Hei nainen. Lähtisitkö johonkin ohjelmaan jossa sinun tulisi yöpyä yksin metsässä teltassa miehen kanssa.
Kommentit (204)
Tutun miehen joo, tuntemattoman en, paitsi jos siellä on myös kameraryhmä paikalla koska kerran on ohjelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin hienot olosuhteet on järjestetty että nuori mies ja nainen samaan telttaan kahden. Siellä vaihdetaan vaatteita ym. Mikä voi mennä pieleen?
No enpä tiedä. Itse en kokisi ongelmalliseksi vaihtaa vaatteita r aiskaamatta samassa teltassa miehen kanssa. Mikähän miehessä on pielessä, jos hänelle tämä on niin kovin vaikeaa?
Kovat on luulot omasta seksikkyydestä jos ajatellaan että mies ei pysty vastustamaan himoja kun vähän vaatteita vaihdan
Ei saa lähteä telttailemaan miehen kanssa, koska sitten on jollain logiikalla itse vastuussa, jos mies ra iskaa. Mutta toisaalta ei myöskään saa olla lähtemättä, koska silloin luulee liikoja itsestään, jos kuvittelee, että mies saattaa ra iskata.
Miksei lähtisi jos mies olisi julkkis josta ei mitään raiskausjuttuja olisi ollut?
Hauskaa tämä miten tavisnaiset ajattelee olevansa niin haluttavia ettei mies pystyisi vastustamaan heidän velhonhihojaan parin vuorokauden ajan
Tv-formaatissa kai olettaa olevansa turvassa, koska kuvataan ja on paljon ihmisiä ympärillä. En nyt näe mikä tämäa.n aloituksen tarve on? Syytellä Miraa siitä mitä tapahtui, ja vierittää vastuuta siitä hänelle? Että mitäs läksi, jne.
Ei ollut kännissä, ei ollut vähissä vaatteissa eikä olleet yksin siellä, koska olihan siellä kuvausryhmä ja äänittäjät jne.
Ja silti uhria epäsuorasti syytetään tapahtuneesta..! :D
Suurin osa suomalaisista naisista nyt ei ole tottunut pelkäämään miehiä tai laskeskelemaan mitään raiskauksien todennäköisyyksiä, onhan sitäkin käynyt että jossain kaveriporukassa on ollut mukana joku tyyppi ja nainen on antanut tutun kaveriporukan + tämän uuden tyypin jäädä yöksi selviämään ja nukkumaan, niin naista on syytelty siitäkin että mitäs antoi sen jäädä yöksi.
Jos taas itse olisi jossain porukassa ja olisi joku uusi tyyppi, ja mies ja muut saisi jäädä ja itse joutuisi tekemään pitkän matkan kotiin yksinään, ja on tavallinen harmiton niin miltä sekin sitten tuntuisi?
Tässä asiassa naisen on melkein mahdoton voittaa, kun on ihan sama mitä tekee niin joku syyttelee, pahoittaa mielensä tai sitten käy jotakin, ja jos käy, niin melkein aina syytetään siitä naista.
Ja siis taloonsa/kämpille eri huoneeseen nukkumaan tämä tyyppi, ja omat kaverit taisi olla hänen omassa huoneessaan? Mikäli muistan tämän tapauksen oikein.
Vierailija kirjoitti:
Tv-formaatissa kai olettaa olevansa turvassa, koska kuvataan ja on paljon ihmisiä ympärillä. En nyt näe mikä tämäa.n aloituksen tarve on? Syytellä Miraa siitä mitä tapahtui, ja vierittää vastuuta siitä hänelle? Että mitäs läksi, jne.
Ei ollut kännissä, ei ollut vähissä vaatteissa eikä olleet yksin siellä, koska olihan siellä kuvausryhmä ja äänittäjät jne.
Ja silti uhria epäsuorasti syytetään tapahtuneesta..! :D
Suurin osa suomalaisista naisista nyt ei ole tottunut pelkäämään miehiä tai laskeskelemaan mitään raiskauksien todennäköisyyksiä, onhan sitäkin käynyt että jossain kaveriporukassa on ollut mukana joku tyyppi ja nainen on antanut tutun kaveriporukan + tämän uuden tyypin jäädä yöksi selviämään ja nukkumaan, niin naista on syytelty siitäkin että mitäs antoi sen jäädä yöksi.
Jos taas itse olisi jossain porukassa ja olisi joku uusi tyyppi, ja mies ja muut saisi jäädä ja itse joutuisi tekemään pitkän matkan kotiin yksinään, ja on tavallinen harmiton niin miltä sekin sitten tuntuisi?
Tässä asiassa naisen on melkein mahdoton voittaa, kun on ihan sama mitä tekee niin joku syyttelee, pahoittaa mielensä tai sitten käy jotakin, ja jos käy, niin melkein aina syytetään siitä naista.
Sanoit tän paremmin kuin itse olisin osannut, respektiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyväksytkö tilastot? Lähtisitkö mielummin suomalaisen vai afgaani -miehen kanssa telttailemaan? Toisen kanssa on 17 kertainen todennäköisyys saada yllätysseksiä.
Miksi yrität luoda tätä kuvitelmaa, että pallien väri vaikuttaisi siihen, mitä ne pallit tekevät?
Että heikompi r aiskaaja olisi kivempi telttakaveri kuin vahvempi r aiskaaja?
Tai että jompi kumpi olisi pakko valita?
Yritätkö tällaisella pakko-narratiivilla pedata itsellesi pääsyä naiseen, koska sinä r aiskaat vähemmän kuin joku eri värinen pallillinen?
Hyväksyttävä r aiskaus ja seksiväkivaltakäyttäytyminen on 0.
Kuvitelmaa???
Faktaa, se nyt sattuu olemaan sellaista.
Voisin lähteä, koska olettaisin, että työsuojeluasioista huolehditaan ja että esim. teltassa on kamera ja ohjelmaan osallistuu vain täysjärkisiä ihmisiä eikä raiskareita.
Katsos kun enhän minä mielestänne saa olettaa, että kaikki miehet on raiskaajia.
Ap yrittää taas jauhaa sitä perinteistä misogyynivirttä, että raiskaus on naisen syy. Ehei, se on yksinomaan, vain ja ainoastaan tekijän eli raiskaajan syy.
Vai vielä kahdestaan! Miehet ovat käyneet käsiksi vaikka oma vaimo on ollut vieressä tai muita henkilöitä. Yök noiden kaltaisille miehille, yök, yök.
Kuules ap, miksi sinä maanisesti puolustelet raiskareita? Oletko itse sellainen vai miksi haluat syyttää koko omaa sukupuoltasi näistä teoista sen sijaan, että osoittaisit sormella tekijää, vain ja ainoastaan häntä? Mehän emme tiedä kuka se oli, ja oletus on kunnianloukkaus, kunnes oikeus toisin toteaa. Syyteoikeus taitaa olla vanhentunut jo.
Tuossa tuotannossa oli mukana kymmeniä miehiä. Heihin kaikkiin kohdistuu epäilys, koska he suojelivat tekijää.
Jokaisella miehellä on rikoksentekovälineet housuissa, vai väitätkö, ettei suomalaiskantiksilla niitä ole?
Olet valmis itse raiskaamaan jos joku nainen tulee samaan telttaan koska "se nyt vaan on semmoista", eikä sulla asenteellisesti häiriintyneenä ole minkäänlaista vastuuta omista teoistasi, eli pidät itseäsi ja muitakin miehiä syyntakeettomina. Se, poikaseni, on miesvihaa.
Riippuu kenen kanssa ja mihin aikaan. Talvella en
Vaikka heti, jos se mies olisi oma veljeni. Jonkun tuntemattoman miehen kanssa en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin hienot olosuhteet on järjestetty että nuori mies ja nainen samaan telttaan kahden. Siellä vaihdetaan vaatteita ym. Mikä voi mennä pieleen?
No enpä tiedä. Itse en kokisi ongelmalliseksi vaihtaa vaatteita r aiskaamatta samassa teltassa miehen kanssa. Mikähän miehessä on pielessä, jos hänelle tämä on niin kovin vaikeaa?
Kovat on luulot omasta seksikkyydestä jos ajatellaan että mies ei pysty vastustamaan himoja kun vähän vaatteita vaihdan
Et taida osata lukea oikeastaan ollenkaan. Kukaan ei ole väittänyt tuollaista, mutta ketjussa on miehiä, jotka väittää, etteivät pysty olemaan raiskaamatta jos nainen tulisi samaan telttaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et taida osata lukea oikeastaan ollenkaan. Kukaan ei ole väittänyt tuollaista, mutta ketjussa on miehiä, jotka väittää, etteivät pysty olemaan raiskaamatta jos nainen tulisi samaan telttaan.
Ja nämä tyypit on kantasuomalaisia. 25% suomalaismiehistä on sitä mieltä, että naiseen saa kohdistaa väkivaltaa vain siksi, että hän on nainen.
Menee nyt sitten töihin mihin tahansa, toki olettaa, että työnantaja huolehtii työturvallisuudesta, työsuojelusta ja työterveydenhoidosta, ja että jokainen osallistuja ja projektityöntekijä noudattaa lakia. Tämä on käsittääkseni normaali ajattelutapa, johon meillä kaikilla on oikeus ja jota yhteiskunta pitää itsestäänselvyytenä. Sulla ei taida olla minkäänlaista työkokemusta, kun nämä asiat ei ole mielessä automaattisesti.
On typerää yrittää syyttää tapahtuneesta uhria vain sen takia, että itsellä on pili ja raiskausfantasiat pyörii päässä. Saat fantasioida vaikka homoseksuaalisesta yhdynnästä punatulkun kanssa, kunhan et toteuta sitä, ap.
Oikeastiko keskiverto nainen kuvittelee olevansa niin haluttava että ei pysty viettämään miehen kanssa aikaa teltassa tulematta raiskatuksi?
No en, ei kiinnosta missään viidakossa ja teltassa makoilu.
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko keskiverto nainen kuvittelee olevansa niin haluttava että ei pysty viettämään miehen kanssa aikaa teltassa tulematta raiskatuksi?
Ei siinä ole kyse naisen haluttavuudesta, vaan väkivallasta ja tekijän sairaasta mielestä. Vai väitätkö että jokainen mies r-aiskaa jos nainen on tarpeeksi haluttava??
Kukaan ei lähtisi, paitsi joku julkkis tai julkkikseksi pyrkivä.