Voisko hajustetut pesuaineet kieltää pesutuvassa 😡
Pesin pyykit kotona ja varasin niille kuivaushuoneen taloyhtiön pesutuvasta. Muutaman tunnin jälkeen hain kuivat lakanat sisälle, ja kas, haisevat aivan jumalattoman voimakkaalle hajusteelle, joka on tarttunut pyykkinaruista 🤢. Ei pysty laittamaan pienen lapsen sänkyyn näitä.
Kommentit (247)
Voi kieltää. Meillä on taloyhtiön kokouspäätös ja yhtenä päivänä on ehdoton kielto hajustetuille pesuaineille. Se päivä on maanantai. Kyllä siitä on edes jonkinmoinen hyöty heille jotka saavat jopa oireita erinäisistä hajusteista. Päättäkää kokouksessa asia.
Pyykki naruista ei ole kyllä vielä omiin pyykkeihini tarttunut hajusteita.
Hanki oma kone.
PUHDAS EI TUOKSU MILTÄÄN!!PESKÄÄ OIKEISSA LÄMPÖTILOISSA PYYKKINNE.KUKAAN NORMAALI IHMINEN EI KÄYTÄ HAJUSTETTUJA PYYKINPESUAINEITA!
Tälleen aistiyliherkkänä haluan kieltää seuraavat asiat:
-Tarpeeton puhuminen julkisilla paikoilla. Tärkeät asiat voi ilmoittaa, mutta alhaisella äänenvoimakkuudella.
-Yksityinen autoilu muissa kuin äärettömän tarpeellisissa tilanteissa. Esim. tavaran kuljetus voisi olla OK.
-Musiikki ja muu mölinä kauppojen ämyreissä
-Keinovalo
Mutta tälleen myös ihmisenä joka ymmärtää että maailma ei pysähdy minun haluamisiin, olen kaiken kieltämisen sijaan ostanut vastamelukuulokkeet, ja kotona istun pimeessä koska voin.
Että ennen kuin joku harkitsee edes jonkun minun haluamani toimen toteuttamista, aion pestä eläintaloudessa ja muussa epämääräisessä hanttihommassa ryvenneet vaatteet jollain edes vähän muulla tuoksulla. Ei ne yleiset pesukoneet minunkaan mielestä kivoja ole.
https://yesthissongisaboutyou.blogspot.com/