Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako sinkun blondata hiuksensa. Kasvaako kysyntä? Näitä 50+ naisen ongelmia...

Vierailija
19.08.2025 |

Olen jo viisissäkymmenissä oleva nainen. En jaksa enää kolmatta kertaa aloittaa mitään "kotileikkejä", mutta haluaisin vielä kokea kunnon ihastumisen. Tällä iällä se kutkuttaa jopa enemmän, kuin nuorena, en tiedä miksi. Edellinen "kuherruskuukausi" oli 30 vuotiaana ja se oli pettymys. Mies 31v. (tuon ikäinen mies on vielä aika poika) muuttui varsin nopeasti kylmäksi. Se oli tyyliin pari pumppausta ja nyt jatketaan normaalia elämää. Nyt kaipaan romantiikkaa, kädestä pitämistä ja oikeaa tunnetta välittämisestä. Ongelma on vaan se, että eihän tässä iässä enää mitään miestä löydy. Olen ollut 5v sinkkuna ja kierrellyt ja kaarrellut. Mitenkä tämänikäinen voisi kasvattaa markkina-arvoaan? Ei tässä enää ainakaan vuosien myötä kaunistu. Enkä hae mitään 60++ pappoja. Näille kelpaisin kyllä. Olen miettinyt, että blondaisin hiukseni. Näin tummatukkaisena en tunnu saavan mitään vastakaikua miehiltä.  ????

N.51

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai hiuksilla on väliä. Vaikka ei muille ja muiden mielestä, niin ihmiselle itselleen. 

Joskus kannattaa tehdä asioita ihan itsensä vuoksi. Jos AP tykkää blondeista, tai ihan minkä värisistä hiuksista itsellään, niin sitten laittaa sellaiset. Mitään takuuta ei voi antaa, että hiukset, tai mikään muu ulkoinen, tai edes sisäinen asia toisi rakkauden ja onnellisen parisuhteen elämään. Sekin kannattaa muistaa. 

Vierailija
62/73 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on epäsuosittu niin kuin esim.minä, niin mikään väri tai leikkaus ei auta. Melkein aina ollut vaaleat ja pitkät hiukset ja naisellinen tyyli. Siitä huolimatta ( tai juuri sen takia) olen aina ollut täysin näkymätön miehille ja ikisinkku. Olen huomannut, että nykyään muutenkin tykätään enemmän tummahiuksisista naisista, myös niissä maissa joissa vaalean naisen pitäisi olla muka suosittu esim. välimeren maat, Italia Pohjois-Afrikka jne. Parasta oli, kun kerran tapasin arabimiehen, joka inhosi vaaleita hiuksia naisilla ja piti tummahiuksisista. Vain minulla voi käydä niin huono tuuri. Seuraavaksi sitten ehkä Intiaan:D Anteeksi huono vitsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Värjää hiukset mielummin punaisiksi.

Joo, vaihdevuosikypärä.

Toi oli kyll hyvä :)

Pelottaako? 

Vierailija
64/73 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, minä en kelpaa edes niille kuusikymppisille papoille, ei edes kaljulle ja lyhyelle duunarille. N41

Vierailija
65/73 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata

Vierailija
66/73 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on epäsuosittu niin kuin esim.minä, niin mikään väri tai leikkaus ei auta. Melkein aina ollut vaaleat ja pitkät hiukset ja naisellinen tyyli. Siitä huolimatta ( tai juuri sen takia) olen aina ollut täysin näkymätön miehille ja ikisinkku. Olen huomannut, että nykyään muutenkin tykätään enemmän tummahiuksisista naisista, myös niissä maissa joissa vaalean naisen pitäisi olla muka suosittu esim. välimeren maat, Italia Pohjois-Afrikka jne. Parasta oli, kun kerran tapasin arabimiehen, joka inhosi vaaleita hiuksia naisilla ja piti tummahiuksisista. Vain minulla voi käydä niin huono tuuri. Seuraavaksi sitten ehkä Intiaan:D Anteeksi huono vitsi.

Olisiko huono itsetunto syynä huonoon flaksiin? Itsellä platinablondi mutta täällä kauhisteltu lyhyt hiustyyli ja hyvin on riittänyt sutinaa maanosasta riippumatta. Viileän vaalea, skandinaavinen nainen jolla on naisellista itsetuntoa on kyllä kovaa valuuttaa missä vaan. 

Vierailija
67/73 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aloitus on saanut niin paljon alapeukkuja? 

Vierailija
68/73 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mitenkä tämänikäinen voisi kasvattaa markkina-arvoaan?"

Laihduttamalla.

Tää.

Suomalaiset akat on kyllä yksiä saatanan asukkaita, tietävät kyllä itsekin tasan tarkkaan mistä kiikastaa, mutta kuitenkin kysellään = venkoillaan että eikö TOSIAANKAAN olisi muuta keinoa kuin laihduttaa, ihan mitä muuta vain kuin laihduttaa!!! Epätoivoisesti ulistaan kun ei haluta tehdä sitä ainoaa tarvittavaa, vaan yritetään kierrellä ja kaarrella ja saada epätoivon vimmalla asia johtumaan kaikesta muusta kuin siitä mistä se oikeasti on kiinni.

Suomalaisten nykyakkojen demarifemakkoisuus kiteytyy tähän, pitää saada kaikkien muidenkin kakut itselle ja syötyä sekä säästettyä ne samaa aikaa. Ei vahingossakaan käy mielessä että voisi tyytyä ihan vain siihen omaan kakkuunsa, JA KORKEINTAAN 1/4 syödä siitä, loput säästöön laittaen. Vaan ei, suomalaisten akkoj

Kunpa pääsisin joskus naamakkain sinun tai kaltaisesi kanssa, niin että ensin toteaisit minulle, miten hienoa on kun en ole tämän ikäisenä ylipainoinen (toki käyttäisit tässä tosi rumia sanoja, joita itse en halua käyttää) vaan sopusuhtainen, hoikka, urheilullisen näköinen. Lataisin sinulle suorat ja tylyt sanat ulkonäön merkityksestä ja siitä, miten sinun tapasi puhua toisista ihmisistä tekee sinusta äärimmäisen ruman, ulkomuodostasi viis, ja että minun hoikkuuteni ei ole sinua varten, ei ole koskaan ollut eikä tule koskaan olemaankaan, vaan olen tässä kuosissa siitä huolimatta, että sinä olet olemassa, mokomakin moukka, käytöstavaton nilkki.

N56, 159/54

Vierailija
69/73 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertainen tapa, jolla nainen kuin nainen voi parantaa viehättävyyttään, on kasvattaa pitkät tai pitkähköt hiukset. Tosi moni nainen jostain syystä keski-ikäisenä päättää leikkauttaa ns. tätitukan.

Entäpä jos on pitkät hiukset, jotka ovat yleensä kiinni niin, ettei kukaan näe niiden pituutta? Ts. nutturalla tms.

Vierailija
70/73 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen liskoaivot rekisteröivät tietyt primaarisignaalit naisesta ja osaa näistä voi tehostaa. Harmaa tukka pois. Vaikka te työpaikan mammakerhossa olette rohkeasti omalla värillä, niin miehet näkevät mummon. Huulipunaa, tekoripset. Push up liivit, korkkarit, tavalla tai toisella pukeutumisella vaikutelma vyötäröstä pitää luoda, jos suinkin mahdollista.

Mammakerhot indoktrinoivat toisensa ja sinkutkin "ollaan ylpeästi omanikäisiä eikä haluta todellakaan näyttää miltään luuseribimboilta". Heillä on oma lehmä ojassa. Seksi ei kiinnosta ja oma ukkohan innostuu, jos alkaa liikaa "laittautua".

Jos olet sinkku ja etsit parisuhdetta (miehestä) niin älä mene tähän ansaan. Tunnelta tosin kahvipöydässä voi viilentyä ja supina takana alkaa, kun esittelet uuden lookkisi. Mutta päätä itse.

t. Mies

Siinäpä se pähkinän kuoressa.

- Huulipunaa

- Kynnet

- Maltilliset tekoripset

- Pushupit

- Naiselliset vaatteet, ei sammareita ja flanellipaitaa

- Korkkarit tai muut kengät jotka ei ole pohjasta 5cm paksut

- Ole empaattinen, puhu nätisti, kiinnostu miehestä, älä diivaile tai ole besserwisser

- Hiukset voi olla blondattu kunhan ei vitivalkoiseksi, hartiapituus riittää

- Miestä ei kiinnosta naisen ammatti tai koulutus, älä länkytä tuosta liian pitkään

- Bonuksena jos haluaa, niin vilkaise peiliin ja lisää liikuntaa, mutta tämä ei ole mitenkään pakollista. Muutama lisäkilo on vain hyvästä

Et voi epäonnistua ja onnea kumppanin etsintään.

t.m50v

Vierailija
71/73 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen liskoaivot rekisteröivät tietyt primaarisignaalit naisesta ja osaa näistä voi tehostaa. Harmaa tukka pois. Vaikka te työpaikan mammakerhossa olette rohkeasti omalla värillä, niin miehet näkevät mummon. Huulipunaa, tekoripset. Push up liivit, korkkarit, tavalla tai toisella pukeutumisella vaikutelma vyötäröstä pitää luoda, jos suinkin mahdollista.

Mammakerhot indoktrinoivat toisensa ja sinkutkin "ollaan ylpeästi omanikäisiä eikä haluta todellakaan näyttää miltään luuseribimboilta". Heillä on oma lehmä ojassa. Seksi ei kiinnosta ja oma ukkohan innostuu, jos alkaa liikaa "laittautua".

Jos olet sinkku ja etsit parisuhdetta (miehestä) niin älä mene tähän ansaan. Tunnelta tosin kahvipöydässä voi viilentyä ja supina takana alkaa, kun esittelet uuden lookkisi. Mutta päätä itse.

t. Mies

Siinäpä se pähkinän kuoressa.

- Huulipunaa

Saattaisin joiltain osin kelvata em. vaatimuslistan asettaneelle miehelle, mutta yksi kohta särähtää korvaan niin pahasti, että tuommoinen mies ei kelpaisi minulle.

- Huulipunaa

No sitä on melkein aina

- Kynnet

Kynnet on, mutta kynsilakat kuivuu pulloihinsa, en koskaan käytä

- Maltilliset tekoripset

Ei minkäänlaisia tekoripsiä, ei mitään kiinnostusta sellaiseen. Maltillinen, ohut meikki on ainoa, jonka laitan aina, mutta ei mitään ylimääräisiä.

- Pushupit

Juuei. Miksi?

- Naiselliset vaatteet, ei sammareita ja flanellipaitaa

Mitä on naisellinen vaate? Mekkoko? En käytä. Housut, paita, talvella usein nahkasaappaat ja -rotsi. Ei sammareita eikä flanellipaitaa, ellen ole menossa tekemään klapeja tai muuta pihahommaa.

- Korkkarit tai muut kengät jotka ei ole pohjasta 5cm paksut

Hmph. Ei 5 cm:n paksuisia kenkiä, mutta korkkarit nykyään aika harvoin. Kokeile itse pitää korkokenkiä päivä, niin ymmärrät.

- Ole empaattinen, puhu nätisti, kiinnostu miehestä, älä diivaile tai ole besserwisser

Olen empaattinen ja puhun nätisti, kiinnostun kyllä, jos mies jollain tapaa osoittaa olevansa kiinnostava. En diivaile koskaan, vähääkään. Besserwisser en ole, mutta en myöskään tekeydy tyhmäksi ja bimboksi, vaan jos tiedän jostain asiasta jotain, voin sen näyttää. En luule olevani kaikkitietävä.

- Hiukset voi olla blondattu kunhan ei vitivalkoiseksi, hartiapituus riittää

Hiukset omanväriset, pitkät.

- Miestä ei kiinnosta naisen ammatti tai koulutus, älä länkytä tuosta liian pitkään

Miksi ei kiinnosta? En tajua? Naisen pitää kiinnostua miehestä, mutta miestä ei kiinnosta, mitä nainen tekee, niinkö? Tällaista miestä en halua.

- Bonuksena jos haluaa, niin vilkaise peiliin ja lisää liikuntaa, mutta tämä ei ole mitenkään pakollista. Muutama lisäkilo on vain hyvästä

Ei ole liikakiloja, vain tarpeeksi.

Vierailija
72/73 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko kaikki sinkut nykyään koko ajan ns. haku päällä, kumppania etsimässä? Kysyy hiljattain sinkkuuntunut, joka ei vastusta uutta parisuhdetta, jos sattuu törmäämään mukavaan kumppaniehdokkaaseen, mutta ei sellaista lähde varta vasten etsimäänkään.

Vierailija
73/73 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sinulla on luonnostaan vehnänvaaleat hiukset, joita olet värjännyt tummiksi, ja nyt mietit hiusten blondaamista? Mikset anna luonnollisen värisi vain kasvaa esiin?