Miksei lapsia synny
Olen +50.v. sinkku nainen. En ihmettele ollenkaan, että ihmiset eivät pariudu. Miehet 40->, kirjoitustaito heikko, jymähdetty jonnekin 80-luvulle, eikä edes yritystä elää 2025 lukua, henkinen kehitys jäänyt teini-ikään, miehisyyttä todistellaan lihan syönnillä, eläinten riistolla ja öyhötyksellä, arvomaailma konservatiivinen, epäsiisti pukeutumine ja ulkoinen olemus. Ei tietenkään koske kaikkia, mutta liian useaa. En halua parisuhdetta, enkä varsinkaan miehen kanssa. Uskon, että meitä on paljon. Maaseudun reppanat aikamiespojat ovat monen nykymiehen "esikuvia". En ikinä asuisi ja elisi, harrastaisi seksiä tuollaisen tyypin kanssa. Siksi jos mies, ikä saisi olla n. 28-40.
Mitä mieltä olette?
Kommentit (63)
Helppoa. Monella ei ole varaa saada lapsia ja kasvattaa heitä. Lapsiperheiden tukia on huononnettu koko ajan, äitejä kohdellaan huonosti synnytyslaitokselta alkaen.
Yksinhuoltajien halveksunta, ja miehet jotka hylkäävät perheensä tai eivät halua sitoutua kunnolla ja olla vanhempia. Kaikki taas eivät halua lapsia, niin naiset kuin miehet.
Työn epävarmuus. Koskaan ei voi olla täysin varma onko taloudlelisesti turvassa. Yrittäjiä rääkätään ja työttömiä halveksitaan ja potkitaan, ja vielä enemmän perheellisiä työttömiä, vaikka olisi ollut töissä vuosia sitä ennen.
Aukkoja cvssä tuijotetaan kuin ufoa, vaikka oli koronaa ja mitä tahansa on voinut olla henkilökohtaisessa elämässä, tai työtä ei vain ole herunut.
Lapsivihamielinen kulttuuri. Jos saa lapsia, niitä ei saisi viedä mihinkään vaan pitää vaan kotona. Ja itse myös.. ei saisi käydä missään jos on nuoria lapsia, vaikka olisi lapsenvahti tai isä vahtii.
Muuten samaa mieltä, mut pukeutuminen on monilla siisti, mut hygienia jääkin vähän heikoks joillakin.
Mä saan kiksini liikunnasta, soolo seksistä ja syvistä, lämpimistä ystävyyssuhteista. En tartte miestä yhtään mihinkään. Tosin kaverina muutama hyvä tyyppi. Pitkä parisuhde päätty viis vuotta sitten mun alotteesta ja oli kyllä ihan paras päätös! Ei enää muestä kumppaniksi, tuskin ketään. Elämä näyttää.