Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaisiko joku laskea mulle äitiysloman alun noin suurinpiirtein?

Vierailija
22.09.2008 |

Olen vasta ihan alkumetreillä, mutta muutamien työasioiden takia tämä vaivaa mieltä jo nyt, vaikka en tiedä onko masussa edes ketään.

Mutta näillä näkymin la 24.5.09

Ja jos jäisin sen 30 päivää aiemmin, onko nämä vain arkipäiviä? ja sitä ennen kesäloma 2 viikkoa ja talviloma, niin milloin sitten jäisin lomille?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka laskee päivärahakaudet ym. Itse voit niihin lisätä lomasi.

Vierailija
4/5 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä selvisi!

Vierailija
5/5 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi laskuri oli näppärä.

Mutta vinkki: Ota 30 päivää ennen laskettua alkavaksi äippäloma. Jos et jaksa sinne saakka, saat neuvolasta sairaslomaa. Itse sain kuukauden jatkuvasta pahoinvoinnista.

Mutta kesälomat, talvilomat kannattaa pitää jos mahdollista VASTA hoitovapaitten jälkeen jos sulla vakkaripaikka. Kivempi se on olla lapsen kanssa lomalla vielä kun pitäis palata töihin, kuin että olisit nyt lomalla ennen syntymää.

Työpaikkasi saa kuitenkin kelalta korvattuna sairaslomasi. Ja saman rahan se työnantaja maksaa nyt tai sitten parin vuoden päästä..

Eli itse voitat eniten jos olet töissä mahdollisimman pitkään, otat saikkua tarvittaessa ja pidät lomasi jälkikäteen.

Noissa päivissä ei lasketa sunnuntai päiviä ja pyhäpäiviä. Eli esim. Itsenäisyyspäivää ei huomioida.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi