Pidätkö puhelinta aina auki, vaikka olisit kipeä ja oman rauhan tarpeessa?
Joudutko pinnistelemään turhaan vai onko puhuminen ja saatavillaolo sinulle SE JUTTU?
Kommentit (24)
Mulla on lapsia, joten puhelin on päällä 24/7/365.
En vastaa puhelimeen koskaan. Joskus viestejä lukaisen ja niihin jotain näpyttelen. Eivät laita enää sen jälkeen mitään.
Pidän aina ja myös päivällä yövuoron jälkeen. Harvoin kukaan soittaa, mutta lasten takia aina saatavilla. Kaikki lapsetkin on tosin täysikäisiä.
Auki, mutta äänettömällä enkä vilkuile puhelinta koko aika. Tämä silloinkin kun en ole kipeänä.
Puhelin on ollut aina ongelmapesäke. Joutuu muodon vuoksi pitämään lärpäkettä, kaikki siinä myös maksaa. Ehkä tietokoneessa myös ongelmansa. Hyvä tietysti jos haluaa videon tai jos olisi sivistynyttä väkeä. Kuka tahansa voi olla netissä. Joidenkin työvälineitä.
Työn ja lapsien vuoksi aina päällä. M50
Vaikka lapset ovat aikuisia niin puhelin on aina päällä. Varsinkin kun toinen heistä on toisella puolella maapalloa.
Tietenkin puhelin on aina auki. Jos en häirintää halua, laitan sen "älä häiritse" -tilaan.
Suosittelen kaikille kahta luuria ja liittymää; toinen sille porukalle, jonka kanssa haluaa olla mihin aikaan vain yhteyksissä ja toinen sille häirikköporukalle, jolta haluaa olla rauhassa vapaa-aikoina jne. Ja sitten ko. häiriköitten luuri kiinni aina, kun olet vapaalla.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on lapsia, joten puhelin on päällä 24/7/365.
Tämä. Jos tarvitsee hädässä apua, niin tietysti saatavilla. Olin kipeä tai levon tarpeessa tai en. Läheisistä välittäminen on mielestäni tärkeää.
Auki on aina, mutta suurimman osan aikaa äänettömällä.
Aina auki mutta äänettömällä on ollut varmaan ainakin 10 vuotta. Puhun puhelimessa vain äärimmäisen pakon edessä.
Riippuu onko huollettavia jossain kodin ulkopuolella. Lapsia ei ole, mutta esim. lemmikkejä. Jos on hevonen vieraalla tallilla, puhelin nukkuu korvan vieressä tyynyllä.
Puhelin on aina älä häiritse tilassa, vain lapsi ja mies pääsee aina läpi. Ja arkena lapsen koulun ja ip-kerhon numerot.
Auki, mutta tuskin vastaan. Puhelin on siitä hauska vempain, että toistaiseksi soittaja ei näe, olenko puhelimen vieressä vai en.
Mä pidän puhelinta aika auki ja aina äänettömällä. Katson kellosta kuka soittaa tai laittaa viestiä. Jos on joku lapsista, vastaan heti. Muille vastaan kun jaksan ja vain niille, joille jaksan. Jos mun pitäisi olla kaikille saatavilla aina, sairastuisin tosi nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Puhelin on aina älä häiritse tilassa, vain lapsi ja mies pääsee aina läpi. Ja arkena lapsen koulun ja ip-kerhon numerot.
Juurikin näin! Ja työaikaan työpuhelut, joille on oma numero, jotka tulevat samaan laitteeseen.
Aina auki. Eipä juuri kukaan soita enää vaan laittaa viestiä.
Vierailija kirjoitti:
Mä pidän puhelinta aika auki ja aina äänettömällä. Katson kellosta kuka soittaa tai laittaa viestiä. Jos on joku lapsista, vastaan heti. Muille vastaan kun jaksan ja vain niille, joille jaksan. Jos mun pitäisi olla kaikille saatavilla aina, sairastuisin tosi nopeasti.
Siis ketkä kaikki sinuun ottaa yhteyttä? Sulla on laaja tuttavapiiri ja he yhtenään soittavat?
Voi kuule, tietenkin laitan puhelimen kiinni jos en halua että kukaan soittaa. Saatan myös olla vastaamatta jos teen jotain muuta asiaa, soitan perään jos on joku tuttu. Tuntemattomiin numeroihin vastaan harvemmin.