Kannattaako sinkun blondata hiuksensa. Kasvaako kysyntä? Näitä 50+ naisen ongelmia...
Olen jo viisissäkymmenissä oleva nainen. En jaksa enää kolmatta kertaa aloittaa mitään "kotileikkejä", mutta haluaisin vielä kokea kunnon ihastumisen. Tällä iällä se kutkuttaa jopa enemmän, kuin nuorena, en tiedä miksi. Edellinen "kuherruskuukausi" oli 30 vuotiaana ja se oli pettymys. Mies 31v. (tuon ikäinen mies on vielä aika poika) muuttui varsin nopeasti kylmäksi. Se oli tyyliin pari pumppausta ja nyt jatketaan normaalia elämää. Nyt kaipaan romantiikkaa, kädestä pitämistä ja oikeaa tunnetta välittämisestä. Ongelma on vaan se, että eihän tässä iässä enää mitään miestä löydy. Olen ollut 5v sinkkuna ja kierrellyt ja kaarrellut. Mitenkä tämänikäinen voisi kasvattaa markkina-arvoaan? Ei tässä enää ainakaan vuosien myötä kaunistu. Enkä hae mitään 60++ pappoja. Näille kelpaisin kyllä. Olen miettinyt, että blondaisin hiukseni. Näin tummatukkaisena en tunnu saavan mitään vastakaikua miehiltä. ????
N.51
Kommentit (73)
Täällä blondi 49v, 20-vuotisesta liitosta vajaa vuosi sitten eronnut. On vientiä ja kuhinaa ja säätöä niin ettei perässä meinaa pysyä. En tiedä johtuuko tukasta vai yleisestä olemuksesta vai mistä, mutta vientiä on. Eli tämän perusteella sanoisin että blondiksi vaan, ja otat sellaisia milf-elementtejä käyttöön. Saat seuraa niin paljon kuin haluat. Kaiken ikäisistä. Nuoremmissa on vaan se vaara,, että niiden jälkeen ei oman ikäinen enää kiiinnostakaan. 50v on uusi 30, anna palaa vaan.
Tämä toimii 50 vuotiaalla naisella. Kaikille ei sovi näin pitkä, mutta vaikka olkamittaisena.
Vierailija kirjoitti:
No, mikä on APn lopputulos?
Varmaan luovun tästä mustasta ja tummanruskeasta. Ainakin kokeilen.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Minusta vaalea tukka sopii nuorelle naiselle ja usein parantaa markkina-arvoa, mutta vanhemmalla naisella vaalea tukka tuo rypyt ja muut viat selvemmin esiin. Suosittelen siis tummaa tukkaa ja ehkäpä vielä värjättynä.
Kun oma hiusväri on blondi? Älä viitsi.
Älä ainakaan sellaisella värillä värjää, joka on uhka vesistölle ja sen asukkaille.
Vierailija kirjoitti:
Tämä toimii 50 vuotiaalla naisella. Kaikille ei sovi näin pitkä, mutta vaikka olkamittaisena.
https://www.iltalehti.fi/kauneus/a/201708142200325470
Joo aika teiniyritykseltä ja gootilta näyttäis mustatukkaisena.
Vierailija kirjoitti:
En usko, että hiusväri on ongelma. Bruneteista pitäviä on siinä missä blondienkin perään käyviä.
Näin miehenä sanottuna se naisen hiustyyli on oleellisempi kuin väri. Lyhyet ja miesmäiset hiusmallit ovat useammalla epäviehättäviä. Naisellisista hiusmalleista valitset sen mikä on mahdollista, missä olet itsevarma ja tyytyäinen itseesi.
5-kymppisenä pitää olla myös aika timmissä kunnossa, varsinkin kun annat ymmärtää, ettei itseäsi vanhemmat miehet kiinnosta. Ei tarvitse olla salikissa, mutta liiat rasvat pois.
Puhuin vain ulkonäöestä siksi koska myös ap keskittyi siihen. Ja noille parille ulkonäköseikalle voi jokainen tehdä jotain, mutta sitä luonnetta ei varsinkaan tuossa iässä enää muuksi muuteta.
Jaa-a, mä kun blondasin ja pätkäisin mun hiukset pixieksi niin vasta sitten alkoi olla kunnolla vientiä. Eli makuja on monia! Olin pitkillä ruskeilla hiuksilla tosi tylsä keskivertohiirulainen. Nyt hiukset mallia 60s Twiggy - hän ei ollut "miesmäinen" enkä ole minäkään. Audrey Hepburn oli myös viehättävimmillään lyhythiuksisena. Vaatii toki kasvoilta enemmän kuin pitkät hiukset, vahvempaa luustoa jne jotta näyttääkin joltain.
Tumma ja ihan mustatukkaisuus on ollut taas uudessa nousussa Kardashianeiden imussa. Pitää kuitenkin muistaa, että se on värinä armoton. Pitää olla sille sopiva luusto ja ihonväri kuulas mutta ei kalpea. Suomi ihonväri ja luusto on harvemmin kuin näillä eksoottisilla Kardashieneilla. Silmäripsetkin on suomalaisilla lähinnä värittömät. Eikö nämä kertomani julkkikset ollut puoliksi jotain Albaaneja....
Yksinkertainen tapa, jolla nainen kuin nainen voi parantaa viehättävyyttään, on kasvattaa pitkät tai pitkähköt hiukset. Tosi moni nainen jostain syystä keski-ikäisenä päättää leikkauttaa ns. tätitukan.
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertainen tapa, jolla nainen kuin nainen voi parantaa viehättävyyttään, on kasvattaa pitkät tai pitkähköt hiukset. Tosi moni nainen jostain syystä keski-ikäisenä päättää leikkauttaa ns. tätitukan.
Jotkut kyllä, ei kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Sehän on "räväkkä". Varmaan johtuu hormonien laskusta, eli miesmäisyys alkaa näkyä yhä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sulle sopii paremmin vaaleat hiukset, niin sittenhän se parantaa ulkonäköä - jos siitä katsot asian riippuvan. Yleensä kyllä oma hiustenväri tai sitä lähellä oleva sävy on se mikä parhaiten pukee ihmistä.
Olen omalta väriltä sellainen vehnä vaalea, mutta olen yli 35 vuotta värjännyt hiuksia lähinnä tummanruskeaksi tai mustaksi. Vaaleaa olen pitänyt itse aina lähinnä tylsänä.
Ap.
Minusta värjätty musta sopii oikeasti todella harvalle. Mitä muihin väreihin tulee, tummuutta/vaaleutta olennaisempaa on, että värin sävy sopii itselle.
Mä en usko, että mikään tietty hiusväri on miesmagneetti, mutta juuri sinulle sopiva ja omia piirteitäsi kauniisti korostava väri ja hiusmalli voi parantaa ulkonäköä. Kysy taitavalta kampaajalta, mitä hän ehdottaisi, jos olisit muuttamassa tyyliä.
Kysymys on siitä mikä väri itsellesi sopii parhaiten ja missä viihdyt.
Jos oma värisi on vaalea, niin ehkä se sopii muutenkin sinulle paremmin kuin tuo nykyinen tumma. Itse olen vaalea mutta värjäsin joskus ruskeaksi ja sen jälkeen kasvot olivat ihan haljun väriset. Pysyn visusti vaaleassa tästä lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Siitä syystä moni leikkaa, että naisillakin iän myötä hiukset ohenevat ja haurastuvat.
Vierailija kirjoitti:
Minä oon ruskeasilmäinen feikkiblondi 😀 Ei oo vähentäny miesten kiinnostusta. Mulla on kyllä vaalea iho, eli tää vaalea sopii ihonväriin. Outo kysymys kyllä. Tuskin se vaikuttaa asiaan. Riippuu enemmän mikä väri sopii juuri sinulle.
On mullakin vaalea iho eikä mulle todellakaan sovi blondit hiukset. Enkä kyllä värjäisi sellaisia miesten vuoksi. Pidän omasta punertavasta vaaleanruskeasta.
Terveydestä viestivä ulkonäkö on kaunis. Eli normaalipaino, levännyt olemus, kirkkaat silmät (= ei kohtuuttomasti alkoholia), terveet ja hoidetut hampaat, hyvinvoiva iho, hyväkuntoiset hiukset.
Hiusten väri tai pituus ei tässä yhtälössä ratkaise. Pitkät katkeilleet, ohuet hiukset eivät näitä hyviltä - mitta kunnon mukaan. Jos hiukset ovat hyväkuntoiset niin silloin toki pitkä malli sopii: mikä vaan viestii kantajansa terveydestä ja elinvoimasta. Huonokuntoiset hiukset taas näyttävät lyhyenä paremmalta (=terveemmältä).
Minun silmissä sinun ikäinen ei voi kasvattaa markkina-arvoaan että joku pitää kädestä. Just.