Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro tässä avioliitostasi totuus, jota et ole kertonut ehkä kenellekään

Vierailija
20.08.2025 |

Hääyönä mies oli hirveässä kännissä. Avioliitto loppui, kun hän jäi kiinni rattijuoppudesta.  Väliin mahtui jouluja ja äitienpäiviä ja syntymäpäiviä  ilman lahjaa mieheltä. Mies petti lupauksia, töni, tylytti, mökötti. 

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen valitsee itse ristinsä. Ei kannata tehdä lapsia kärsimään, ennen kuin tuntee sen puolisonsa pitemmän aikaa.

Mikä on tarpeeksi pitkä aika? Olen ollut mieheni kanssa 14-vuotta ja tuntuu välillä, etten tunne häntä..

Me on oltu yhdessä jo 40v ja lähes joka päivä huomaan, ettei puoliso tunne minua lainkaan.

Vierailija
22/29 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kertonut kenellekään, että kumppani on jäänyt kiinni rattijuoppoudesta   parikin kertaa.

Hävettää niin paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kertonut kenellekään, että kumppani on jäänyt kiinni rattijuoppoudesta   parikin kertaa.

Hävettää niin paljon.

No onko hänellä XL?

Vierailija
24/29 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi mitäön muuta kuin yksityiskohdat ensimmäisestä vuodesta, kun naitiin kuin kanit tuntitolkulla. 

Vierailija
25/29 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen valitsee itse ristinsä. Ei kannata tehdä lapsia kärsimään, ennen kuin tuntee sen puolisonsa pitemmän aikaa.

Me teimme esikoisen 10 vuotta hääpäivän jälkeen. Erosimme silti, tosin silloin, kun lapsi oli 10 v.

Vierailija
26/29 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei edes mieheni tiedä, että minulla on pippeli...

Vierailija
27/29 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kertonut kellekään, että olen naimisissa. Tämä on yhteinen päätöksemme, tykätään olla salaa naimisissa. Ei edes virallisesti asuta samassa osoitteessa, käydään vain toistemme luona yökylässä. Ollaan kyllä suunniteltu saman katon alle muuttamista, mutta toisaalta tykätään tästä ettei kukaan tiedä siviilisäätyämme. Jotenkin tästä on tullut vuosien mittaan hauska peli. On myös hauskaa miten tuttavat paljastavat koko ajan ennakkoluulojaan meitä koskien pohtimalla ettei meissä ole sitä jotain, jolla pysytisi olemaan avioliitossa (meille molemmille on sanottu näin eri tilanteissa ja kaikilla näillä sanojilla tuntuu aina olevan jotain ongelmaa omissa parisuhteissaan). Se huvittaa molempia meitä. Suhteemme on todella hyvä ja seksin sekä rakkauden täyteinen, sovitaan tosi hyvin yhteen. 

Vanhempani tietävät toki  - ja hänen vanhempasa, että seurustelemme. 

Vierailija
28/29 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet miehet ovat hääyönä kännissä, kun häitä on juhlittu.

Me vielä seurusteltiin, kun osallistuttiin miehen kaverin häihin. Siellä jotkut miehen kavereista sanoi, että sulhanen pitää aina juottaa niin kovaan humalaan kuin mahdollista. Se oli mielessä, kun vuosia myöten mentiin naimisiin, joten en halunnut yhtään vierasta.

Vierailija
29/29 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet miehet ovat hääyönä kännissä, kun häitä on juhlittu.

Me vielä seurusteltiin, kun osallistuttiin miehen kaverin häihin. Siellä jotkut miehen kavereista sanoi, että sulhanen pitää aina juottaa niin kovaan humalaan kuin mahdollista. Se oli mielessä, kun vuosia myöten mentiin naimisiin, joten en halunnut yhtään vierasta.

Oliko miehesi kännissä hääyönä ja rassatiinko teillä mirriä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi