Haluaisin sormuksen
Minulla kun ei ole yhtään sormusta. Olisiko tyhmää ostaa itse itselle sormus? T.valis
Kommentit (34)
Et sitten tätäkään osaa itse päättää🤦
Tuohan se iloa, kun joka päivä voit ihailla sitä sormessa.
Vierailija kirjoitti:
No milläs rahalla sä sen ostaisit?
Vai onko taas tullut veronpalautuksia...
Eihän sen nyt mikään kallis tarvitsisi olla. Mulla kun ei ole edes kihla tai vihkisormusta.ap
Anna mennä vaan, jos jotain rahulia on pussinpohjalla.
Ei ne kaikki kalliita ole. Osta toki.
No ostat tai et, mitä se kenellekään kuuluu.
Osta vain. Kato kumminkin, ettet vasempaan nimettömään törkkää. Yllättävän monella naisella on tapana käyttää sormusta, minkälaista vain, siinä sormessa, vaikka ei olisi edes parisuhteessa.
Jossain välissä Valis vinkui, kun hänellä ei ole varaa edes uusiin kesävaatteisiin eikä edes kesäkukkiin.
Nyt sitten ajellaan taksilla ja ostellaan sitä sun tätä.
On ilm. saanut palkankorotuksen...
Vierailija kirjoitti:
Osta vain. Kato kumminkin, ettet vasempaan nimettömään törkkää. Yllättävän monella naisella on tapana käyttää sormusta, minkälaista vain, siinä sormessa, vaikka ei olisi edes parisuhteessa.
Kyllä mä ihan naimisissa olen vaikka ei ole sormuksia.ap
Miksi olet aikanaan suostunut siihen, ettei mies ostanut mitään sormusta?!
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet aikanaan suostunut siihen, ettei mies ostanut mitään sormusta?!
Kyllä hän osti. Murtovarkaat vain vei ne vuosia sitten eikä hän enää ostanut uusia.ap
Niin juu, tämä olikin tämä tarina🙄😄🙄
Pääsiäisinä on pruukannu olla yllätysmunia. Oioioi niitä...
🐤🐥🐦🐧🦅🦆🦢
Olen miettinyt mitä haet kuittauksellasi T:valis, mihinkä kontekstiin se kuuluu sinulla?"Valis" Viittaako se esim. Philip K. Dickin kirjaan "Valis", tai se voi olla lyhenne sanoista "Vast Active Living Intelligence System" kirjassa, vai onko se viittaus "valid" on latinalaisperäinen sana, joka tarkoittaa "kelpaavaa", "päte", tai "voimassaolevaa"
Sormuksen voit ostaa itsekin, ei sitä kukaan estä.
Valis on lyhenne nimimerkistä Ammattivalittaja.
Tuo nimimerkki taas tulee siitä, että suurin osa (*lähes kaikki) hänen aloituksensa ovat yhtä valittamisen katkeamatonta virtaa...Mutta hauskasti kommentoitu, numero 18!
No milläs rahalla sä sen ostaisit?
Vai onko taas tullut veronpalautuksia...