Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro tässä avioliitostasi totuus, jota et ole kertonut ehkä kenellekään

Vierailija
20.08.2025 |

Hääyönä mies oli hirveässä kännissä. Avioliitto loppui, kun hän jäi kiinni rattijuoppudesta.  Väliin mahtui jouluja ja äitienpäiviä ja syntymäpäiviä  ilman lahjaa mieheltä. Mies petti lupauksia, töni, tylytti, mökötti. 

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kenelläkään ole mitään kerrottavaa? 

Vierailija
2/29 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt miehestäni vuosien kuluessa kylmän ja etäisen. Vuorovaikutustaitoni ovat surkeat. Ei se tieten täysin omaa syytä ole mutta välillä mietin, että ois voinut toimia paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni petti minua kahden eri naisen kanssa. Jatkettiin elämää, mutta en rakastanut häntä enää moisten tekojen jälkeen.

No otin rakastajan, jota olen tapaillut 20vuotta. Kostoksi.

Vierailija
4/29 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni löi minua kerran kun olin raskaana.

Vierailija
5/29 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies keräsi muhkean potin, kun ei osallistunut niin minkään maksamiseen, ja teki toisen vaimonsa kanssa hulppean häämatkan.

Vierailija
6/29 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet ovat hääyönä kännissä, kun häitä on juhlittu.

Vierailija
7/29 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet miehet ovat hääyönä kännissä, kun häitä on juhlittu.

Miksi? Eihän kännipano ole mitään.

Vierailija
8/29 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut kausia, jolloin olemme kuin kämppikset, joilla on yhteiset lapset ja yhteiset rahat. Näiden kausien jälkeen rakkaus ja intohimo ovat kerta toisensa jälkeen palautunut.

Vierailija
9/29 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sairastuin synnytyksen jälkeiseen masennukseen, mies haukkui minua hulluksi.

Vierailija
10/29 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka nautin elämästä nykyisellään ja rakastan miesystävääni, vaihtaisin kaiken takaisin ex-avioliittooni.

Olimme molemmat syyllisiä eroon, eikä toisen erityispiirteille voinut mitään.

Vierailija
11/29 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika varma siitä, että miehen kaveri on rakastunut minuun.

Vierailija
12/29 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan meistä ei ole sitä, miltä ulospäin annamme ymmärtää. Liittomme on YYA-sopimus.

Vierailija
13/29 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen valitsee itse ristinsä. Ei kannata tehdä lapsia kärsimään, ennen kuin tuntee sen puolisonsa pitemmän aikaa.

Vierailija
14/29 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tönäisi minua niin, että kaatumisen seurauksena minulle tuli selkärankaan pullistuma. En ole kertonut kenellekkään.

Vierailija
15/29 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen valitsee itse ristinsä. Ei kannata tehdä lapsia kärsimään, ennen kuin tuntee sen puolisonsa pitemmän aikaa.

Mikä on tarpeeksi pitkä aika? Olen ollut mieheni kanssa 14-vuotta ja tuntuu välillä, etten tunne häntä..

Vierailija
16/29 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun sairastuin synnytyksen jälkeiseen masennukseen, mies haukkui minua hulluksi.

Onko hänellä XL?

Mikä sua vaivaa?

Ootko XXS?

Vierailija
17/29 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen syvästi rakastunut mieheeni. Ollut jo 20 vuotta. Tunnen itseni edelleen 26-vuotiaaksi hänen kanssaan, ja äskenkin tiirailin häpeämättömästi hänen takamustaan hänen tullessaan suihkusta. Koronassa ollaan molemmat niin katseeseen jää, mutta taputan ohimennessä. Herraisä että olen onnekas.

Vierailija
18/29 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies tönäisi minua niin, että kaatumisen seurauksena minulle tuli selkärankaan pullistuma. En ole kertonut kenellekkään.

No onko edes sinun miehelläsi XL-"pullistuma"?

Onko taas kaupasta XL-kondomi hylly tyhjä ja oot huolissas, että jotkut niitäkin ostaa?

Vierailija
19/29 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Mieheni löi minua kerran kun olin raskaana.

Miksi?

Vierailija
20/29 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mainosta avioliittoamme somessa mitenkään. Ei selfieitä lomilta eikä muutoinkaan mitään parisuhteeseen liittyvää. Mutta voin kertoa, että avioliittomme on onnellinen. Keskinäinen hyvä huumori, paljon yhteisiä reissuja ympäri maailmaa, huolenpitoa ja muistamista ihan pienissä jutuissa vaikka kaupasta kumpikin tuo välillä toiselle jonkun pienen herkun tai kukan tms arkea ilahduttavan asian.