Kannattaako yh:n alkaa etäsuhteeseen ulkomaalla asuvan miehen kanssa? Kommentteja
Apua apua. Mulla on ihan ihme tilanne:
Olen tainnut hieman ihastua. Itse asiassa meillä oli pientä säätöä jo joskus 5 vuotta sitten, mutta silloin sanoin kiitos ei. Sillon halusin olla vaan kaveri (ja sekin sillon hiipui...) Nyt sitten ollaan mesessä juteltu ja mulla on alkanu ajatus kiitämään.
Nyt mä oon jo pienen lapsen yh. Mies asuu ulkomailla vielä pari vuotta. Toisaalta en itekään vielä halua ketään mun yh-arkea sekoittamaan... Mutta siis onko tässä mitään järkeä?
Se on vaan niin ihana ihminen. Ja kun samaa alaa opiskellaan, arvostan sitä todella paljon myös ammatillisesti. Mies on kyllä aika taiteilijasielu, aika hiljainen suomalainen mies. Eli en tiedä pysyykö pora kädessä tai miten arki ylipäätään sujuis. Mutta oln siis hyvinkin paljon alkanut tällä ajatuksella leikittelemään. Sähköä on ilmassa, mutta en todella tiedä, onko miehestä aloitteen tekijäksi. Annoinhan sille jo lemput sillon joskus aiemmin...
Mun päässä surisee, kommentoikaa ihmeessä. :)
Kommentit (2)
Mutta tässähän olisi pari vuotta aikaa asioita pohtia, ennen kuin mies muuttaa takaisin suomeen... Huoh. Voi kun ois rahaa matkustaa sinne...
Mä en arvannu, että mä saan vielä tällasia tienimäisiä *huoh* haaveilukohtauksia. :)
ap
Voiko tää olla nääin hankalaa? Sikäli kiva pitkästä aikaa tuntea niitä perhosia mahan pohjalla...