Hei nainen. Lähtisitkö johonkin ohjelmaan jossa sinun tulisi yöpyä yksin metsässä teltassa miehen kanssa.
Kommentit (204)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sellainen ohjelma nyt tulossa?
Lähtisin. Vaikka olen nainen itsekin, niin minua alkaa pikkuhiljaa tympäistä miesten jatkuva demonisointi.Lähtisitkö Nils Gustafssonin kanssa telttailemaan?😁
Saisi muuten hauskan formaatin tästä, Lähtisitkö telttailemaan. Etkä tietenkään saisi valita telttakamua, vaan se arvotaan ja vastassa voi olla mitä vain. Se selviää sinulle vasta siellä teltassa sitten.
Arvottaisiin linnakundeista, niin voisin lähteä mukaan.
T. Tylsä elämä
Tavallinen perheenisä voi olla vaarallisempi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minut r aiskanneesta 3:sta miehestä kaikki 3 olivat suomalaisia. Myös minut r aiskanneista naisista kaikki ovat olleet suomalaisia.
Täällä se tehdään ovelammin, manipulatiivisemmin. Paitsi pharmassa painostaen ja painetta luoden, sekä t errorismilla että "näin sulle kuuluu tehdä ä mmä p illu tänne pöydälle tai TAPAHTUU PAHOJA ASIOITA" tyyppisellä "vapaaehtoisuudella". Se r aiskaaminen on käsikirjoitettu heillä protokollaan.
Huutonaurut lähti tälle viestille. Kantsisko vähän perehtyä mitä eroa on rais kauksella ja sun anteliaalla, mutta katuvaisella mielenmaisemalla.
Tiedän eron.
Yhteenkään noista teoista ei ole ollut tosiasiallista suostumusta vaan en ne on tehty joko painostuksen tai pakotuksen alaisena, valheellisen tiedon alaisena, tai minulle lamaantuneena/passiivisena.
Suurin osa esim. pharman teoista naisten pilluille tapahtuu juuri näin: valheellisella informaatiolla, terrorismilla ja painostavalla ohjauksella, missä ei paljon suostumuksiaj ay mmärryksiä kysellä, vaan naista ohjataan kuin karjaa ja käsi sekä laite, pilleri ja aparaatti menee pilluun koska se kuuluu protokollaan. Se on seksuaalista väkivaltaa ihan niinkuin sekin olisi, että mies tekisi naiselle näin "kultturin ohjaamana".
Haluatko kysyä muita lisätietoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meni maku Mira Luotiin. Rahalla ostettiin hiljaiseksi.
Minä kyllä ymmärrän sitä ratkaisua, koska oikeusjärjestelmä on niin hidas ja uudelleentraumatisoiva. Ainoa, mitä pidän ongelmallisena, on se, jos korvauksen on maksanut tv-yhtiö eikä tekijä itse. Niin kuin oikeudessa määrättäisiin (paitsi jos tekijä on varaton).
Yksityinen bisnes toimii juuri näin ja tämä on vielä hyvin pientä siihen nähden mitä esimerkiksi jenkeistä saa kuulla viihdeteollisuudesta. Esim. nainen kokee keskenmenon ja pillu vuotaa verta, miehet puvuissaan ihmettelevät että miten me saadaan ä mmä lavalle 20 minuutin päästä.
Kun raha puhuu, ä mmät vikisevät.
Rihanna pakotettiin allekirjoittamaan levytyssopimus vaihtoehdoilla: joko kävelet ulos ovesta sopimus allekirjoitettuna tai poistut ikkunasta (monikohan kymmenes kerros oli kyseessä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtisin. Vaikka olen nainen itsekin, niin minua alkaa pikkuhiljaa tympäistä miesten jatkuva demonisointi.Kuka täällä demonisoi?
Yleensä lapset opetetaan varovaisiksi vieraiden kanssa varsinkin, jos ollaan kaksin. Naiset oppii viimeistään varomaan ja välttämään riskitilanteita viimeistään teininä tai silloin, kun jotain ikävää käy.
Tuntemattoman miehen kanssa nukkuminen jossain metsässä on riski.
Tutun miehenkin kanssa nukkuminen on riski, metsässä tai asunnossa. Suurimmassa osassa raiskauksista tekijä on uhrin tuttu.
Ja olikohan yleisin paikka raiskaukselle oma koti?
Uskon kyllä, että tekijä on yleensä tuttu ja tapahtumapaikka on koti. Liekö naisten varovaisuudella tekemistä tämän kanssa? Ei nainen esimerkiksi lähde lähimetsään panemaan tuntemattoman miehen kanssa, josta ei tiedä muuta kuin ulkonäön. Sen viisi vuotta tunnetun poikaystävän kanssa on kuitenkin yleensäkin perusturvallisuus ja luottamus raiskaukseen saakka.
Elämä menisi vaikeaksi, jos joutuisi välttämään ihan kaikkia miehiä vaan, koska osa on mätiä. Naiset yleensä kuitenkin yrittävät minimoida riskiä, jota tuo tuntemattoman miehen kanssa nukkuminen on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtisin. Vaikka olen nainen itsekin, niin minua alkaa pikkuhiljaa tympäistä miesten jatkuva demonisointi.Lähtisitkö Nils Gustafssonin kanssa telttailemaan?😁
Saisi muuten hauskan formaatin tästä, Lähtisitkö telttailemaan. Etkä tietenkään saisi valita telttakamua, vaan se arvotaan ja vastassa voi olla mitä vain. Se selviää sinulle vasta siellä teltassa sitten.
Arvottaisiin linnakundeista, niin voisin lähteä mukaan.
T. Tylsä elämä
Jossain saarella, jossa ei tuotantoa varsinaisesti paikalla kuin etänä, kameroita joka paikassa. Pelihetkiä ja silleen...
Lisää tuosta pharman väkivallasta: bill gates on juuri rahoittanu naisille ilmaista hormonaalisia ehkäisyvälineitä afrikkaan.
Eli käytännössä afrikan r aiskailuongelma pyritään hoitamaan niin, että pharma mutiloi naisten pillut. R aiskailu saa toki jakua, kunhan ei tule niitä lapsia enää.
Koskahan herättäisiin tajuamaan, että se naisten pillu ei ole se ongelma? Vaan ne kaksi palleroista miesten koipien välissä. Ja niiden vuoksi naisia r aiskaa nyt vuorotellen mies, vuorotellen pharma.
Telttailisitko seksuaalirikollisen kanssa?
Kerranki formaatti missä valkoiset ei ole yliedustettuina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En luottaisi tuotantotiimin harkintaan, koska eikö meillä ollut seksuaslirikollinen tyyliin temppareissa?
Meillä on tuomittuja seksuaalirikollisia tv:n ykkösohjelmissa. Esim. Roope Salminen ja Aku Hirviniemi.
Ja 110% monia muita, jotka eivät ole jääneet kiinni.
Epäiltynäkin on ollut moni, mutta teosta ei ole ollut riittävästi näyttöä tuomioon.
Oot oikeassa, mutta temppari/sinkkkusaari yms ollut seksuaalirikollinen pisti silmään siksi, että yleensä noissa ohjelmissa pyritään iholle ja "heitto heiluu".
Vierailija kirjoitti:
Värikäs miescasting olis taattu.
Mitä tätä nyt avautumaan, otti maksun vastaan..sillä hiljaisuus ..mutta nyt lehteen kertoo tämmöstä.Miksi??Miksi aikoinaan kertoi jostain musiikin.opettajastaankin?Miksi?Mikä tää juttu nyt on..miksei sillo nostanu.kissaa pöydälle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Värikäs miescasting olis taattu.
Totta, kukaan ei voisi kitistä, että värillisiä ei huomioitu 👌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ihan parisuhteen aloittamiselta miehen kanssa. Sika säkissä, joskus kirjaimellisesti.
Kukaan ei pakota "aloittamaan parisuhdetta" tuntemattoman miehen kanssa. Tuo on mielestäni sula hulluutta muutenkin. VÄHINTÄÄN 6kk
Monella ensimmäinen raiskaus tapahtuu vasta avioliitossa.
Esim.
Gisèle Pelicotin mies alkoi huumaamaan ja raiskauttamaan vaimoaan 40v avioliiton ja kolmen lapsen jälkeen. Vapaaehtoisia raiskaajia, suurin osa perheenisiä, oli 50 kappaletta 27-74v ikähaarukassa. Yhdellä oli hiv-tartunta, mutta raiskasi silti.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010916018.html
Ylellä on myös dokumentti aiheesta:
Suomesta puuttuu se alastomat selviytyjät. Saattaisi olla tietenkin vastaavia keskusteluja jälkikäteen, joten ehkä parempi pidättäytyä tästä ohjelmasta. Se häiriintynyt ohjelmahan onkin jo, missä esitellään vittuja ja kyrpiä treffailuseuraa hakiessa. Lol.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
"
Monella ensimmäinen raiskaus tapahtuu vasta avioliitossa.
Esim.
Gisèle Pelicotin mies alkoi huumaamaan ja raiskauttamaan vaimoaan 40v avioliiton ja kolmen lapsen jälkeen. Vapaaehtoisia raiskaajia, suurin osa perheenisiä, oli 50 kappaletta 27-74v ikähaarukassa. Yhdellä oli hiv-tartunta, mutta raiskasi silti"
Ei yhtään tarkoituksenhakuista sanoa ensin "monilla" ja sitten ottaa esimerkiksi täysin poikkeuksellinen tapaus historiasta.
Vähän niinku
"Monet naiset tap paa vauvansa, esim"
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011219827.html
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtisin. Vaikka olen nainen itsekin, niin minua alkaa pikkuhiljaa tympäistä miesten jatkuva demonisointi.Kuka täällä demonisoi?
Yleensä lapset opetetaan varovaisiksi vieraiden kanssa varsinkin, jos ollaan kaksin. Naiset oppii viimeistään varomaan ja välttämään riskitilanteita viimeistään teininä tai silloin, kun jotain ikävää käy.
Tuntemattoman miehen kanssa nukkuminen jossain metsässä on riski.
Tutun miehenkin kanssa nukkuminen on riski, metsässä tai asunnossa. Suurimmassa osassa raiskauksista tekijä on uhrin tuttu.
Ja olikohan yleisin paikka raiskaukselle oma koti?
Uskon kyllä, että tekijä on yleensä tuttu ja tapahtumapaikka on koti. Liek
Sillä että siellä kotona ei ole todistajia paikalla ja nainen on "helppo saalis". Tämän vuoksi ei koskaan kannatakaan asua miehen kanssa. Jos pari rakastaa toisiaan, niin hyvin voi tapailla päiväsaikaankin. Ai ei voi, vaan pitää saada nainen asuntoon yöaikaan ja alasti samaan sänkyyn? Tässäpä ehkä se koko homman ydin, miksi niitä r aiskauksiakin tapahtuu, kun "suhteet" perustuvat pelkälle seksuaaliselle hyväksikäytölle. Naisen tapailu päiväsaikaan kuin ihmisen ei kiinnosta paskaakaan, ainoastaan se seksuaalinen hyväksikäyttö.
Miten voi yöpyä yksin miehen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Lisää tuosta pharman väkivallasta: bill gates on juuri rahoittanu naisille ilmaista hormonaalisia ehkäisyvälineitä afrikkaan.
Eli käytännössä afrikan r aiskailuongelma pyritään hoitamaan niin, että pharma mutiloi naisten pillut. R aiskailu saa toki jakua, kunhan ei tule niitä lapsia enää.
Koskahan herättäisiin tajuamaan, että se naisten pillu ei ole se ongelma? Vaan ne kaksi palleroista miesten koipien välissä. Ja niiden vuoksi naisia r aiskaa nyt vuorotellen mies, vuorotellen pharma.
Miesten hormonaalinen ehkäisymenetelmä on kehitteillä, mutta sen miehiin kohdistuvat haittavaikutukset ovat ongelma. Kas kummaa. Naisten oletetaan vain kestävän haittavaikutukset.
Juurihan on uutisoitu siitä, kuinka esim. kierukan laittamiseen ei saa kivunlievitystä:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtisin. Vaikka olen nainen itsekin, niin minua alkaa pikkuhiljaa tympäistä miesten jatkuva demonisointi.En demonisoi aloituksesta miehiä. Minusta vain ylipäätään on täysin älytöntä tuollainen. Se voi olla yhtä hyvin nainen joka tuollaisessa tilanteessa on syyllinen.
Minuakin ärsyttää nimenomaan se että ylipäätään naisen ei nykyään tarvitse ajatella että käytä järkedi äläkä mene vääriin tilanteisiin.
A) eli uhri on syyllinen?? Jep jep!!
B) eikö siellä ole kametamiehet vai käykö ne tyylin kerran viikossa kuvaamassa
C) kiloailussa/kaikkialla luulisi olevan oikeis koskemattimuuteen - itsestäänselvyys!
Minä kyllä ymmärrän sitä ratkaisua, koska oikeusjärjestelmä on niin hidas ja uudelleentraumatisoiva. Ainoa, mitä pidän ongelmallisena, on se, jos korvauksen on maksanut tv-yhtiö eikä tekijä itse. Niin kuin oikeudessa määrättäisiin (paitsi jos tekijä on varaton).