Minkä lopetetun hajuveden palauttaisit markkinoille jos saisit päättää?
Kommentit (180)
Vierailija kirjoitti:
Hugo Boss - Orange
Burberry The Beat
En ole kumpaakaan löytänyt mistään. :(
Jos tarkoitat Hugo Bossin Orange edt naisille, niin sitähän löytyy netistä vaikka mistä, ja edullisesti! Mulle tulee siitä aina Fanta-limppari mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Elizabeth Arden Red Door. Katja Naarajärveltä käytti sitä.
Minä käytin nuorena ja muistan, kun vieras äijä vieressäni nuuhki minua koko illanvieton ajan ja hoki "you smell nice".
Hajuveden haju muuttuu jo sen yhden-kahden vuoden aikana, jona sitä yhtä pakkausta käyttää. Tuoksut on VOCceja eli volatile organic compounds, ne laimenee ja muuttuu kuten alkoholinkin (viinit, viskit) tuoksupakka muuttuu ajan kanssa säilytyksessä.
Joku pallopää osti multa torissa uuden hajuveden, kokeilin pari kertaa ja hutiostos laitoin kiertoon. Alkoi syytellä mua huijariksi KOSKA UUSI HAJUVESI HAISEE IHAN ERILAISELTA MILTÄ HÄNEN PURKIN JÄMÄNSÄ HAISEE. Ai että meni taas usko ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
Dolce & Gabbanan Feminine.
Tämä! Mulla on yksi pullo vielä tallessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hugo Boss - Orange
Burberry The Beat
En ole kumpaakaan löytänyt mistään. :(
Jos tarkoitat Hugo Bossin Orange edt naisille, niin sitähän löytyy netistä vaikka mistä, ja edullisesti! Mulle tulee siitä aina Fanta-limppari mieleen.
Mulle tulee mieleen kusen haju.
Kulta pieni poika, aikuiset juttelee nyt. Meneppä leikkimään vaikka ylilautaselle. Ilmiannan myös jokaisen sun lapsellisen vänkäyksen tästä ketjusta eli ihan turhaan siinä kerjäät huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Ne tuoksut mitä kosmetiikkaliikkeissä ja osastoilla näette, ja joista olette joskus pitäneet, niin ne ei enää ole samoja kuin esim. 10 vuotta sitten.
Syystä että EU on kieltänyt paljon ainesosia vuosien varrella, siksi ne ovat "reformulated" eli tehty uusiksi jotenkin sinne päin. Valmistajat ovat alkaneet myös korvaamaan raaka-aineita halvemmilla kun aidot kukat ja mausteet nousseet hinnoissa.
Suurin osa mikä tuoksuissa tänä päivänä maksaa, on markkinointi ja se pullo ja pakkaus. Ei sisältö. Mallille tai näyttelijälle pitää maksaa ne miljoonat siitä mainostamisesta, ja se palkkio kiskotaan asiakkailta.
Jep, mm. Normalissa ja Tokmannilla on myynnissä tuoksu, mikä on täsmälleen sama kuin Armanin My way, hinnasta vain voi ottaa nollan perästä pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne tuoksut mitä kosmetiikkaliikkeissä ja osastoilla näette, ja joista olette joskus pitäneet, niin ne ei enää ole samoja kuin esim. 10 vuotta sitten.
Syystä että EU on kieltänyt paljon ainesosia vuosien varrella, siksi ne ovat "reformulated" eli tehty uusiksi jotenkin sinne päin. Valmistajat ovat alkaneet myös korvaamaan raaka-aineita halvemmilla kun aidot kukat ja mausteet nousseet hinnoissa.
Suurin osa mikä tuoksuissa tänä päivänä maksaa, on markkinointi ja se pullo ja pakkaus. Ei sisältö. Mallille tai näyttelijälle pitää maksaa ne miljoonat siitä mainostamisesta, ja se palkkio kiskotaan asiakkailta.
Jep, mm. Normalissa ja Tokmannilla on myynnissä tuoksu, mikä on täsmälleen sama kuin Armanin My way, hinnasta vain voi ottaa nollan perästä pois.
Juu, ihan sama on 🤞🏻
Tresor on taas valikoimassa, mutta sitä parempi Tresor On Love ei ole.
Tresor In Love siis, ei On Love.
Kaipaan myös tätä, ysärillä käytin monta pulloa.
Mulla oli nuo kaikki teininä aikoinaan, muistan lukeneeni ulkomaan muotilehdestä että tuo vihreä tomaattituoksupullo oli Pamela Andersonin suosikki :D Jennifer Anistonin suosikki oli Anais-Anais.