Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitajanainen: koetko että sellainen hyvätuloinen ja menestynyt mies onkin niin eri maailmasta että menee yli ymmärryksen?

Vierailija
20.08.2025 |

Usein ihmiset pariutuvat samoista "piireistä" löytyvän ihmisen kanssa. Harvoin täysin tuntemattoman kanssa edes synkkaisu niin paljoa että ehtisi muodostumaan mitään kummempaa.

Sairaalamaailmassa ihmiset pariutuvat keskenään. Paloasemilla ensihoitajat ja palomiehet pariutuvat keskenään.

Ilmailussa liikennelentäjät ja lentoemännät pariutuvat. 

Yrittäjät verkostoituvat ja tapaavat toisia yrittäjiä tai ovat politiikassa mukana. 

Miten edes esim. hoitajanainen ja menestynyt, varakas (yli 200k e vuodessa) yrittäjä voisivat edes teoriassa kohdata nykypäivänä? Kaksi ihmistä täysin eri maailmasta. Samoin se hoitajan ja liikennelentäjän kohtaaminen on aika epätodennäköistä. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohdipa sitä ihan keskenäsi. 

Vierailija
2/5 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdas on mielesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa no itse asiassa tunnen yhden sairaanhoitaja-lentäjä parin. Tykkäävät matkustella yhdessä, ovat myös vapaaehtoisesti lapsettomia.

Itse tulen varakkaasta perheestä vaikka olen myös sh ja enemmän tunnen yhteyttä ehkä siksi pärjäävien miesten kanssa? Aina kaikki kumppanit olleet akateemisia, tuntuu kotoisalta.

Vierailija
4/5 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin taas kesän Norjassa. Evenesin edustalla oli parkissa jonkun miljardöörin pikkupaatti, Kambodjan lipun alla. Itävaltalainen rantanaapuri oli googlannut sen käyttökuluiksi 10 miljoonaa euroa vuodessa. Siinä puskapissalla käydessä tuijottelin sitä kuin jotain avaruusalusta, että tuollaistakin.

Jotkut sairaanhoitajat ja varakkaat yrittäjät ovat ihan samassa maailmassa.

Vierailija
5/5 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet menevät tulotasostaan riippumatta yli ymmärryksen. Olen ollut onnellisesti sinkku jo 18 vuotta ja aion olla loppuelämäni sinkku. Ei kiinnosta miehet eikä miesten rahat kun on omaakin.

n

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan