Miten olette ratkaisseet asian että asutte Peppi Pitkätossun talossa ehkä loppuikänne?
Jossa kaikki on vinksin vonksin, tai ainakin heikun keikun? Teittekö itse ja saitte sellaisen kuin tuli?
Kommentit (21)
Näinhän se aina on että ne viat on naapurin talossa mutta ei omassa. Vaikkapa siinä että tuli valittua muodinmukaiset ylöspäin avautuvat keittiön yläkaapin ovet.. Eikä niissä itse tehdyissä piilosokkeleissakaan koskaan mitään vikaa ole mutta naapurin talossa ne on ihan paskat.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vttua sä oikein sekoilet?
Ostatko perunamuusijauheet lidlistä vai myytkö mansikkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varastan kaupan suklaakalentereista suklaat ja myyn ne partiolaiseksi pukeutuneena joulumyyjäisissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varastan kaupan suklaakalentereista suklaat ja myyn ne partiolaiseksi pukeutuneena joulumyyjäisissä.
Terve Ossi. Kotona ovat jo huolissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi nyt vaan mutta minun nimeni ei ole Ossi vaan Aadsdfgdfbvfdsfd!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haista transssu visvavitttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haista transssu visvavitttu.
Äläs nyt, suunnitelmani on nerokas eikä siitä voi jäädä kiinni! Lähe messiin, saat puolet masseista!
Jos ei huusholli miellytä, myyn pois ja muutan.
Sitä ihmettelen, miksi yleensä kukaan muuttaa johonkin röttelöön, jos ei viitsi ja osaa remontoida?
Jonkinlaisessa psykoosissa? Kun halvalla sai?
En asu Pepin talossa, mutta pesen kyllä lattioita kuin Peppi. Sen sijaan piparkakkutaikinaa en kauli samoin
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se aina on että ne viat on naapurin talossa mutta ei omassa. Vaikkapa siinä että tuli valittua muodinmukaiset ylöspäin avautuvat keittiön yläkaapin ovet.. Eikä niissä itse tehdyissä piilosokkeleissakaan koskaan mitään vikaa ole mutta naapurin talossa ne on ihan paskat.
Sekin vielä, että meillä on lapset mutta naapurissa kakaroita.
Aivan mahtavaa tietenkin! Asun 1890 rakennetussa talossa, missä kaikki on vähän vinossa mikä minnekkin päin, mutta niin vaan ohi kulkevat turistit huokailee ja ihastelee portin yli. En muuta ikinä pois🥰
Epätäydellisyyteen tottuu, virheistä oppii, ja oma kun on, voi aina lohduttautua sillä, että sitä voi myöhemmin parannella. Jos vaikka taidot olisi välillä karttuneet.
Tärkeissä asioissa ostetaan ulkopuolista apua. Niinpä meidän salaojat ja vesikaton on uusineet ammattilaiset, mutta lattian tasoitusta ja vinyylilankun asennusta harjoittelin makkarissa. Pitäisi olla pidempi liippa, vetää paksumpi kerros (paitsi sitten ovet tökkää) ja kunnon vehkeet, jos aikoo hioa epätasaisuudet pois. Lattia lonksuu parista kohtaa, mutta pysyy paikoillaan ja täyttää tehtävänsä. Sekä on rutkasti edellistä hienompi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekin vielä, että meillä on lapset mutta naapurissa kakaroita.
Meilläpäin niitä sanotaan musikoiksi.
Vierailija kirjoitti:
Peppin talohan on hauska. Asuisin mielelläni semmoisessa.
Kyllä Markkun ja Sirkkan talo on hauskempi.
Vai tuliko tehtyä itse ja säästettyä?