Onko creepyä pyytää 23-vuotiasta naista treffeille?
Olen itse 35. Nitokainen opiskelee samassa oppilaitoksessa kuin minä
Kommentit (20)
Kai sitä pyytää voi. Nitokainen sitten päättää, miten suhtautuu, ja sinä et jää jäkyttämään, mikäli suhtautuu nuivasti.
Mun vanhemmilla oli 15 vuotta ikäeroa, joten ei.
Vierailija kirjoitti:
Olet 10 vuotta liian vanha
Niin kai sitten...
M35
Valehteletko nyt ikäsi alaspäin? Vaikea uskoa, että 35-vuotias normaali ihminen selittäisi "neitokaisista" puhuessaan 23-vuotiaista naisista. Kuulostat 57v Patelta.
Ite oon 40 vuotias ja rakkaussuhteessa 23 vuotiaaseen.
Haluan tarkentaa että oon liikunnallinen ja hyväkuntoinen, en omista sellaista kliseistä setämies- ulkonäköä.
M35
Kysy kahville/lounalle sen oppilaitoksen kahvilaan ensin, niin näet miten hän reagoi ehdotukseesi.
Pääsette juttelemaan molemmille tutussa julkisessa paikassa, josta molemmat pääsevät kasvojaan menettämättä perääntymään jos ei juttu luistakkaan oikealla tavalla.
No ei tietenkään. Olettehan te molemmat olleet täysi-ikäisiä jo pitkään. On niitä hullumpiakin ikäeroja nähty.
Vierailija kirjoitti:
Valehteletko nyt ikäsi alaspäin? Vaikea uskoa, että 35-vuotias normaali ihminen selittäisi "neitokaisista" puhuessaan 23-vuotiaista naisista. Kuulostat 57v Patelta.
Samaa mietin. Olen itse 33v ja tuo kuulostaa setäni ikäisen ihmisen horisemiselta. Onko tällä joku p*rvo ikäerofantasia mutta ei kehtaa sanoa oikeaa ikäänsä, kun tietää että se herättäisi pahennusta?
Oon 22 ja oon ollut jo vuoden mun naisen kanssa joka on 57.
Jos 35.v käyttää sanaa *creepy niin ei ole kyllä ihan terve menoa vaan.
Ihastuin tässä naisessa hänen lähes jatkuvaan piereskelyyn. Pylly rutisee ihanasti kovaan ääneen ja pitkäkestoisesti. Oikein pahan hajuista kaasua purkautuu pyllystä ulos. Nautin että saan haistella hänen päästöjään. Kiihottaa kun päästöt oikein polttelevat nenääni. Hän hyväksyy ja ymmärtää fetissini. Siksi häneen ihastuinkin. Hän pieree suoraan estottomasti naamani ja myös suuhuni. Olen niin onnellinen että vihdoinkin löysin naisen, jonka kanssa voin toteuttaa fetissiäni.
Ap
Ai tää olikin taas tämä kuusikymppinen eritefriikki. Ei taida mennä kovin hyvin sen kauniin, kiihkeän aasialaisvaimon kanssa, kun joutuu jatkuvasti ikävissään palstalla trollaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Olet 10 vuotta liian vanha
Annetaan naisen päättää onko
Vierailija kirjoitti:
Ihastuin tässä naisessa hänen lähes jatkuvaan piereskelyyn. Pylly rutisee ihanasti kovaan ääneen ja pitkäkestoisesti. Oikein pahan hajuista kaasua purkautuu pyllystä ulos. Nautin että saan haistella hänen päästöjään. Kiihottaa kun päästöt oikein polttelevat nenääni. Hän hyväksyy ja ymmärtää fetissini. Siksi häneen ihastuinkin. Hän pieree suoraan estottomasti naamani ja myös suuhuni. Olen niin onnellinen että vihdoinkin löysin naisen, jonka kanssa voin toteuttaa fetissiäni.
Ap
Ei ole mun oma kommentti.
M35
Olen todella kiinnostunut sinusta, aloittaja. Vaikutat älyköltä.
63-vuotias neitokainen
Neitokainen*