Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kyllä taas keitti kaverin kanssa: sektio ei todellakaan ole synnytys!!

Vierailija
05.04.2007 |

miten se voi edes väittää tietävänsä, millaista on synnyttää??!!

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

terv. sektioäiti jonka raskausjutut on paljon monimuotoisempia kuin sun meloonin työntäminen haarojen välistä

(todella loukkaava provo)

Vierailija
2/43 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos olet itse kokenut ainoastaan alatie synnytyksen Miten sinä voit mitään tietää siitä millaista on sektio. Minä olen kokenut molemmat ja pakko sanoa että alatie synnytys oli kaikin puolin helpompi. Niin itse synnytys kuin siitä toipuminen.

Ilmeisesti ap halusi nimenomaan korostaa sitä kuinka hän on kokenut kovia synnyttäessään alakautta ja kaveri päässyt vähällä. Ei se kuule ihan niin mene.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/43 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä kyllä katson että äitini on minut synnyttänyt sektiolla maailmaan, enhän minä ole voinut syntyä jos ei minua ole synnytetty.

Terveisin alateitse itse synnyttänyt

Vierailija
5/43 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy kyllä olla tyhjä elämä jos pitää päteä alatiesynnytyksellään.

Vierailija
6/43 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki jotka ei ole SYNNYTTÄNYT vaan sektioutuja niin ette ole mitään. Osaatteko edes vaippaa vaihtaa. YLISTYS AP:LLE!

Herranen aika miten säälittävä ihminen olet, ap

Vierailija
7/43 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kumpiko on tuskallista ja kumpi ei. Minulla ei ole kokemusta kuin siitä toisesta. Mutta ei sektio ole kyllä synnytys, jos ihan tarkkoja ollaan.

Vierailija
8/43 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mitä te välitätte toisen sanomisesta (ap)? Vai onko niin, että se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. Olen itse synnyttänyt sekä että ja olen sitä mieltä, että molemmissa oli supistukset kipeät, mutta oikeasti ne synnytykset ovat kuin yö ja päivä. Toisessahan sulla vain revitään maha auki. Ja itse en toivottavasti sektioon enää joudu.

Vierailija
9/43 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertokaapa miten sanon omalle 5v tytölleni että ei sinulla ole syntymäpäivää ollenkaan. Katsos äiti ei ole koskaan sinua synnyttänyt. Tehdäänpä nyy uudet kutsut ja kutsutaan mummit ja kummit ensi viikolla sinun 5v sektiopäivillesi.

Vierailija
10/43 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuriositeettina: miksi ne 26 tuntia tuskaa ennen sektiota lasketaan? Käsittääkseni _synnytys_ ei ala sillä hetkellä, kun vauva on pusketta ulos.

Vierailija
11/43 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

alatiesynnytys ei ole synnytys, se on OPERAATIO

Vierailija
12/43 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

alatiesynnytys ei ole synnytys, se on OPERAATIO

Vierailija
13/43 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös kokemusta molemmista, enkä osaa ajatella että olisin synnyttänyt silloin kuin tehtiin sektio. Siihen vaikuttaa varmasti myös se, että sektio oli suunniteltu eikä synnytys ollut muuten vielä käynnistynyt.

Mutta on, ap, törkeää käydä väittelemään asiasta sellaisen kanssa, jolla ei ole kokemusta alatiesynnytyksestä. Anna sellaisellekin äidille tila ja rauha ajatella synnyttäneensä lapsen. Vaikka sanavalinta voi olla hieman epätarkka, hän on kuitenkin saanut lapsen, hänen lapsensa on syntynyt, hän on saattanut lapsensa maailmaan, hän on kokenut syntymän ihmeen, hänestä on tullut äiti. Kaikkia kunnia sille, keinoista viis!

Vierailija
14/43 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu, tästä aiheesta se onnistuu ihan aina.

Vierailija
15/43 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieltä että sektioidut lapset olisivat jotenkin huonompia?

Taio kun lapsenne on päikyssä/koulussa, miettittekö sitä että kuka äiti on synnyttänyt alakautta ja kuka sektiolla?

Valitsetteko lapsenne kaveritkin sen perusteella?

Mihin vedätte rajan???

Vierailija
16/43 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minähän en siinä tapauksessa puskenut itse lasta synnytyskanavan läpi, vaan hänet avustettiin syntymään imukupilla. Miten on?

Vierailija
17/43 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mulla mitään heavy-duty oikeuksia?

Vierailija
18/43 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin synnytin, sitten alkoi syntyä jalka, sitten kiireesti sektioon. Olenko synnyttänyt vai vain leikattu..

Vierailija
19/43 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ensin synnytin, sitten alkoi syntyä jalka, sitten kiireesti sektioon. Olenko synnyttänyt vai vain leikattu..

Vierailija
20/43 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Onko mulla mitään heavy-duty oikeuksia?