Minkä ikäiseksi asti poikalapsi naisten pukkariin uimahallissa?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstalta olen oppinut että kunhan äiti on mukana niin saa olla minkäikäinen tahansa.
Tämä on hieno juttu, vien tänään dementoituneen kasikymppisen äitini uimaan niin voin samalla itse katsella tisuja ja pimpsoja t: Arto
Sinä vaikutat niin tyhmältä, ettet pääsekään muutoin niitä katselemaan. Ehkä äitisi näyttää säälistä.
Jos pojalla mikropenis niin voi viedä aikuiseksi saakka
Minusta se sääntö että alle kouluikäisen saa viedä on ihan hyvä. Ei ole kiva sekään sitten, jos törmää omiin luokkalaisiin siellä ja mitä lähempänä esiteini-ikää poika on niin sitä suurempi mahis kiusallisille tilanteille.
Minusta olisi ollut pikkulikkana ihan mielenkiintoista, jos naisten puolelle olisi joskus tullut joku poika. No, ehkä oli vaan outo lapsi :D
Mutta kouluikä on ihan hyvä raja. Tiedän ja ymmärrän, että kaikki ei ole lapsena yhtä kummallisia.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ihan aikuinen mieskin saa mennä naisten puolelle uimahallissa, jos vain kokee olevansa nainen.
Sairas maailma.
Ajattele miten sairas maailma on vaikka Saksassa, Itävallassa ja Hollannissa. Meinaan ainakin näissä maissa yleiset saunat on yhteisiä nakusaunoja, joissa ei saa käyttää uikkareita. Korkeintaan pyyhettä, mutta harvoin niitäkään kukaan päällään pitää. Aika monta kertaa itse Saksassa asuessa olin samassa saunassa alasti miesten ja naisten kanssa. Ja se oli ihan normaalia.
Jos on mustakaapujen uimanvuoro, ei lainkaan sallittua.
Mä laitoin 7v. poikani miesten puolelle.