Kannattaako sinkun blondata hiuksensa. Kasvaako kysyntä? Näitä 50+ naisen ongelmia...
Olen jo viisissäkymmenissä oleva nainen. En jaksa enää kolmatta kertaa aloittaa mitään "kotileikkejä", mutta haluaisin vielä kokea kunnon ihastumisen. Tällä iällä se kutkuttaa jopa enemmän, kuin nuorena, en tiedä miksi. Edellinen "kuherruskuukausi" oli 30 vuotiaana ja se oli pettymys. Mies 31v. (tuon ikäinen mies on vielä aika poika) muuttui varsin nopeasti kylmäksi. Se oli tyyliin pari pumppausta ja nyt jatketaan normaalia elämää. Nyt kaipaan romantiikkaa, kädestä pitämistä ja oikeaa tunnetta välittämisestä. Ongelma on vaan se, että eihän tässä iässä enää mitään miestä löydy. Olen ollut 5v sinkkuna ja kierrellyt ja kaarrellut. Mitenkä tämänikäinen voisi kasvattaa markkina-arvoaan? Ei tässä enää ainakaan vuosien myötä kaunistu. Enkä hae mitään 60++ pappoja. Näille kelpaisin kyllä. Olen miettinyt, että blondaisin hiukseni. Näin tummatukkaisena en tunnu saavan mitään vastakaikua miehiltä. ????
N.51
Kommentit (73)
Ei sun tarvitse löytää miehiä, vaan mies. Eli sun ei tarvitse miellyttää kaikkia miehiä, vaan yhtä. Se yks tykkää susta juuri sellaisena kuin olet ja muut voivat olla tykkäämättä. Komea eronnut veljeni on kiinnostunut vain luonnollisista ja ystävällisistä naisista. Sinkku ystävämieheni tykkää tekoripsiblondeista, jotka ovat vähän koviksia. Mieti millaisen miehen itse haluat.
Miehen liskoaivot rekisteröivät tietyt primaarisignaalit naisesta ja osaa näistä voi tehostaa. Harmaa tukka pois. Vaikka te työpaikan mammakerhossa olette rohkeasti omalla värillä, niin miehet näkevät mummon. Huulipunaa, tekoripset. Push up liivit, korkkarit, tavalla tai toisella pukeutumisella vaikutelma vyötäröstä pitää luoda, jos suinkin mahdollista.
Mammakerhot indoktrinoivat toisensa ja sinkutkin "ollaan ylpeästi omanikäisiä eikä haluta todellakaan näyttää miltään luuseribimboilta". Heillä on oma lehmä ojassa. Seksi ei kiinnosta ja oma ukkohan innostuu, jos alkaa liikaa "laittautua".
Jos olet sinkku ja etsit parisuhdetta (miehestä) niin älä mene tähän ansaan. Tunnelta tosin kahvipöydässä voi viilentyä ja supina takana alkaa, kun esittelet uuden lookkisi. Mutta päätä itse.
t. Mies
No, vaikea sanoa. Itselläni samassa iässä on kyllä aivan eri ongelmat ja asiat mielessä.
Miksi täälä ilm.miehet jauhaa jatkuvasti, että 5 kymppisen naisen pitää olla tiimissä kunnossa saadakseen miehen? Näkemäni perusteella nämä timmit 50+ miehet ovat kyllä varsin harvinaisia. Jos sellaisen tapaa, niin yleensä ovat varsin pienikokoisia muutenkin. Sitten naisen pitäisi olla näille kaljamahoille missinmitoissa?????
Blondina mennään ihan tavallista elämää. Ei se mitään muuta, laita sellaiset, jotka sopii. En vaan jaksanut peitellä harmaita kun tummaksi värjättyjen hiusten tyvikasvun takia päälaki näytti aina osittain kaljulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Värjää hiukset mielummin punaisiksi.
Joo, vaihdevuosikypärä.
Toi oli kyll hyvä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sulle sopii paremmin vaaleat hiukset, niin sittenhän se parantaa ulkonäköä - jos siitä katsot asian riippuvan. Yleensä kyllä oma hiustenväri tai sitä lähellä oleva sävy on se mikä parhaiten pukee ihmistä.
Olen omalta väriltä sellainen vehnä vaalea, mutta olen yli 35 vuotta värjännyt hiuksia lähinnä tummanruskeaksi tai mustaksi. Vaaleaa olen pitänyt itse aina lähinnä tylsänä.
Ap.
Riippuu sävystä. Niin tummissa kuin vaaleissakin on hyviä sävyjä. Ennemmin miettisin, mikä itselle sopii. Viime vuosina minusta tumma-ja ruskeahiuksiset on kyllä olleet enemmän sitä kuuminta hottia markkinoilla... Toisaalta jos luonnollinen sävysi on vaalea ja harmaatakin täytyy jo pukata, olisi kyllä vaivattomampaa vaihtaa blondivaihteelle. Saat ainakin itse vaihtelua, kun huomaat ERI miesten alkavan kiinnittää huomiota sinuun. Tasoa en mene takaamaan.
Semmoinen naimisissaoleva saattaisi pitää jonkun aikaa jos tarjoat riittävästi vaihtelua etkä vaadi sitoutumista, mutta kyllä ne on käytännössä niitä 60+ joista valita, nuoremmille pitää olla lisääntymisikäinen vaikka ei olisi varsinaisesti tarkoitusta. Blondaus vanhentaa, raitoja voi teetättää eläkeikään.
Vierailija kirjoitti:
Semmoinen naimisissaoleva saattaisi pitää jonkun aikaa jos tarjoat riittävästi vaihtelua etkä vaadi sitoutumista, mutta kyllä ne on käytännössä niitä 60+ joista valita, nuoremmille pitää olla lisääntymisikäinen vaikka ei olisi varsinaisesti tarkoitusta. Blondaus vanhentaa, raitoja voi teetättää eläkeikään.
Eikö se ollut tumma, joka vanhentaa??
Jos on yli 50, blondaus on huono idea.
Se saa ihon näyttämään kalpealta ja vanhalta.
Mutta vaaleanruskea toimii.
Olennaisinta on että hiusten- ja ihonväri sopii yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi täälä ilm.miehet jauhaa jatkuvasti, että 5 kymppisen naisen pitää olla tiimissä kunnossa saadakseen miehen? Näkemäni perusteella nämä timmit 50+ miehet ovat kyllä varsin harvinaisia. Jos sellaisen tapaa, niin yleensä ovat varsin pienikokoisia muutenkin. Sitten naisen pitäisi olla näille kaljamahoille missinmitoissa?????
Normaalissa rajoissa, ettei missään mallimitoissa mutta oltava kasvoiltaan kaunis tai sitten tosiaan joutuu kyselemään että blondaisko.
Minkä ikäisiä sitten haet? Ilmoita Ylilaudalla, että täti jakaa toosaa niin teini-incelit ovat jonossa.
Ihanaa!!! Sellaiset puolipitkät, hieman lainehtivat blondit hiukset joissa on tumma juurikasvu <3 <3
Ilman tummaa juurikasvua blondi on vähän meh. Lisäksi volyymiä saisi olla jonkin verran.
Eihän se tarkoita sitä, että jotain on pielessä, jos on sinkku. Miehenä en koskaan lähesty naista, jonka koen olevan tasoani parempi. Keskiverto mies saa melko varmasti pakit ihan keskiverto naiseltakin. Turhaa siis yrittäisin selvästi kaunista naista. Nämä on sitten usein näitä ravintoloiden seinäkukkasia, joita humalaiset käy pokaamassa.
Minusta vaalea tukka sopii nuorelle naiselle ja usein parantaa markkina-arvoa, mutta vanhemmalla naisella vaalea tukka tuo rypyt ja muut viat selvemmin esiin. Suosittelen siis tummaa tukkaa ja ehkäpä vielä värjättynä.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla on luonnostaankin vaaleat hiukset, niin älä hyvä ihminen värjää niitä ruskeiksi saati mustiksi. Monilla suomalaisilla on käsittämätön häpeä vaaleutta kohtaan, ja kuvittelevat, että tummilla hiuksilla tulee "eksoottisuutta" tms. Ei tule, näyttää vain tyhmältä. Ja se vaaleampi tyvikasvu on luonnoton. Tummempi tyvikasvu näyttää luonnollisemmalta (jos kontrasti ei ole hirveän suuri), koska aurinko vaalentaa joka tapauksessa kaikkien hiuksia.
Sinulle sopii todennäköisesti vaaleat raidat omaan tukkaan sata kertaa paremmin kuin tummanruskea tai musta. Lisäksi näytät varakkaammalta ja sivistyneemmältä niin.
Ja ei, en ole itse blondi, mutta en värjää hiuksia tummemmiksi kuin ne luonnostaan ovat.
"näytät varakkaammalta"
Olet nolo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Värjää hiukset mielummin punaisiksi.
Joo, vaihdevuosikypärä.
Toi oli kyll hyvä :)
Kiitos. :)
Minä oon ruskeasilmäinen feikkiblondi 😀 Ei oo vähentäny miesten kiinnostusta. Mulla on kyllä vaalea iho, eli tää vaalea sopii ihonväriin. Outo kysymys kyllä. Tuskin se vaikuttaa asiaan. Riippuu enemmän mikä väri sopii juuri sinulle.