Halla-Ahon kirja täytyy lukea asap
Mielenkiintoista, että olin tasan oikeassa hänen suhteensa. Olen alusta asti sanonut, että hänellä on satavarmasti autismikirjon piirteitä ja että hän erosi, koska kasetti ei enää kestänyt puoluejohtajan karseaa hommaa. Sehän on raskasta kaikille ja erityisen raskasta se on autisminkirjon ihmiselle. Hän oli aika urhea kun jaksoi noinkin kauan.
Ajan mittaan käsitykseni Halla-Ahosta on muuttunut huomattavasti positiivisemmaksi. Näen hänessä suuruutta siinä, että käänsi omalta osaltaan suomen äärioikeistolaisen ja populistisen puolueen pois Venäjän helmoista. Luultavasti aika pitkälti omalla vaikutusvallallaan, joka on henkistä eikä konkreettista vaikuttamista.
Mielenkiintoisia palasia Halla-Ahon elämästä oli myös politiikan tutkijan kirjassa (nimi ei nyt tule mieleen), joka kirjoitti persuista.
Halla-Aho on mielenkiintoinen persoona Suomen poliittisessa historiassa.
Kommentit (227)
Vierailija kirjoitti:
Ai halla-ahon uloste kiinnostaa. Jännä. Itselle pitäisi maksaa 5-numeroinen summa että suostuisin lukemaan.
Etköhän sä ole jo yhteiskunnan tukiaisia nostellut sen "5-numeroisen summan."
Mitä annettavaa sulla on tähän keskusteluun, jos aihe ei sua kiinnosta.
Jussin Mein Kampf. Onko siinä suunnitelmia Suomen tulevaisuutta koskien?
Vierailija kirjoitti:
Että Halla-ahon pitää ihan kirjan sivuilla tilittää kuinka on vaimoaan pettänyt lähes vuosikymmenen ajan? Jospa tämän jälkeen poistuu kokonaan julkisuudesta eikä tarvitse enää ikinä nähdä häntä lehtien palstoilla.
Persuja veettää kun mestari itse kertoo itkien kansalle että on vaan panomestari yyy. Yyyyy 😭😭😭😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai halla-ahon uloste kiinnostaa. Jännä. Itselle pitäisi maksaa 5-numeroinen summa että suostuisin lukemaan.
Juuri se tieto, että Jussin toilailut ei kiinnosta.
Erikoista että noin puhuu lapsestaan. Pitää eriarvoisena kuin muita lapsiaan. Tuo mies on hirviö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko, ettei ole tullut jo selväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nats#i muistelee panojuttuja ja haukkuu kaikki poliitikot ja median. Irvokas saksihirviö "Riikka" on kuitenkin ihana ihminen.
---
Tässä se älyllinen anti mikä näillä kepulivassareilla on suomalaisille annettavana ja se on varsin surullista.
Varsin surullista että Jussi uikuttaa että pahoillaan kun ei voi sen salapano lapsen elämässä olla. Paska puhetta. Hänellä on oikeus omaan lapseen jo lain puitteissa. Eikö halua. vai eikä Hilla anna lasta tavata,... mikä mättää. ..😳👺👿👿👿
Vierailija kirjoitti:
Erikoista että noin puhuu lapsestaan. Pitää eriarvoisena kuin muita lapsiaan. Tuo mies on hirviö.
Aivan käsittämätöntä. Jussi persukuplassa tämä on ok. Muualla ei niinkään.
Itse olin persu, mutta en enää.
No en todellakaan lue tuollaisen etovan ja ylimielisen ääliön kirjaa. En ymmärrä miten yksikään nainen voi koskea tuollaiseen oksetukseen ja vielä tehdä lapsia tuollaisen rumiluksen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnittelut toipumisesta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös nimenomaan Jussi saanut suomi-ukraina -sanakirjaa varten 50 000 € verotonta apurahaa, mutta sanakirja ei koskaan valmistunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten paljon tukiaiset tippuivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös nimenomaan Jussi saanut suomi-ukraina -sanakirjaa varten 50 000 € verotonta apurahaa, mutta sanakirja ei koskaan valmistunut?
Näin kävi. Scripta valmistui niillä rahoilla.
Vierailija kirjoitti:
No en todellakaan lue tuollaisen etovan ja ylimielisen ääliön kirjaa. En ymmärrä miten yksikään nainen voi koskea tuollaiseen oksetukseen ja vielä tehdä lapsia tuollaisen rumiluksen kanssa.
Itseasiassa Halla-aholla on kauniit piirteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, nyt me tiedetään se. Häivy.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi lukea, ei tuossa ole edes faktaa, vaan siloiteltua ja vääristeltyä totuutta! Minulle riittää että Hesari ja yle tyrmäsivät kirjan täynnä virheitä olevaksi valheelliseksi sepustukseksi.
Arvasin että että sinne työnnetään valhetta ja vääristelyä. Nolo. Tottakai joka juttu tarkistetaan. 😝😝😝😝
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, nyt me tiedetään se. Häivy.
En taida. 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko aikaraja asetettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nats#i muistelee panojuttuja ja haukkuu kaikki poliitikot ja median. Irvokas saksihirviö "Riikka" on kuitenkin ihana ihminen.
---
Tässä se älyllinen anti mikä näillä kepulivassareilla on suomalaisille annettavana ja se on varsin surullista.
Varsin surullista että Jussi uikuttaa että pahoillaan kun ei voi sen salapano lapsen elämässä olla. Paska puhetta. Hänellä on oikeus omaan lapseen jo lain puitteissa. Eikö halua. vai eikä Hilla anna lasta tavata,... mikä mättää.
Kyllä itsellä meni maku Jussista salapanon myötä. Ei se itse paneminen, eikä edes pettäminen, vaan se miehen uhriutuminen omista teoistaan. Hilla ja lapset ovat uhreja, ei pettäjät. Ja kiinnijääminen oli vain ajan kysymys, kun oli noin pitkästä suhteesta kyse. Sitten tulikin tämä Ukraina-horina ja Kokoomuksen kumartelu, niin nyt saa persut riittää.
Hän on assburger. Ei häneltä voi odottaa normaalia tunne-elämää. Mutta itse ei lukisi hänen mielenliikkeistään kirjaa vaikka maksettaisiin. Ja rahalle minulla totisesti olisi käyttöä.