Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan lehtien hyödyttömiä painonhallintavinkkejä!,

Vierailija
20.08.2025 |

Painon pudotuksen pahin este on liian vähäinen uni, no minäpä nukun 8-9h joka yö ilman mitään laihduttava vaikutusta.

Älä juo kaloreita. No enpä ole koskaan juonut. Juon vain vettä ja mustaa kahvia. Joskus jonkun sokerittoman limun. Ei ole ollut hyötyä tästäkään.

Syö 500-800g kasviksia päivässä. Kyllä, minä syön ja olen aina syönytkin.

syö säännöllisesti riittävän kokoisia aterioita. Syönhän minä 3-4 ateriaa, joissa on paljon kasviksia ja riittävästi proteiinia.

Harrasta liikuntaa. Laitetaanpa rasti tähänkin ruutuun, käyn kuntosalilla ja lenkkeilen.

Kuuntele kehoasi, se tietää kyllä mitä tarvitsee. En kuuntele, mun keho haluais vaan maata sohvalla ja vetää ylettömästi herkkuja.

Aina nämä tismalleen samat juttu jokalehdessä, mutta entäs jos jo noudattaa suurinta osaa ja mitään ei tapahdu?!?! Näin 45- vuotiaana naisena paino vaan hiipii ylöspäin koko ajan, vaikka noilla terveellisillä valinnoilla kehon pitäisi olla tasapainossa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne harvinaisen typeriä. Ei siihen mitään muuta ohjetta tarvita kuin syö terveellisesti ja harrasta riittävästi liikuntaa. Varmasti kaikki tämän tietää. Siltä tiedolta ei mitenkään ole pystynyt vältttymään. Eikä ole vaikeaa, normaalin ihmisen elämää.

Vierailija
2/7 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

VIHAAN MODEJA.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ne on hauskoja. Mä taas laihdutin 38 kg keski-ikäisenä naisena täysin vastoin niiden ohjeita. Unet oli vaihdevuosien takia vähissä, ei estänyt laihtumista ollenkaan. Join kaljaa ja söin herkkuja. Mutta vedin painoa alas 5 kg rysäyksissä VLCD-kuurien avulla. Sitten parin viikon tauko, ja taas Nutrilettillä 5 kg alas.

Vierailija
4/7 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaten nämä: syö paljon ja usein, liikunnalla ei niin väliä. Aina kun painoni on ollut laskusuunnassa tai pysynyt pitkään normaalipainossa, niin olen syönyt todella vähän ja liikkunut todella paljon. 

Vierailija
5/7 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa toimiva konsti on syö vähemmän. Mikään muu ei toimi.

Vierailija
6/7 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalorivaje laihduttaa, ei mikään muu.

Vierailija
7/7 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi iso juttu on ihan virallistenkin ravitsemusterapeuttien antamat ohjeet.

Ruotsin kielen taitoiset voivat huvikseen lukea millaista ruokavaliota Ruotsissa viranomaisten toimesta suositellaan 2-tyypin diabetes potilaille, ja verrata näitä suomalaisiin suosituksiin.

Iso osa kansasta ei yksinkertaisesti tiedä mitkä ruoka-aineet ovat terveellisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän