Haluaisin sormuksen
Minulla kun ei ole yhtään sormusta. Olisiko tyhmää ostaa itse itselle sormus? T.valis
Kommentit (34)
Miksi sormuksen ostaminen olisi tyhmää? Hopeaa, kultaa, valkokultaa, mikä kivi jne. Osta pois!
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet aikanaan suostunut siihen, ettei mies ostanut mitään sormusta?!
Kävi sääliksi.
Vanhahtava vähän surkeessa tilanteessa. Elämässä sattui ja tapahtui. 55 ja työtön, häätö. Miesten asuntolaan frakki päällä. Pahis.
Pppppieni.
- pelastava, rohkea enkeli
Vierailija kirjoitti:
No milläs rahalla sä sen ostaisit?
Vai onko taas tullut veronpalautuksia...
ikää kui n omilla rahoilla on se o rikolline 🤣
Olen minä ostanut sormuksen itselleni.
Minä olen ostanut useitakin sormuksia itselleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet aikanaan suostunut siihen, ettei mies ostanut mitään sormusta?!
Kyllä hän osti. Murtovarkaat vain vei ne vuosia sitten eikä hän enää ostanut uusia.ap
Voit ostaa varastetun tilalle ja käyttää vasemmassa nimettömässäkin. Eronnutkin saa käyttää sormuksiaan eron jälkeen, mulla 3 omaa ja 2 exien, en kylläkään käytä niitä.
Justiin oltiin torilla ja koruja on myynnissä . Myös taiteiden yössä myydään. Ja kirppiksillä. Äkkiä ostamaan. Turha kuvitella että nykyään olisi mitään aitoa vaan ne on kierrätettyä tai varastettua ja synteettisiä tekokiviä sekä metalliseosta . Turhaa kuvitella mitään. Torilla oli eniten kopeakoruja ja Kalevalaa.
Minkä takia nainen, joka inhoaa miestään yhtä paljon kuin mies naistaan ostaisi vähillä varoillaan itselleen sormuksen?
Pääsiäinen. Yllätystä. Munia. Jee.
Munia.
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia nainen, joka inhoaa miestään yhtä paljon kuin mies naistaan ostaisi vähillä varoillaan itselleen sormuksen?
Saa kai sitä muuten vain ostaa sormuksen. Omaksi iloksi.ap
Meillä on AINA ostettu lomamatkoilta muistoksi sormuksia ja kelloja kuin pikkuesineitä ja sikareja . Rannekoruja ja t paitoja. Likööriä ja muuta. Parasta olla varastamatta toisten matkamuistoja ! Jopa muilta tulleet postikortit on säilössä. Ja posliini esineet. Kui kehtaatte varastaa kenenkään asunnosta mitään ?
Miksi ihmeessä tarvitset tähänkin jonkun muun hyväksynnän?
Kukapa ei, kukapa ei...