitään kännisäätöä. Ihan konkreettisia vinkkejä kaipaan.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä katkaisin sen Tinderistä tilatulla 25-vuotiaalla. Sielläkin on ihan mukavia miehiä :) 

N44

Mun itsetunto on niin romuna, etten kykene tähän. Pelkään, että se nuorimies lähtisi nauraen pois (vaikka objektiivisesti tarkasteltuna tiedän, etten nyt ihan suohirviö ole).

Kerää nyt jo akka ittesi, vaikka muutamalla ryypyllä.

Kiitos tästä kommentista, se on oikein osuva ja naurahdin. :D

-ap

Vierailija
22/22 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä katkaisin sen Tinderistä tilatulla 25-vuotiaalla. Sielläkin on ihan mukavia miehiä :) 

N44

Iän puolesta tuo poika olisi voinut olla lapsesi. Mulla menee ainakin raja miehenä iässä juuri tässä kohtaa, koska tullee sairas ja pervo olo  jos toinen on liian nuori. 

Olen täysin samaa mieltä. Oon 45-vuotias mies jonka oma poika on parikymppinen ja täytyy sanoa, että ehkä joku reilu kolmekymppinen saattaisi toimia, mutta kaikki sen alle tuntuu jotenkin ihan lapsilta. Eihän tuossa tietysti mitään väärää ole ja kukin tehköön niin kuin tykkää kunhan molemmat on aikuisia jne. Mutta itse tarvitsen ihmisen jonka kanssa on jotain yhteistä ja on muutakin kuin laillista lihaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi