Miten olette ratkaisseet asian että asutte Peppi Pitkätossun talossa ehkä loppuikänne?
Jossa kaikki on vinksin vonksin, tai ainakin heikun keikun? Teittekö itse ja saitte sellaisen kuin tuli?
Kommentit (34)
jos on asunto vähän repsakka niin sehän passaa hyvin kun itsekin olen.
on fengshuit kohdallaan!
Pepistä ollaan tänä päivänä jo hiljaa kun sisältää materiaalia mikä sitten sovi tähän aikaan?
Ei ole vinksinvonksin, eikä heikunkeikun. Jos on, niin pyrin siivoamaan.
Tää muuten on viime aikoina osunut ja uponnut... :D Just kattelin ite tehtyjä silikonisaumoja ja muuta pikkuremppaa... Mutta silmä tottuu. Ei ne enää niin pahalta näytä.
Roskakatoskin tuli tehtyä ihan ite. Ja tuli tekijänsä näköinen. Eli Vähän sottainen ja kiero... Tosin se on tossa muutoksen alla. Maalia ja vatupassia / tolppajalkoja vailla.
Ja lista olis kyllä loputon.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vttua sä oikein sekoilet?
Sen kun nyt tietäis
Ei ne ammattilaisetkaan aina täydellistä jälkeä tee ja välillä ärsyttää, että pitäisi vielä maksaa huonosta työstä/jäljestä.
Itse jos tekee, niin omaa jälkeä on helpompi sietää, vaikka siinä olisikin vähän "vikaa".
Vierailija kirjoitti:
Ei ne ammattilaisetkaan aina täydellistä jälkeä tee ja välillä ärsyttää, että pitäisi vielä maksaa huonosta työstä/jäljestä.
Itse jos tekee, niin omaa jälkeä on helpompi sietää, vaikka siinä olisikin vähän "vikaa".
Niin. Se ei oikeestaan harmita paljon jos ei oo ihan täydellistä jälkeä. Jos ite tekee...
Mutta se harmittaa, jos joskus tulee isompi soppa kun yritti tehä ite ja säästää. Onneksi ei oo vielä tullut. Riskienhallinta toiminut vielä amatöörillä. :D
Asiat tuntuvat hakeutuvan kohti kaaosta luonnostaan. Riippuu toki itsestä kuinka mutkikasta kaaosta haluaa ympärilleen.
Omani pysyy ihan ok hallinnassa. Mutta onhan se totta että ei se talo asumalla parane. Aina on jotain vähän fiksattavaa. Mutta pysyy mieli virkeenä ja se palkitsee kun näkee kätensä jäljen. Vaikka se välillä onkin vähän tahmainen ja vinossa.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei huusholli miellytä, myyn pois ja muutan.
Sitä ihmettelen, miksi yleensä kukaan muuttaa johonkin röttelöön, jos ei viitsi ja osaa remontoida?
Jonkinlaisessa psykoosissa? Kun halvalla sai?
Mutta saako potentiaalinen ostaja pankista lainaa? 🤔 Jääkö käteesi pelkkä Musta Pekka?
Siihen asti meni hyvin, kunnes sen faijan persekarvoja löyty tulitikkuaskillinen piirongin laatikosta.
En ole koskaan ymmärtänyt, että mitä ihmeellistä Pepin talossa oikein on. Eikö se ole ihan tavallinen talo. Peppi sen sijaan teki talossa juttuja, kuten harjaluisteli, leipo lattialla ja nukkui kengät tyynyllä.
Eli... mitä.
Omasta mielestäni se ei ollut kivaa. Mieskin lupaili, että tilanne ei jatku loputtomiin, mutta ei tehnyt asialle mitään. Minä tein sen, minkä pystyin. Mahdottomia en kuitenkaan pystynyt. Lopulta tein sen, minkä pystyin eli jätin miehen ja lähdin.
Peppi Pitkätossu eli ainutkertaisen elämän. Jos olisin saanut samanlaisen, olisin jaksanut hyvin. Nyt en jaksanut. Räjäytin taloni.
Äläs ny Sepppo!