Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihminen , joka on kiinnostunut vain itsestään

Vierailija
20.08.2025 |

Töihin tuli uusi kaveri hommiin, ja ei voi sanoa kyllä mitään muuta, kuin että onpahan raskas kaveri.

Saattaa pahimmillaan luennoida koko ruokatunnin jotain kymmenien vuosien takaisia juttuja omasta / perheensä elämästä, aivan h....tin yksityiskohtaisesti. Jos joku muu kertoo omia kuulumisiaan tai jotakin, tää tyyppi tekee kaikin tavoin selväksi sen, ettei sitä kiinnosta sit yhtään kuunnella, koko ajan kun toinen puhuu, on sillain "aha just mm aha mm mm" niin että tulee tunne, ettei muilla olisi yhtään tilaa puhua yhtään mitään. 

Jos jutellaan muu porukka ihan kevyttä keskustelua, ja kommentoidaan toistemme juttuja ja kysellään toisilta asioita, jos tää ihminen sattuu olemaan paikalla, niin heti kun vähäksikin aikaa tulee hiljaista niin tää alkaa vetään taas jotain kymmenien minuuttien mittaista yksinpuhelua.

Jos heitetään jotakin vitsiä joille koko porukka nauraa aivan katketakseen, tämä tyyppi istuu hiljaa ja tyyliin pyörittelee silmiänsä, korkeintaan tuhahtaa jotain. Sit kun itse kertoo jonkun "vitsin" jota me muut ei edes mielletä huumoriksi, koska liittyy yleensä johonkin hänen perhetuttunsa tai perheensä "hauskaan" sattumukseen, tää nauraa aivan vääränä omalle jutulleen.

Siis minkälainen ihminen oikeen on tuollainen? Onko tää nainen jotenkin vaan sairaan itsekäs vai mikä tossa mättää ? 

Oli pakko päästä vuodattamaan johonkin, on niin raskas tyyppi.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli hän ei ole haluamasilainen ja nyt haluat ymmärrystä av palstalla?

Vierailija
2/15 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli hän ei ole haluamasilainen ja nyt haluat ymmärrystä av palstalla?

No onhan toi nyt aika ärsyttävää, kyllä mullakin rasahtelisi ! 

Jotkut ihmiset on vaan täynnä itseään, viis muista ihmisistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. No, entäs sitten. Yritä sinä ympätä mukaan muita keskustelunaiheita. Viritä itse keskusteluita, vai kääntyvätkö puheet siltikin aina hänen asioihin!

Aika paljon rasittavampi on tyyppi, jolla on sairas mielenkiinto toisen ihmisen, sellaisen jopa jolla ei ole mitään oikeaa yhteyttä ko mielenkiinnon harjoittajaan, asioihin. Sen elämä ei ole mitään, ellei sillä ole pureskeltavana, paneteltavana, herjattavana, joku yks tietty ihminen! Sen koko elämä on sen yhden ihmisen touhujen kyttäämistä. Ja penkomista! Se kaivaa vaikka esihistoriallisilta ajoilta seikkoja esiin, ja vääntää kaikki seikat pahoin päin!

HULLU MIKÄ HULLU!

Vierailija
4/15 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton takia etätyöt on parasta. Työyhteisö on tosi raskasta. Jos olet hiljainen niin ei ole ok, jos puhut liikaa ei ole ok. Jos puhut jotain niin se ei miellytä jotan jos puhut konservatiivisesti ja pc:sti asioista niin olet vain tylsä ja ehkä kiero ihminen joka peittelee jotain. 

Miksi työpaikalla ei vaan voisi tehdä töitä. Näissä on aina se keinotekoinen asetelma että pitäisi kuulua ryhmään ja sitten syntyy näitä juttuja kun ei ketän voi pakottaa olemaan ryhmä.

Vierailija
5/15 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pienestä koette raskaana asioita. Siis puhe on nyt jonkun pienen 10 min tauon tai korkeintaan ruokatunnin verran mittaisesta minuutin jutusta ?

Ja ap tai porukka alkaa sulaa kuin lumihiutaleet tän ihmisen jutuista?

Ei kestä yhtään ja on raskasta. Oletko kokeillut painonnostoa ap

Siinä on sulle raskasta. Siinnä on sulle taagi siinnä on sulle taagi.

Vierailija
6/15 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa rutosti aikaa töissä noilla. Kymmenen minuuttien puheenvuoroja. Ainakin työaikoja voisi heillä nipistää tiukemmiksi ja jos palkat on liian hyvät, niin todellakin voisi verottaa tiukemmin. Ihan oikeasti, koska nyt on selvä turvatyöpaikka ja eliittien mesta kyseessä. Ei voi olla mikään muu.

Missä on noin rutkasti aikaa? Huh huh.

Saksille olisi leikkaamisen tarvetta.

Vierailija
7/15 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla sisimmässään epävarma ihminen. Ehkä häntä ei kuunneltu kotona, kun hän oli lapsi ja kompensoi sitä aikuisiällä? 

Vierailija
8/15 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan tuon tyyliset.

Kertovat suvun, exien ja niitten sukujen asiat...negatiiviset.

Ja samat jutut useasti ja vuosikymmenten takaa.

Täysin tuntemattomien asioita ja ketä kiinnostaa...

Näitä on kaikkialla missä ihmisiä on keskenään tekemisissä.

Vierailija
9/15 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän. Etenki jos aistii ettei tällanen pälpätipäsmäri-tyyppi ole mitenkään pohjimmiltaan paha, niin on se raskasta. Sitä alkaa vältellä koko tyyppiä, ettei inhotuskynnys ylity ja ala ite pahaksi, esim puhumaan pahaa selän takana kun on pakko alkaa purkamaan sutä raskasta tunnetta jollekulle. Vauva-palstalle purkaminen on tietty hyvä, anna palaa vaan, I feel you.

Vierailija
10/15 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsismi on aikamme vitsaus. 

Vierailija
11/15 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen tyyppi voi olla myös lievä autisti. 

Vierailija
12/15 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli kerran palautetta liiallisesta hiljaisuudesta työyhteisössä. Sitten piti just jutella jostain siskon häistä. Ei itteänikään kiinnostanut yhtään ne siskon häät tai muutenkaan. Sain hyvää palautetta että just noin small talk stinks. 

SMALL TALKS STINKS BADAPPA DAPPA DAPPA, SMALL TALKS STINKS BA DAPPA DAPPA DAPPA...

Eli käytännössä voin heittää ihan valheitakin ja asioita jotka on tyhjänpäiväisiä toisten valheiden ja tyhjänpäiväisten asioiden päälle, koska ilmeisesti ruokkiksellakaan ei vaan voi olla hiljaa ja syödä.

Ihmeellistä tämä sosiaalinen elämä. Joku aina muistaa kysyä mun siskon pojan asioista, että mitä Joelillie kuuluu, niin oon et hööh mikäs se olikaan. Niin ainiin mun sskon poika jonka kummitäti olen.

Eihän mulla ole siskoakaan tai mitään. Tai on niille, koska ne maksaa mulle palkan.

Vierailija
13/15 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi aloittajalle tuli kiva päivä kun pääsi taas haukkumaan työkaverinsa. Ehkä olemme samassa firmassa ;)

Vierailija
14/15 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli kerran palautetta liiallisesta hiljaisuudesta työyhteisössä. Sitten piti just jutella jostain siskon häistä. Ei itteänikään kiinnostanut yhtään ne siskon häät tai muutenkaan. Sain hyvää palautetta että just noin small talk stinks. 

SMALL TALKS STINKS BADAPPA DAPPA DAPPA, SMALL TALKS STINKS BA DAPPA DAPPA DAPPA...

Eli käytännössä voin heittää ihan valheitakin ja asioita jotka on tyhjänpäiväisiä toisten valheiden ja tyhjänpäiväisten asioiden päälle, koska ilmeisesti ruokkiksellakaan ei vaan voi olla hiljaa ja syödä.

Ihmeellistä tämä sosiaalinen elämä. Joku aina muistaa kysyä mun siskon pojan asioista, että mitä Joelillie kuuluu, niin oon et hööh mikäs se olikaan. Niin ainiin mun sskon poika jonka kummitäti olen.

Eihän mulla ole siskoakaan tai mitään. Tai on niille, koska ne maksaa mulle palkan.

oot ap:n kuvailema tapaus. Teet vain työsi raskaassa työyhteisössä ja valehtelet leipäsi eteen, koska puhuttavaa tai kuunneltavaa ei ole.

Vierailija
15/15 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on uudessa työpaikassa eikä vielä oikein tunne siellä ketään. Häntä hermostuttaa. Sellainen voi näyttäytyä tuommoisena käytöksenä.

Tuskin AP itsekään osaat aina täydellinen 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan