Minkä ikäiseksi asti poikalapsi naisten pukkariin uimahallissa?
Kommentit (27)
Meillä on alusta asti ollut poika isän kanssa miesten puolella.
Siihen asti kunnes heppi rupeaa seisomaan alituiseen. Noin 13-14v hyvä ikä. Siihen asti täällä moni vie poikiaan uimahalliin.
Vierailija kirjoitti:
Palstalta olen oppinut että kunhan äiti on mukana niin saa olla minkäikäinen tahansa.
Tämä on hieno juttu, vien tänään dementoituneen kasikymppisen äitini uimaan niin voin samalla itse katsella tisuja ja pimpsoja t: Arto
Eiköhän ihan aikuinen mieskin saa mennä naisten puolelle uimahallissa, jos vain kokee olevansa nainen.
Sairas maailma.
Vierailija kirjoitti:
Sääntöjen mukaan 7v asti.
Minkä sääntöjen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstalta olen oppinut että kunhan äiti on mukana niin saa olla minkäikäinen tahansa.
Tämä on hieno juttu, vien tänään dementoituneen kasikymppisen äitini uimaan niin voin samalla itse katsella tisuja ja pimpsoja t: Arto
Älä laukea lauteille.
T: Siistijä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä sääntöjen?
Uimahallien sääntöjen mukaan. Ainakin pk- seudulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä sääntöjen?
Uimahallien sääntöjen mukaan. Ainakin pk- seudulla.
PK-seudulla monella 7-vuotiaalla on jo viikset, parta ja rintaryijy
Alle 18v on lapsi joten alle sen saa tulla.
Kouluikään saakka. Oli se sitten 6v-8v. Ei ole kiva, jos pukkarissa onkin joku luokkakaveri eri sukupuolta.
Miksei voi olla vaan yhteiset pukuhuonetilat? Päästäisiin alastomuuden tabusta erooon ja nähtäisiin myös toisen sukupuolen erilaisia vartaloita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö niitä netistä näe tarpeeksi, ihan ilmaiseksi?
Aika pieni on 7-vuotiaskin vielä menemään yksin miesten puolelle. Kaikilla ei ole sellaista isää, jonka kanssa sinne voisi mennä.
Vierailija kirjoitti:
Kouluikään saakka. Oli se sitten 6v-8v. Ei ole kiva, jos pukkarissa onkin joku luokkakaveri eri sukupuolta.
Siihen asti kunnes täyttää 7v saa tulla. Niin se ikä määräytyy, eikä sen mukaan minkä ikäinen on kun koulu alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on typerä sääntö, uimataidoton 7v vieraassa uimahaliissa ei todella ole kypsä toimimaan yksin.