Minkä lopetetun hajuveden palauttaisit markkinoille jos saisit päättää?
Kommentit (180)
Escada - Born in Paradise vuodelta 2014
Escadan kesätuoksu, ysärin puolen välin paikkeilta, sininen pullo ja kullanvärinen korkki. Paras tuoksu ikinä!
Vierailija kirjoitti:
90-luvun lopussa tai 2000-luvun alussa oli sellainen teineille tarkoitettu hajuvesi jonka nimi oli Crazy Bubbles. Se tuoksui mausteiselle ja raikkaalle, ehkä appelsiinille tai jollekin.
Muistan tuon hajuveden, mutta en muista minkä valmistajan se oli. Se oli hyvän tuoksuista ja fressiä kun nykyään nuoret käyttää puolestaan paljon ällömakeita ja vaniljaisia hajuvesiä.
Date-tuoksut joita oli eri värejä.
Vierailija kirjoitti:
Nina Ricci Les Belles
Näitä taisi olla kolmea tai neljää väriä ja kaikki olivat hyviä. Plus ihanat pullot.
Tosi monia listan nimiä löytyy kyllä nettiparfyymikaupoista. Googlaamaan vaan.
Laura Biagiottin Tempore Donna oli ihana aikoinaan, ei ole saanut enää vuosiin. Myös alkuperäinen Lou Lou oli huumaavan hyvä, nykyversio ei edes etäisesti muistuta sitä. Escadan kesätuoksuista Sexy graffiti oli suosikkini.
Minun ongelma ei ole että hajuvesi olis kadonnut tuotenimenä. Minun ongelma on että tuotteen resepti on huonontunut, kun aineiksi on vaihdettu halvempia.
Valitettavasti en mitään, sillä vanhemmiten mulle on kehittynyt hajuyliherkkyys ja miedoinkin tuoksu saa minut aivastelemaan ja nenän hulluna kutiamaan.
Kuitenkin nuoruudessa tykkäsin Balahesta, Veneziasta, Ashleyn myskistä ja Opiumista. En kyllä tiedä saako niitä vielä.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti en mitään, sillä vanhemmiten mulle on kehittynyt hajuyliherkkyys ja miedoinkin tuoksu saa minut aivastelemaan ja nenän hulluna kutiamaan.
Kuitenkin nuoruudessa tykkäsin Balahesta, Veneziasta, Ashleyn myskistä ja Opiumista. En kyllä tiedä saako niitä vielä.
Tämä. Joka ulkomaan reissul ostin aina uuden tuoksun ja lopultaha niitä oli paljon varsinki kun sain niit myös lahjaksi. Mutta vuosien jälkee alkoi vesinuha, silmien vuotamine ja järkyttävä aivastelu. Nykyää kaik on oltava tuoksutonta dödöst pesuaineisii tai saan jäätävän flunssan kaltaisen olotilan joka ei hetkes mee ohi. Harmillisest tätä tapahtuu myös töis kun nykynuoret käyttää aika reippaast tuoksui ja varsinki pojat tuntuu niis uivan. Kumma kyl luonnon tuoksut ei ärsytä, ei edes maljakos olevat ruusut 🤷
Yves Rocher: Cléa. Oli tosi ihana tuoksu, tarpeeksi kevyt jokapäiväiseen käyttöön. Ei todellakaan mikään pistävä, liian dominoiva tuksu.
jennifer lopes glow jne tuoksuja oon nähnyt prisman kempparituote hyllyil vielä myynnis. tokmannilla oli DKNY body spray pulloja ja tosi hyvä tuoksuisia.hinta tais olla 20 E ?pirkanmaa.
essentially dacop on luksus harrastaja ja puhuu hajuvesistä-cacharel eden tuoksusta hänellä ihana kirjallinen analyysi englanniksi.
Ei varsinainen hajuvesi vaan ihotuoksu tai vastaava. Victoria's secret, mango temptation. Tätä kai saa hajuvetenä, mutta haju ei ole samanlainen raikas ja ihana.
Hugo Boss Jour Pour Femme
valkoinen pullo